Ozon

Ben ik de enige die hier zo enthousiast over is? Het gebeurt niet vaak dat ik in 1 enkel document zo'n beetje alles wat ik in de loop der tijd heb ontdekt over ozon en waterstofperoxide verzameld zie. Wil je snel alles wat ertoe doet te weten komen over zuurstoftherapie, dan is deze pdf een must!

Mike

 
Hee Gerrit, lang geleden! Ja, dat zou mooi zijn. Ed McCabe beschrijft in Flood Your Body With Oxygen een vriend van hem die gek was op Warsteiner-bier. Dat kun je in Amerika niet krijgen, dus dat importeerde hij met kratten tegelijk naar Amerika. Dit dronk hij elke avond in niet geringe hoeveelheden, terwijl hij tegelijkertijd zichzelf eigenbloedtherapie toediende met een eigen ozonapparaat. Gevolg: hij werd niet dronken! Alleen Amerikanen kunnen zoiets verzinnen, maar het geeft wel aan dat het dronken gevoel dat alcohol veroorzaakt behalve door vochtgebrek ook wordt veroorzaakt door zuurstofgebrek!

Mike

 
Ik heb de pdf doorgelezen, het komt luid en duidelijk over.

We zijn van plan om zo'n GEB eens toe te laten passen.

 
Zou je ook ozon-therapie kunnen gebruiken voor kinderen met autisme die dit mogelijks hebben gekregen door een gebrek aan zuurstof in de hersenen tijdens de bevalling. Ik ken iemand wiers baby gediagnosticeerd is met autisme en tijdens de bevalling waren er complicaties zoals de baby's hoofd die vastzat, calcifiëring van de placenta, placenta abrupto, meconium in het water. Of is eventuele hersenschade hierdoor niet meer te herstellen met zuurstof achteraf?

 
ok ik zal het haar zeggen. Is hyperbaric oxygen treatment ook een goede manier om meer zuurstof binnen te krijgen?

 
Geachte Mike,

Ben nieuw op dit forum,maar wil je inmiddels toch heel erg bedanken dat je mijn leven(en waarschijnlijk van heel,heel veel anderen..)in positieve zin qua gezondheid op zijn kop hebt gezet!

Naast heel veel dingen die ik doe op basis van jouw adviezen,drink ik 's ochtends altijd 1 liter ozonwater op nuchtere maag en zou ik jou willen vragen hoe jij hier tegen aan kijkt? En of ik tijdens,net na het drinken er verstandig aan doe om te eten?Lees vaak dat dit niet goed is i.v.m.oxidatie?

Nogmaals bedankt

 
Moreno,

Bedankt voor de complimenten! De dag beginnen met ozonwater is prima, maar het is inderdaad verstandig een half uur tot een uur te wachten met eten i.v.m. mogelijke oxidatie van bepaalde voedingsstoffen, waarvan oxidatie van vet en cholesterol het schadelijkst zijn.

Mike

 
Ik dronk vaak de hele dag door geozoneerd water, maar dat zal ik nu maar niet meer doen dan!

 
Mooi,dan zal ik doorgaan met ozonwater drinken met in achterhoofd eetpauze 60min en oxidatie-:)

 
Oh ja,is het wel goed om ozonwater met Keltisch zout te nemen ongeacht oxidatie-proces?Of ook beter niet?Want las namelijk dat iemand een bad nam met ozon en Keltisch zout,dat word neem ik aan ook(in combinatie)direct via huid opgenomen?

 
Ozon is prima te combineren met Keltisch zeezout. Als ozon in contact met water komt wordt het waterstofperoxide. Onze oceanen bestaan uit mineraalzouten en waterstofperoxide. Je creeert dus een 'zee-omgeving'.

Mike

 
Dank je wel Mike,dan zal ik voortaan sol maken van ozonwater en Keltisch zeezout en dit drinken op nuchtere maag i.p.v.alleen ozonwater.

 
Quote:
De dag beginnen met ozonwater is prima, maar het is inderdaad verstandig een half uur tot een uur te wachten met eten i.v.m. mogelijke oxidatie van bepaalde voedingsstoffen, waarvan oxidatie van vet en cholesterol het schadelijkst zijn.


Mike,

Ik blijf dit maar vreemd vinden dat je geen zuurstofrijk water mag drinken na een vet of cholesterolrijke maaltijd terwijl vetten en zuurstof elkaar juist zo mooi aanvullen. Goede vetten bevorderen juist de zuurstofopname in de cellen.

Ik heb (nog) geen ozonapparaat op de kraan, omdat ik deze aan mijn moeder heb gegeven. Maar toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde dronk ik dit (heerlijke!) ozonwater ook de hele dag door, gewoon wanneer ik zin had. Zonder rekening te houden met de inname van vetrijk voedsel en voelde me hier heerlijk bij.

Nog zoiets geks:

Je mag geen ozonwater drinken na een maaltijd, maar olijfolie waar je urenlang ozon in pompt is wel weer gezond??

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan