Ozontherapie

hallo Binc ik heb een wortelkanaalbehandelde kies die steeds zit te klieren ,  heb er al een uit laten trekken ....maar heb nu ook door deze gezondheidsproblemen .( bacterien die door het hele lichaam zwerven )   op foto tandarts is (zoals altijd) niks te zien maar er zitten wel ontstekingen , vandaar eerst met ozon proberen ....want ozontandarts is megaduur ;-)
 
Nou, ik was net een correctie aan het typen vanwege mijn foutieve interpretatie van je naam. Ik las Marijan maar zie nu Mirjam. Sorry daarvoor.

Maar goed, terug naar je verhaal. Hoe weet je dat er bacteriën door je lichaam vliegen? Bacteriën heeft ieder mens altijd in zijn lichaam. Als het goed is ook goede bacteriën.
Heb je wel eens gehoord van zuurstof in een fles? H2O2. Als je daarvan de 3% neemt dan zou je kunnen overwegen om deze te gebruiken als mond spoeling. Er zijn meerdere topics hierover te vinden. Google h2o2 Fatsforum en er komen topics naar voren.

Een ander alternatief om in overweging te nemen is tandpasta van bleum.
 
Hoi Binc ,



Hoe ik dat weet  ?   nou ik ga geregeld naar een vegatest therapeut en het blijkt steeds dat een streptokok vanuit de kies overal ontstekingen veroorzaakt ...oa zit het steeds opnieuw op het hartzakje en de nieren ( en daardoor nierfunctieverlies)   Tuurlijk heeft ieder mens allerlei bacterieen in zn lichaam dat begrijp ik ook .   Ja ik heb van H2o2 gehoord en heb dat ook weleens geprobeerd maar heeft niet veel geholpen .  ben nu ah spoelen met ozonwater .  ik zal die tandpasta eens googelen thanx

 
Heb je ook wel eens gehoord van een tekort aan maagzuur waarbij men gevoelig is voor bacteriën? Maagzuur dood bacteriën. Wie weet heb je een tekort aan maagzuur en ligt het probleem dus bij je spijsvertering.
Hoe ziet je voedingspatroon eruit? En hoe is de vertering daarvan? Het kan goed dat de bacterie vanuit het gebit komt. De vraag is of die bacterie wel zo sterk is om klachten te geven als je spijsvertering in orde is. Heb je daar enig inzicht in?
 
Hallo Binc

De reden van mijn bericht was om te vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met het behandelen van hun gebit met betreffend ozonapparaat ....

feit is dat er een ontsteking zit bij de kies .    Is bij veel  mensen zo die een wortelkanaalbehandeling hebben gehad ( root cause) omdat een kies nooit goed schoongemaakt kan worden .

van de andere zaken die jij noemt ben ik op de hoogte ....ja een tekort aan maazuur komt bij veel mensen voor , maar dat is niet de oorzaak van mijn probleem.
 
Voor de 2e keer sorry. Ik let niet op en heb mijn hoofd er niet bij.

Anderzijds dacht ik hieraan omdat je ook verwees naar je nieren. Maar goed, terug naar dat apparaat. Wie weet leest degene die ook zoiets gebruikt heeft jou bericht. Als je mijn werkelijke mening wilt weten over jou situatie met je gebit, ik zou als ik in jou schoenen stond die kies eruit laten halen. Ozon tandarts kost misschien wel wat idd. Maar wat heb je liever? Achteruitgang van je gezondheid of de oorzaak weg nemen en de gevolgen ervan stoppen?

 
Hallo Binc ,



Geeft niets ;-)   ja ik hoop inderdaad dat ik nog wat reacties krijg ....het forum lijkt niet echt heel actief , maar misschien bij andere onderwerpen wel .

zit dus ook te overwegen die kies ( ook) te laten trekken ,,,ik had gehoopt dat mijn probleem over zou zijn door die ene kies te trekken maar dat was niet het geval .. pff . als ik had geweten dat wortelkanaalbehandeling later toch problemen zou geven had ik dat nooit gedaan ,,,al dat gepruts aan je mond .   Maargoed, ozon was mijn laatste 'redmiddel' ...ik hoopte ervaringen te horen van mensen met hetzelfde probleem die het met ozon hadden opgelost .
 
Tja, die wortelkanaalbehandeling is niet meer terug te draaien. Verdere schade wel. Het is idd rustig hier. Iedereen in de ban van corona. Maar goed, anders probeer je toch zelf dat apparaatje uit en laat je het resultaat hier weten. Aan ervaringen met wat jij wilt kan ik je niet helpen.
Misschien is het nog makkelijker om een waterpick te kopen en hier dan wat H2O2 in doen. Dan kan je onder je tandvlees ook schoon maken. Maar wel denk ik dat je daar ook mee uit moet kijken als je het te vaak doet. Omdat je toch ook schuurt met dat borsteltje in combi met H2O2. Nog verder gekeken naar die bleum tandpasta? Of dat gaat werken voor wat je hebt durf ik echt niet te zeggen. Zelf merk ik dat mijn gebit verbetert op deze tandpasta. Eerder gebruikte ik altijd tandpasta met zout maar heb daarna niet het idee me tanden te hebben gepoetst. Ik heb hier ook gelezen dat niet iedereen voorstander is van die bleum tandpasta. Maar goed, ik kijk gewoon wat werkt en bij mij was sprake dat er een beetje beweging in me voortanden zat. Sinds deze tandpasta is dat weg. Tanden voelen ook gladder. Voor de duidelijkheid, dit is tandpasta met actieve zuurstof. En ze hebben er ook kauwgom van. Dus eigenlijk zijn er wel keuzes die je kunt maken door het gewoon zelf uit te proberen. En anders gewoon eruit met die kies toch?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan