ozone generator

Hallo ik heb dus deze gekocht:

http://www.ebay.co.uk/itm/2in1-CYCL...sh-/320944120448?ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160

Alleen dom dat ik vergeten ben dat hun andere stekkers hebben in Engeland :/

Onze stekker heeft die ronde sticks die in de stekker gaan en deze variant 3 vierkant/rechthoekige.

Baal als een stekker om het zo maar uit te drukken pfff

Dacht even uitproberen vanavond, alleen dat feest gaat dus niet door.

Is er een mogelijkheid dat ik een verbinding/verlengstuk kan kopen die dan aan de andere kant de Nederlandse variant stekker heeft als uitgang?

Anders moet ik hem weer terugsturen is weer een gedoe wachten etc

Engelse stekker foto:

http://www.nieuwbod.com/item.php?id=193

 
Wat is nu een goede en redelijk goedkope? van alle hier genoemde ozon apparaten. Het zijn er nog al wat en ik zou graag ervaringen horen van omdat ik er misschien ook 1 wil kopen.

En hoe werkt het nu precies? het is 1x de aanschaf van het apparaat? geen navullingen of zo.

Wat zijn de voordelen van ozonwater ten opzichte van h202 water

Bedankt

 
Quote:
Is er een mogelijkheid dat ik een verbinding/verlengstuk kan kopen die dan aan de andere kant de Nederlandse variant stekker heeft als uitgang?


Je kunt simpelweg de Engelse stekker erafhalen en er een Nederlandse stekker op zetten.

Mike

 
@Jordy

Bij mij kon je de Engelse stekker openschroeven en ontkoppelen. Een eenvoudige Gamma-stekker eraan en klaar is Kees. En als het demonteren niet gaat kan je altijd nog het snoer doorknippen en dan de Gamma-stekker eraan zetten. Kind kan de was doen.

[edit]Ow bummer, ik zie dat Mike me al voor was.[/edit]

 
Jordy, ik heb een extra opzet gekocht bij een winkel met elektronische apparaten (BBC) en het werkt prima. Niets niet sleutelen, wel zo handig. Er zat bij mijn generator een opzetstukje, maar die werkte niet. De gekochte wel. Al bijna een jaar.

 
Bedankt allen voor de reacties.

Twee opties dus.

Losschroeven zoals Mike zegt of een omvormer oftewel reistadapter/wereladapter las ik al op google.

Ik zal zo eens bij Gamma navragen en de Handyman in Spijkenisse eventueel.

Ja lievergezond in Spijk en Hoogvliet zit er 1 zag ik, bedankt.

Alexandra ja ik probeer eerst zo´n opzet te zoeken inderdaad ben benieuwd!

 
Ik heb via ebay een ozon generator bestelt, deze had uiterlijk de 23ste aan moeten komen. Inmiddels is het de 29ste en ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Op de site staat wel dat hij is verzonden. Kan het zijn dat hij niet door de douane heen is gekomen of iets dergelijks?

Hoe is jullie ervaring met de levertijd via ebay?

Ik heb de verkoper overigens net al een bericht gestuurd.

 
@Codexx: meestal is het er sneller dan verwacht, soms zit er tot een maand vertraging in en dat komt meestal door de douane.

 
Het zal dan dus inderdaad aan de douane liggen. Moet ik zelf actie ondernemen of komt het uiteindelijk ondanks de vertraging vanzelf?

 
Hoe maakt de ozonator eigenlijk ozon? Met zuurstof neem ik aan. In dat geval komt er dus niet meer zuurstof in de lucht, alleen reactieve zuurstof om geurtjes, bacillen, etc. weg te krijgen. Maar meer zuurstof in ons lichaam krijgen we er niet door. Of maak ik een denkfout?

 
Ozon doet meer !

Ozon is bedoeld om bacterien en virussen te doden ,Ik heb zelf een ozonator die veel ozon produceert , mijn machine maakt 500mg ozon per uur aan je mag maximaal 750 mg In 45 minuten inademen anders kan het schadelijk zijn voor de gezondheid ! maar als je de machine aanzet en laat draaien terwijl je een of meer uren weg bent ,dan zal je kamer schoon zijn van nare luchtjes en schadelijke bacterien ,ook insecten gaan dood aan een overdosis! als de ozon machine is gemaakt voor lucht reiniging en water reiniging ,dan kan je heerlijk je gezicht er in wassen in je wastafel met ozon water is goed voor de bloeds omloop en je ziet er veel beter van uit je krijgt er een gezond kleurtje van !ook goe je haren te spoelen met ozon water !een je kan dingen met ozonwater ontsmetten !goed voor tanden te poetsen met ozonwater het tand vlees wordt er weer gezond van !

Ik ben er zeer tevreden mee ,goed ook voor eczeem reinigen met ozon water is erg goed en nat eczeem afpoederen met Luvos leem poeder no2 ! Ozon wordt ook aangemaakt met onweer,

de statische elektriciteit,als de plus geladen wolk op de Min geladen wolk botst ,en dit maken wij na met elektriciteit en statische lading ,geeft ozon ! mits juist gebruikt,een zeer goed product !

groet ,

Remy .

 
Alleen zo jammer dat die aparaten in Nederland of te duur zijn, of niet verkrijgbaar zijn. Je hebt dan industriele versies, die te zwaar in gebruik zijn en dus te duur.

De versies van eBay zijn hier niet te vinden.

 
Moondust,

Even wat simpele scheikunde:

Ozon is O3, een instabiel zuurstofmolecuul dat heel snel O2 wil worden. Bliksem verbrandt d.m.v. elektriciteit de lucht, waardoor ozon ontstaat. Bliksem gaat vrijwel altijd vergezeld door regen. Het vocht in de lucht geeft de ozon de kans om 1 zuurstofmolecuul aan het water (H2O) te doneren, waardoor dit water H2O2, waterstofperoxide, wordt. In grootmoeders tijd was het een oude wijsheid dat de lucht nadat het gebliksemd had extreem gezond was en zeer zuurstofrijk. Er komt dus wel degelijk meer zuurstof in de lucht door ozon!

Dit gebeurt in je huis ook. Ook de lucht in je huis is vochtig, zeker in ons klimaat en zeker in dit seizoen. We spreken tijdens de herfst ook wel van 'waterkou', dat is een kou die tot op het bot gaat en het is dan veel moeilijker om weer warm te worden. De ozon uit jouw ozonapparaat doneert dus evengoed 1 zuurstofmolecuul aan water in de lucht, die daardoor rijker wordt aan waterstofperoxide, vloeibare zuurstof.

Mike

 
Quote:
je mag maximaal 750 mg In 45 minuten inademen


@remy: Heb je een bron of meer informatie over de hoeveelheid die je mag inademen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.697
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan