Opwarmen

Alexandra

New member
Hebben jullie tips voor het opwarmen van eten? Soep is uiteraard geen probleem, maar groente met saus, hoe doe ik dat zonder dat er te veel saus (dus vet) verloren gaat? Ik heb altijd al moeite gehad met het koken voor 1 persoon, maar op deze nieuwe manier kook ik echt voor een weeshuis. Voordeel is wel dat ik gelijk portie kan maken voor het werk. Maar daar heb ik geen producten om mee aan te vullen. Ghee kan ik makkelijk meenemen en de magnetron die negeer ik uiteraard.

 
Gooi het in de wok!

Opwarmen en voeg er desnoods wat extra kokosolie, olijfolie of roomboter aan toe...

Mocht het te veel olie/vet zijn, kun je de maaltijd na het opwarmen nog even laten uitlekken in een vergiet.

 
Helemaal mee eens Ufo, maar het ging om opwarmen op het werk. Ik kan dan weinig tijd aan mijn eigen eten besteden en heb daar weinig tot geen producten bij me. Je wil niet weten wat daar in de kasten staat, ik gebruik het zeker niet voor mezelf. Beetje jammer dat ik mijn cliënten vol moet gooien met e-nummers en andere troep....

Thuis is het allemaal geen probleem. Kan ik opwarmen, toevoegen en doen wat ik wil!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan