Ozon tandzorg / tand herstel en onderhoud

Heel blij dat mijn zoon me toch naar Sneek heeft gebracht.
De volgende afspraak is 18 januari om 15.00, dan ga ik met de trein en kan iets later de deur uit
Ik heb verder nog veel aanwijzingen gekregen, zal het later met jullie delen.
Romagi, jij komt vast in aanmerking voor alternatief vervoer zoals de valys-taxi, ben je daar al ooit achteraan gegaan ? Fijn trouwens dat je zoon je gebracht heeft.
 
Ik zie dat ik het boek heb dat Mike heeft vertaald.
Titel Genees tandbederf. Dat had ik eerder moeten lezen en toepassen.
Alhoewel ik niet wist dat ik extra risico liep/loop daar slechte darmen en vooral de langdurige antibiotica ooit.
Extra vetten wist ik ook wel, ben sindsdien nooit meer bang geweest voor teveel vetten.
 
Valys taxi.
Ik heb me nog eens ingelezen hoe dit werkt.
Ik herinner me dat ik da al eens gedaan had.
Dus eerst naar de gemeente - zal wel door de huisarts aamgegevem worden - en dan krijg je een aantal kilometers.
Maar ze halen waarschijnlijk ook nog andere mensen op die ze ook weer ergens afzetten. Destijds hoorde ik daar veel klachten over. Ik heb dus geen garantie dat ik op tijd kom of juist ergens veel te vroeg. Voor familie bezoek lijkt me dat wel geschikt. anders niet.
 
Valys taxi.
Ik heb me nog eens ingelezen hoe dit werkt.
Ik herinner me dat ik da al eens gedaan had.
Dus eerst naar de gemeente - zal wel door de huisarts aamgegevem worden - en dan krijg je een aantal kilometers.
Maar ze halen waarschijnlijk ook nog andere mensen op die ze ook weer ergens afzetten. Destijds hoorde ik daar veel klachten over. Ik heb dus geen garantie dat ik op tijd kom of juist ergens veel te vroeg. Voor familie bezoek lijkt me dat wel geschikt. anders niet.
Klopt helemaal Romagi. Mijn ex schoonvader heeft er ooit een halve dag over gedaan om bij ons te komen. Met de auto was het ruim een uur geweest. Dat was dus eens maar nooit weer.

Je kunt ook automaatje misschien eens bekijken. Vaak voor kortere ritten maar soms zijn de chauffeurs erg coulant. Kennis van mij maakt via deze weg ook lange ritten en het bevalt prima.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.853
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan