Over op gezonde voeding

Dit recpt kreeg ik toegezonden
Zou goed voor de darmen zijn.
Ik kan hier niets van bakken.

Kan iemand dit helderder maken?

Van: miyamoto
Verzonden: dinsdag 19 maart 2024 12:27

materiaal ・1/2 kop bruine rijst ・Water 700 ml+300 ml ·Een beetje zout ・1 stuk bleekmiddel (35 cm x 35 cm) (gesteriliseerd door koken) Hoe te maken
1. Veeg de bruine rijst af met een doek. Doe het in een pan en rooster totdat de bruine rijst zijn transparantie verliest en goudbruin wordt.
2. Giet 1,700 ml water en zout in een snelkookpan, breng aan de kook en kook gedurende 40 minuten.
3.Wikkel een passende hoeveelheid van 2 en knijp het uit met je handen. (Er komt dikke crème uit) *Het is heet, dus pas op dat je jezelf niet verbrandt als je erin knijpt.
4. Breng er 3 over naar een pot. Kook de rest van het water en voeg toe tot het de gewenste consistentie heeft bereikt. Commentaar punten Pas de dikte naar wens aan. Over potage ~ zelfs als het wordt geperst. Ideaal voor babyvoeding, als je je maag even rust wilt gunnen, en voor mensen met een kleine trek.

Een beetje vreemd recept.

Bleekmiddel zal wel bleekselderij zijn.
V
 
  • Wow
Waarderingen: Surv
Dit recpt kreeg ik toegezonden
Zou goed voor de darmen zijn.
Ik kan hier niets van bakken.

Kan iemand dit helderder maken?

Van: miyamoto
Verzonden: dinsdag 19 maart 2024 12:27

materiaal ・1/2 kop bruine rijst ・Water 700 ml+300 ml ·Een beetje zout ・1 stuk bleekmiddel (35 cm x 35 cm) (gesteriliseerd door koken) Hoe te maken
1. Veeg de bruine rijst af met een doek. Doe het in een pan en rooster totdat de bruine rijst zijn transparantie verliest en goudbruin wordt.
2. Giet 1,700 ml water en zout in een snelkookpan, breng aan de kook en kook gedurende 40 minuten.
3.Wikkel een passende hoeveelheid van 2 en knijp het uit met je handen. (Er komt dikke crème uit) *Het is heet, dus pas op dat je jezelf niet verbrandt als je erin knijpt.
4. Breng er 3 over naar een pot. Kook de rest van het water en voeg toe tot het de gewenste consistentie heeft bereikt. Commentaar punten Pas de dikte naar wens aan. Over potage ~ zelfs als het wordt geperst. Ideaal voor babyvoeding, als je je maag even rust wilt gunnen, en voor mensen met een kleine trek.

Een beetje vreemd recept.

Bleekmiddel zal wel bleekselderij zijn.
V
Zelf-euthanasiemiddel ? :unsure:
 
Nee dit is door een shiatsu expert gegeven.
Is een serieus advies voor darmen.
Deze man heeft geen nederlandse afkomst, spreekt slecht nederlands.
Japans?

Hello Annelize
The explanation which I have sent is originally Japanese.
I can’t find an English version.
This link is not same recipe I’ve sent, but you can try.

Regards
Yasu Miyamoto

https://nadialim.com/creamy-brown-rice-porridge/



iPadから送信
 
Laatst bewerkt:
Nee dit is door een shiatsu expert gegeven.
Is een serieus advies voor darmen.
Deze man heeft geen nederlandse afkomst, spreekt slecht nederlands.
Japans?

Hello Annelize
The explanation which I have sent is originally Japanese.
I can’t find an English version.
This link is not same recipe I’ve sent, but you can try.

Regards
Yasu Miyamoto

https://nadialim.com/creamy-brown-rice-porridge/



iPadから送信
Kun je zelf de Japanse versie niet gewoon effe door een of meerdere vertalers halen ?
 
Hij verstuurt het recept niet in het japans.
Dit is wat hij mij stuurt.
Er zijn vele recepten zag ik voor porridge. allemaal van witte rijst. en geen bruin.
bruin kan ik zowiezo nemen.
Ik zoek eerstdaags wel eens verder of anders zelf fantaseren.

.......................................................................

materiaal ・1/2 kop bruine rijst ・Water 700 ml+300 ml ·Een beetje zout ・1 stuk bleekmiddel (35 cm x 35 cm) (gesteriliseerd door koken) Hoe te maken
1. Veeg de bruine rijst af met een doek. Doe het in een pan en rooster totdat de bruine rijst zijn transparantie verliest en goudbruin wordt.
2. Giet 1,700 ml water en zout in een snelkookpan, breng aan de kook en kook gedurende 40 minuten.
3.Wikkel een passende hoeveelheid van 2 en knijp het uit met je handen. (Er komt dikke crème uit) *Het is heet, dus pas op dat je jezelf niet verbrandt als je erin knijpt.
4. Breng er 3 over naar een pot. Kook de rest van het water en voeg toe tot het de gewenste consistentie heeft bereikt. Commentaar punten Pas de dikte naar wens aan. Over potage ~ zelfs als het wordt geperst. Ideaal voor babyvoeding, als je je maag even rust wilt gunnen, en voor mensen met een kleine trek.

Een beetje vreemd recept.
 
Hij verstuurt het recept niet in het japans.
Dit is wat hij mij stuurt.
Er zijn vele recepten zag ik voor porridge. allemaal van witte rijst. en geen bruin.
bruin kan ik zowiezo nemen.
Ik zoek eerstdaags wel eens verder of anders zelf fantaseren.

.......................................................................

materiaal ・1/2 kop bruine rijst ・Water 700 ml+300 ml ·Een beetje zout ・1 stuk bleekmiddel (35 cm x 35 cm) (gesteriliseerd door koken) Hoe te maken
1. Veeg de bruine rijst af met een doek. Doe het in een pan en rooster totdat de bruine rijst zijn transparantie verliest en goudbruin wordt.
2. Giet 1,700 ml water en zout in een snelkookpan, breng aan de kook en kook gedurende 40 minuten.
3.Wikkel een passende hoeveelheid van 2 en knijp het uit met je handen. (Er komt dikke crème uit) *Het is heet, dus pas op dat je jezelf niet verbrandt als je erin knijpt.
4. Breng er 3 over naar een pot. Kook de rest van het water en voeg toe tot het de gewenste consistentie heeft bereikt. Commentaar punten Pas de dikte naar wens aan. Over potage ~ zelfs als het wordt geperst. Ideaal voor babyvoeding, als je je maag even rust wilt gunnen, en voor mensen met een kleine trek.

Een beetje vreemd recept.
Bruine rijst is veevoer.
Ben je vee-gan ?
 

Een lang artikel maar wel interessant.
In the end komen ze met reguliere oplossingen - maar ook met betere (voeding) enz. .
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan