Ozontherapie

Quote:
Echter: je gifstoffen in je hoofd krijg je ook vanuit de rest van je lichaam aangeleverd: dus dat andere deel kan ook een zetje gebruiken.



Ja dat klopt, mijn hele lichaam moet gezuiverd worden van die gifstoffen. Ik vind 750,= euro ook een hoop geld. Toch overweeg ik ook ozon-therapie, dat is ook duur. Als je maar zeker weet dat het werkt dan is het wel de moeite.

Ik denk dat je met ozon-therapie (via je bloed) meer bereikt dan een sauna of zie ik dat verkeerd?

 
Quote:
Ik denk dat je met ozon-therapie (via je bloed) meer bereikt dan een sauna of zie ik dat verkeerd?


hoi Gifvrij: ja dat zie je echt verkeerd!

 
Quote:
hoi Gifvrij: ja dat zie je echt verkeerd!



Oke, dan moet ik me er toch eens echt goed in gaan verdiepen voordat ik een keuze maak. Ik ga dan toch maar beginnen bij m'n oren, kijken of dat effect heeft.

 
Die oren dat is zowiezo lange termijnwerk en een kwestie van goed volhouden op basis van vertrouwen: bij mij groeit vertrouwen ook door mezelf in te lichten.

Ik voerde voelbaar af via de lymfeklieren in mijn nek.

Dat kleine apparaatje dat is zowiezo niet weggegooid.

Het medisch ozonapparaat heeft veel minder ozonuitstroom dan het kleine apparaatje.

En met het kleine ozonapparaatje krijg ik mijn neus- en voorhoofdsholten nog steeds goed leeg en ik ozoneer ook mijn kies ermee.

Verder ozoneer ik er elke ochtend een liter water mee die ik vervolgens opdrink.

Ik ozoneer er de rauwe melk mee en ik koop granny smiths die ik niet bio kan vinden.

De bio-appels vind ik standaard veel te melig en te zoet (al vertelde iemand me pas dat elstar wel te pruimen zou zijn, moet ik nog uitproberen).

Maar de granny smiths ozoneer ik eerst wel om de pesticiden er zoveel mogelijk uit te krijgen.

Handig dat ozonapparaatje!

 
Hoi Debsy, als het je erom gaat om ozon in je lijf of in de lucht te krijgen of om voeding te ozoneren dan kun je beter het apparaat van gifvrij nemen, als het je in eerste instantie gaat om waterreiniging: dan misschien het apparaat van meditech europe.

 
Deze link http://www.livingnetwork.co.za/life...tox-cleansing-network/ozonator-using-at-home/ geeft goede info over het gebruik van ozontherapie thuis: dat is medische ozon met een apparaat dat de ozonvolume-uitstroom zeer laag en regelbaar kan instellen. Bijv. over de ozon-uitstroomvolumes per toepassing:
Quote:
Flow rates

Most protocols use L/min, but you need to know the CC/min reading also if you have a small unit, as that is what the external Flow meter measures. The following flow rates are recommended.

1/32 L/min = 30 CC/min (Ear, Funneling, Rectal, Vaginal)

1/16 L/min = 60 CC/min (External limb bagging, Funneling, Respiratory)

1/8 L/min = 120 CC/min (Funneling when in Sauna)

The lower the flow rate, the higher the ozone concentration, because it picks up more ozone as it passes slowly through the generator, and less as it passes quickly through it.


 
Hier een getuigenis van iemand die vertelt hoe ozonoorinsufflaties https://www.google.nl/search?q=ozon...&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=641 werken en wat er gebeurt als je merkt dat je oren lymfevocht gaan produceren om toxines uit je hoofd af te voeren tot aan dat hij een handdoek op zijn kussen moest leggen om te voorkomen dat de kussensloop onder het vocht uit de oren kwam te zitten:
Quote:
It took me a month or two before they started letting go of the toxins for me. Some people take longer. They didn't get dry for me, but each person is different.

Right before the ears start letting go of the toxins, you will notice the ear wax getting a lot thinner, or start getting watery. That's when you'll know you're almost there. You might want to start slowing down on the time, or frequency of the applications then. Because the dam is about to burst in your ears, and the watering, icthing, and scabing is about to start.

If you keep going they will eventually start watering like crazy, and the dryness will stop then. My ears watered so much, it soaked all the way through the pillow & into the bed at night. When you get to that point, put a towel on your pillow. They will continue to water in the day time too. They will itch like crazy, and kind of scab over too. If you haven't slowed down on the time, and frequency of applications already, I would now. SLow down to about 30 second to a minute applications, once a week, or less. You can slow down to 10 second applications once a week if you like. It's all up to you and how bad you want to do it. For me they watered for at least 3 days after each application when I reached that point. That's the way it was for me at least.

How long are you insufflating now? You can do it for how ever long you like now until they start to water. Do it for at least 5 minutes to a half hour per ear, or longer. This will speed up the process so the ears will start watering sooner, and apply it every day too.

I'm wondering how much your machine puts out too. If it's a model that doesn't have a high output then you'll have to do it longer to make up for that. If you can adjust the output, crank it.

You will notice clearer thinking, & less headaches pretty soon after the water starts flowing. You probably won't get any ear infections either. It will get rid of other problems like brain cancer, and possible stroke problems too.

Forgot to tell you the "water" is actually lymph fluid containing toxins coming to the surface of the skin. So this is good, and shows the ozone is doing it's thing.

I was doing mine to try and get rid of the ringing in my hears from playing R&R for 20 years. I did it for about 10 months, and it didn't help, but I didn't get to the point of where the toxins stopped coming out either, which is what you're supposed to do. I got tired of all the itching and watering. I do it every now and then to get rid of brain fog still. Which reminds me.... :)

http://curezone.org/forums/am.asp?i=447231

p.s. ik ben twee weken geleden naar de huisarts gegaan om mijn oren te laten uitspuiten omdat ze weer eens helemaal dichtzaten (ik was zowat doof) sinds het ozoneren. Heel raar maar ik was al weer vergeten dat ik eerder het oorsmeer zacht kreeg met h202-druppels van de 3 procents-oplossing.

 
Quote:
how to BREATH OZONE BUBBLED THROUGH OLIVE OIL

https://www.youtube.com/channel/UCdO9rmQYsM1KswO6GDvb2Lg

Published on Aug 13, 2014

http://ozonegenerator.com/ozone_generators/ext50/ext50_ozone_generator.php

welding oxygen tank, steel, 20 CF (= 640 liters), CGA 540

http://www.netwelder.com/20-cf-welding-cylinder-w-valve-cga540-for-oxygen/

pediatric regulator CGA 540

http://www.amazon.com/Pediatric-oxygen-regulator-DISS-0-3/dp/B00629UQXE

oxygen hose brass fitting

www.amazon.com%2FDixon-OA61-Oxygen-Fitting-Coupler%2Fdp%2FB007D5KS2A%2Fref%3Dpd_bxgy_hpc_img_y&redir_token=735zVyBsrJvFBzxkrj1PogQwn2d8MTQwODk4NDY1OEAxNDA4ODk4MjU4

2 humidifier bottles

http://www.mountainside-medical.com/humidifier-bottle.html

2 humidifier bottle adapter

http://www.mountainside-medical.com/humidifier-adapter-black-plastic-with-tubing.html

(glass ware can be bought at promolife.com, from longevity resources at ozonegenerator.com or contact john through syngergyozone.com)

oxygen mask

http://www.mountainside-medical.com/hudson-rci-1040-adult-oxygen-mask-with-7-foot-tubing.html

silicone tubing:

http://www.freshwatersystems.com/p-9003-silcon-silicone-tubing-316-id-x-516-od-x-1.aspx

feel free to join "ozone to health" on facebook,

like "the power of ozone" on Facebook,

or visit my blog thepowerofozone.wordpress.com,

or write to thepowerofozone@gmail.com if you have questions.

&index=1&list=UUdO9rmQYsM1KswO6GDvb2Lg

 
Beste Ruud, ik zie dat je behoorlijk wat ervaring met Ozon hebt. Ik ga met mijn zoontje en voor mezelf naar Brandsma in Sneek. Heb laatst zelf een apparaat aangeschaft uit China, kwam na maanden pas binnen en toen werkte het helaas niet. Kun jij me adviseren over een goed apparaat om de hevige cariës bij mijn zoontje te behandelen?  Alvast bedankt!
 
hoi Marielle, helaas kan ik je niet goed adviseren over een goed apparaat om de hevige caries bij je zoontje te behandelen vrees ik. Ik was veel met ozoninsufflatie bezig in het verleden omdat ik zo vermoeid was en ik had vernomen dat ozoneren daarbij zou kunnen helpen. Ik had eerder ook veel last van pijnlijke sinussen (vooral oren kaken en daardoor ook kiespijn) naast vermoeidheid: bij mij had dit te maken met voedselallergieen en -intoleranties en met een stofwisselingsziekte, hetgeen een bezoek aan een holistische tandarts bij mij allemaal had uitgewezen.

Ik wens je heel veel succes met je zoektocht. Ik vind het heel goed van je dat je zoveel moeite wil doen voor je kind. Hopelijk ben je gestopt met je kind dingen met bietensuiker geven: het is gewoon rotzooi, echt waar, ook voor je darmflora. Ik had als kind altijd gaatjes: ik kreeg ook gewoon snoep en ik heb al sinds dat ik op mezelf woon geen gaatjes meer. Best apart eigenlijk, want ik heb een tijd toch ook wel gesnoept (eerder koek) al woonde ik op mezelf. Maar misschien dat al mijn kiezen bijna volgeboord waren. Toch vermoed ik ook dat de ene tandarts sneller boort dan de ander. Jouw inzet om je zoon nu zonder boren van zijn gaatjes af te helpen kan ik volledig plaatsen.

Wat ik wel weet sinds ik veel heb gezocht op caries: is kauwgom met xylitol niets voor je zoontje? Xylitol helpt echt heel goed tegen caries. Kun je het beste de xylitol van berken hebben, maar anders helpt het denk ik ook wel. Hopelijk houdt hij wel een beetje van kauwgom.

Hier een website die ik voor jou kan aanbevelen inclusief info over xylitol, wel in het engels: https://www.healingteethnaturally.com/xylitol-sugar-substitute-anti-caries-treatment-and-prevention.html

(verder kan ik die website ook aanbevelen: niet alleen aangaande xylitol).

Een ander ding is dat je zelf tandpasta kan maken van kokosolie -van zichzelf al antibacterieel- (bijv. 1,5 deciliter) -eerst ff vloeibaar maken door te verwarmen- met een beetje natriumbicarbonaat (3 theelepels of minder) en etherische olie van munt (paar drupjes) en bijv. sinaasappel (paar drupjes). Goed doorroeren en dan hard laten worden. Spuut dit liefst niet in de gootsteen net als tandpasta, want je gootsteen verstopt erdoor. Naspoelen met water met keltisch zeezout.

Natriumbicarbonaat helpt tegen mondspirocheten: het helpt het milieu in je mond iets meer basisch houden: helpt ook tegen de caries:

Heel veel sterkte de caries van je kind verhelpen!
 
Beste Ruud, ik zie dat je behoorlijk wat ervaring met Ozon hebt. Ik ga met mijn zoontje en voor mezelf naar Brandsma in Sneek. Heb laatst zelf een apparaat aangeschaft uit China, kwam na maanden pas binnen en toen werkte het helaas niet. Kun jij me adviseren over een goed apparaat om de hevige cariës bij mijn zoontje te behandelen? Alvast bedankt!

Is het een idee om eens te kijken wat je met voeding kan doen? Wel eens aan gefermenteerde levertraan gedacht? En vitamine C? Uiteraard naast goede voeding?
Oilpulling is uiteraard een idee. Evenals poetsen met kokosolie. Maar het is water naar de zee dragen als de voedingsbodem niet in orde is. Xyllitol zoals hierboven beschreven zou ik achterwege laten. Wellicht heb je iets aan het boek van Ramiel Nagel over Genees Tandbederf.
 


Als je deze man hoort over dit apparaat dan ben je of erg enthusiast of wantrouwend.
Kan dit waar zijn ?
Is dit zo heilzaam voor n mens.
 
Hallo allemaal ,,ik had al eens een bericht geplaatst in het topic ozonbehandeling voor tanden maar geen reacties .   Misschien in dit topic wel    ?  Ik heb een ozonapparaatje besteld , oa voor het maken van ozonwater ...maar het schijnt dat er ook mensen zijn die dit hebben gebruikt  om hun tanden mee te behandelen  ( ? )   Is er iemand die hier ervaring mee heeft  ? en dan mn met dit apparaat   ?



Tuzweyyb55dtuof1c6jg7vcey3kvgk4zu.jpg




groetjes Mirjam .
 
Ergens heb ik lang geleden gelezen hier op het forum dat iemand dit ook deed voor tanden. Geen idee meer welk topic. Ik dacht topic over tand glazuur volgens mij. Weet ook niet meer wie dat was eigenlijk. Misschien gewoon uitproberen?
 
Hallo Binc bedankt voor je reactie .    ja inderdaad gewoon maar uitproberen ,   maar nu las ik ergens dat dit apparaat misschien wel stikstof produceert omdat de ozon niet uit zuivere zuurstof komt  ?   ( dit is dus zonder zuurstoffles of concentrator)  ben nu een beetje huiverig geworden om het ozonwater te drinken , of voor de tanden te gebruiken .    aub  nog meer mensen met ervaring hiermee ?
 
Marijan, wat wil je exact bereiken met het behandelen van tanden met dit apparaat? Heb je specifiek problemen die je ondervind?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.414
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan