ozone generator

Bij de Ozon generator gl-3189 wordt aangeraden om de kamer 40 minuten te verlaten als je ozon gebruikt om een kamer te reinigen.

Er wordt verder niet over uitgeweid waarom dit is.

Wat gebeurt er in die 40 minuten? Vervliegt de ozon in die tijd niet volledig waardoor je er geen profijt meer uit haalt?

Ik heb zelf het idee dat ik inderdaad hoofdpijn en pijn in mn keel krijg als ik in de kamer ben terwijl hij geozoneerd wordt.

Ik heb nog niet geprobeerd de kamer 40 min te verlaten en dan terug te komen.

Ozon water drinken gaat overigens prima.

 
De fabrikant van de toestellen dekt zich op die manier in Codexx. Ze kunnen dan altijd zeggen dat ze je hebben aangeraden de ozon niet in te ademen. Er worden gezondheidsnadelen toegeschreven aan de inadmeing van ozon. Ozon is een reactieve vorm van zuurstof reageert dan met andere stoffen wat een desinfecterend effect heeft. Zie hier voor meer info voor de werkzaamheid en gevolgen van ozoninademing. De vraag is of de symptomen van ozoninademing een ontgiftingsreactie is of niet.

 
Ik heb er ook 1 aangeschaft en net 30 minuten aangehad in de slaapkamer.

Hij doet het blijkbaar prima want ik ruik de kenmerkende geur die hier beschreven word goed. Zelfs tot in de gang.

Hij kan 40 minuten draaien, Hoe lang heb je nu dan profijt van deze 40 minuten in de kamer? Is dat dan genoeg voor een nacht omdat ik hier ook van mensen lezen die hem aan hebben terwijl ze slapen. Is dat dan beter?

Ik vind dat gezoem niet zo prettig in de slaapkamer dus ben dat niet van plan maar vraag me dus wel af of hoe lang je er profijt van hebt als je het voor het slapen 40 minuten ozoneert.

 
Wie weet of het noodzakelijk is om een ozone generator medical grade aan te schaffen als je het wil inzetten bij ziekte (kanker)?

Deze zijn namelijk een stuk duurder dan een 'gewone' ozone generator.

 
hoi Jojo, ik denk zeker dat je bij welke ziekte dan ook veel meer hebt aan een medical grade ozon generator dan aan een simpeler apparaat dat water kan ozoneren.

Zo'n ozonapparaat voor water en lucht ozoneren kun je niet gebruiken voor ozonstoomsauna's, rectale en vaginale insufflaties.

Die laatste drie werken systemisch in op je lichaam en hebben een ozonapparaat nodig dat een regelbare lage uitstroom van ozon aankan en aangestuurd wordt door een zuurstofconcentrator of een zuurstoftank op zijn minst die ook een lage aanvoer aankan.

Ik gebruik het simpele apparaatje waarmee je water en lucht kan ozoneren wel ook voor water, mijn neus, kiezen en oren mee te insuffleren (mits bij de adem weggehouden) en dat werkt zeker goed voor mij, maar die andere drie toepassingen zijn bij een laag zuurstofgehalte in je lichaam (zoals kanker) wel zeker met klem aan te bevelen.

 
Ah dank je voor je toelichting lievergezond! Jammer dat die apparaten alleen zo duur zijn om aan te schaffen...

 
Jojo: het is meer waartegen je de prijs van de aanschaf van de apparatuur tegen afzet denk ik: als je deze tegen de prijs van ozon-eigen-bloedbehandelingen afzet, dan is de door jou gewaande duurkoop ineens goedkoop. En met die ozon is het zo: kwestie van blijven bijhouden. Niet alleen met kanker. Met eigen bloedbehandelingen met ozon wordt het dan wel heel prijzig.

Zie hier https://www.fatsforum.nl/topic/kanker/page/6 het verhaal van iemand die dit ook vertelt: dat ze op een gegeven moment dachten weer genoeg ver te zijn met de kanker terugdringen en toen is men gestopt met de ozonbehandelingen (dom) waarvan ze zelf ook zeggen dat het een misrekening was.

Gewoon conscientieus blijven bijhouden.

Het grootste probleem dat ik zie, is dat je weet hoe je met die apparatuur aan de slag moet (ozon is geen kattenpis) en welke je uberhaupt aan moet schaffen.

 
Ik ben op zoek naar een ozongenerator die ik ook s nachts aan kan hebben. Nu heb ik eentje die gaat tot 30 minuten.

Iemand?

Bedankt,

Ineke

 
hallo Bosbes deze http://www.ebay.com/itm/New-600mg-O...Kitchen_Appliances_US&hash=item232c14faad kun je onbeperkt laten werken als je hem op "on" zet.

Daar ben ik pas sinds kort achter:)

Wat wel is: als je hem regelmatig lang laat draaien gaat die stuk.

Dat is mij in elk geval gebeurd.

Iemand heeft hem wel een keertje al voor me gemaakt, dat wel, maar goed, daar koop je hem als het goed is niet voor.

Ik gebruik het apparaat nu voor mijn water ozoneren in de ochtend, voor ozoninsufflaties in mijn oren en in mijn neus en tegen mijn kiezen.

Daar werkt het perfect voor als je het goed doet (dat heet: zonder al te veel ozon tegelijk in te hoeven ademen) en daar heb je geen langdurige sessies voor nodig, dus zal die wel lang mee gaan nog.

 
Dankje Lievergezond,

Als ik het goed begrijp zijn ze daar dus niet op gemaakt?

Zodra de verkoper er weer is (nu op vakantie staat bij het artikel) ga ik hem bestellen, of iemand anders moet nog een beter idee hebben. Ik ga ook verder kijken op het internet.

 
Quote:
Als ik het goed begrijp zijn ze daar dus niet op gemaakt?


hoi Bosbes, dit type ozongenerator is er volgens mij inderdaad niet sterk genoeg voor om continue te draaien nee.

 
Hoi Lievergezond,

Mijn ozonizer is al aangekomen, wat snel he?!

Helaas is de gebruiksaanwijzing alleen in het chinees met chinese tekens. Er zitten 3 steentjes bij. 2 ronde en 1 kleine rechte.

Ik kan dus niet lezen of het foodgrade is. Ik ga hem gebruiken voor water te ozoneren en bij mijn oren te houden tegen de hersenmist. L gaat morgen een compatible stekkertje kopen en op internet kijken hoe het moet, maar het is denk ik wel eenvoudig. Eerst maar met 5 minuten beginnen en langzaan opbouwen, denk je niet?

Mijn oxypowder is ook aangekomen en daar ga ik vanavond mee beginnen. Spannend :!:

groetjes

Mayk

 
hoi Mayk, goed dat je apparaatje binnen is.

Je hebt goud in handen:)

Ik was een paar dagen laks geworden, maar ik heb dan ook sinusitis, bijholteontsteking in mijn hoofd, en vandaag is het weer teruggekomen:-(

Het is zo chronisch bij mij, maar daar merk ik niet meer zoveel van als ik het regelmatig ozoneer.

Alleen als het terugkomt ben ik totaal hangerig en niet lekker:-(

Ik snap niet helemaal wat je met foodgrade bedoelt: waarschijnlijk bedoel je medical grade.

Nou dat apparaatje dat je hebt is vast niet medical grade.

Want dan kon je ook de flow regelen en dat is meestal niet met die ozonapparaatjes uit china.

Maar dat geeft niet hoor.

Voor je oren hou je het er gewoon niet te dicht op je oorgat zodat er geen druk ontstaat.

2 minuten per oor, ik zou het dan 2 x 2 minuten per dag doen als ik jou was.

Oxypowder: deze persoon http://www.successfulhealing.com/Current-wellness-plan.htm met lyme die is helemaal enthousiast over die oxypowder trouwens.

Ergens op haar site schrijft ze er meer over.

Die steentjes rond of rechthoekig: maakt niet uit: ze helpen allemaal prima voor water te ozoneren.

Ik doe het sochtends en dan gelijk een liter en die drink ik dan.

Binnen het uur moet ik dan niet gaan proberen te gaan eten.

Ik hoop dat je man snel de stekker vindt zodat je hem kan gebruiken.

Mijn moeder ozoneert haar oren ook en van de week was er erg moe van geworden...

Ocharm...

Ik word dat dan weer niet van die ozoninflaties in mijn oren.

Eerder als ik het niet doe, voor als ik mijn neus vergeet (dat moet ik doen voor mijn holte).

 
Hoi Lievergezond,

Bedankt voor je snelle reactie, ik zie het nu pas, omdat ik er gisteravond achter was gekomen dat Dirtsa overleden is en daar was ik erg overstuur en verdrietig van.

Maar dank je wel voor je advies. Ik ga het opvolgen. Mijn man heeft hoop ik vandaag tijd om zo'n stekkertje te kopen, want ik wil er gauw mee beginnen. Gaat je moeder er evengoed mee door al wordt ze er moe van? Ik hoop van wel. Jee, jij kunt dus geen dag overslaan, vervelend die sinusitus is wel erg hardnekkig.

Ik zal er ook wel moe van worden en hoofdpijn krijgen, omdat dat mijn hoofdklachten van de lyme zijn, al hoop ik van niet, want dat is niet vol te houden die pijn.

foodgrade/medical grade; "ik heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt " geval :D

groetjes

Mayk

 
hoi Mayk,

ik was een keer ook erg moe.

toen herinnerde ik me dat ik vaker was gaan ozoneren: 3 keer per dag ipv 2 keer.

het moet gewoon wel leuk blijven alles bij elkaar.

er is ook een yahoo group "ozontherapy" met zeer veel berichten over oorinsufflaties, ozonsauna's en insufflaties in je rectum ook en in je vagina.

die laatste drie daar moet je echter dan zo'n medisch apparaat voor hebben en een zuurstoftank of -concentrator.

maar daar (in die yahoo groups) zegt men steevast 15 minuten oorinsuffleren 3 keer per dag (bij die mensen gutst het ook allemaal uit de oren - heb ik nu niet), maar dat is echt heel intensief hoor en dan ook wel met een apparaat met een kleinere ozonflow.

maar ik ga niet harder dan die 2 minuten 2 x per dag.

ik vind het wel best, ik voel het toch wel werken in mijn lymfeklieren.

groetjes!

 
Lievergezond,

Houd dan maar vol met die 2 minuten 2 x per dag.

L zegt nou dat hij het verloopstekkertje op internet moet bestellen, dus het duurt voor mij helaas nog even.

Hoe ver ben je met de ozonsauna?

Ik zag een filmpje op youtube een vrouw zo'n sauna opzetten, met wel 3 apparaten. Misschien had ik dat filmpje wel van jou! Ik weet het niet meer.

 
hoi Mayk, nou da's nog ff geduld hebben dan voor je.

Ik ging soms al posten over je eerste ervaringen.

Het is denk ik met oorinsufflaties lange termijnwerk.

Dus niet dat je gelijk effect hebt.

Volhouden en dan ga je het merken.

Ik merk dat mijn lymfeklieren werken en ik merk slijm, maar dat is dan denk ik van de holten.

Ozonsauna: ik wilde eigenlijk liever niet met een sauna aan de slag: ik heb al veel te veel spullen.

 
Ik zit er ook aan te denken om een ozon generator aan te schaffen. Ik vraag me wel af hoeveel voordeel jullie hierbij hebben?

Ik zie deze voordelen staan:

Slapen in ozon: ik slaap altijd met het raam open en zet overdag vaak mijn raam open

Ozoneren van water: dit kan ook met h2o2

Voegt een ozon generator dan iets toe voor mij?

 
hoi Alexanderv, ik kan niet zonder het ozongeneratortje vanwegen mijn kieswortel, bijholtenontstekingen (voorhoofd) en oren: allemaal samen heet het sinusitis.

Hier meer over ozon-oorinsufflaties: en de eventuele voordelen ervan.

Bijv.: met oorinsufflaties haal je candida uit het middenoorgebied die in de hersenen komen weg. Ook: hersenmist, prionen (slechte eiwitten), alzheimer, tinnitus en allerlei toxinen weg zoals zware metalen uit de hersenen: van metalen maakt de ozon oxiden waardoor deze ineens door het lichaam afgevoerd kunnen worden (ik merk dat mijn hoofd dingen afvoert nu via lymfeklieren in hals en nek).

Ook kan het helpen tegen migraine.

Stop ik met ozoneren van die holten, dan voel ik me heel ziek.

Lucht ozoneren schijnt heel gezond te zijn, maar ik heb er nooit zo heel veel van gevoeld en ik heb anderhalf jaar in de geozoneerde lucht geslapen.

Water ozoneren doe ik ook, maar dat is op het moment ook omdat ik sochtends toch water drink om mijn maag daarmee naar beneden te manoevreren die omhoog gewandeld is.

En ontgiftiging is een issue bij mij, dus het is vast goed daarvoor.

Geen idee wat je problemen zijn.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.920
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan