hebben hier mensen ervaring met een ozontandarts? goed/slecht?
Ik ben wel een keertje daar geweest in Sneek.
Mijn onderliggende probleem was een voedselallergie (meerdere) waardoor ik continue opgezette hoofdholten had:
o.a. ook opgezette kaakholten en die door de zwelling drukten op een kies:
ik had daardoor kiespijn.
Ik had wel een vermoeden dat dat de oorzaak was maar ik wist het ook niet zeker.
De behandelaar in Sneek hield zich wat mij betreft niet bezig met de onderliggende oorzaken van mijn klachten:
wel deed hij een ozonbehandeling (deed zijn werk niet in mijn specifieke geval, begrijpelijk) en hij deed het voorstel van een dieet met voedsel dat -wist ik al- bij mij allergeen zou uitpakken:
''dus'' ik heb daarvoor bedankt (om onder begeleiding het voorgestane dieet te volgen).
Ik had een ander dieet nodig en later kreeg ik alsnog een beter inzicht in welke producten ik moest laten staan precies.
Een holistische tandarts heeft me daar toen goed bij geholpen na een zorgvuldig onderzoek:
maar overigens heeft diezelfde tandarts een vriendin van mij weer niet goed geholpen vond zij.
Dus het blijft een persoonlijke zoektocht of gok van:
welke behandeling je wil ondergaan waarvoor of waartegen of welk advies je wel of niet wil opvolgen om welke redenen.