Opnieuw voorstellen Celticmyst

Waar kan ik deze post het beste plaatsen, in mijn eigen voorsteltopic dan maar. Ik ben bezig met een blog over uitgaan in België. Maar heb al zo'n vijftien teksten over dit onderwerp moeten schrijven. En dan steeds met een andere invalshoek (met een klein linkje naar alcoholverslaving, maar daar moet niet de hele blog over gaan). Iemand nog leuke input over uitgaan in België (stappen, drankjes doen enz)?

Ik heb al geschreven over jongeren die naar Knokke-Heist gingen, diverse tips om uit te gaan, drankjes waar je een kater van krijgt, cocktailtips, pas op je portemonnee, uitgaansgelegenheden voor overdag (mooie bezienswaardigheden), flirttips voor in de kroeg...
 
Waar kan ik deze post het beste plaatsen, in mijn eigen voorsteltopic dan maar. Ik ben bezig met een blog over uitgaan in België. Maar heb al zo'n vijftien teksten over dit onderwerp moeten schrijven. En dan steeds met een andere invalshoek (met een klein linkje naar alcoholverslaving, maar daar moet niet de hele blog over gaan). Iemand nog leuke input over uitgaan in België (stappen, drankjes doen enz)?

Ik heb al geschreven over jongeren die naar Knokke-Heist gingen, diverse tips om uit te gaan, drankjes waar je een kater van krijgt, cocktailtips, pas op je portemonnee, uitgaansgelegenheden voor overdag (mooie bezienswaardigheden), flirttips voor in de kroeg...
Flirten en dan 1,5 meter afstand en in België is dat niet dat stuk slecht wegdek onderweg naar Frankrijk... 
De beste plaatsen zijn de clubs en kustplaatsen waar ze uit Brussel heen gaan voor de weekenden, ik bedoel daarmee de luie vastgesteld EU nuttelozen, de beste cocktails drankjes en het beste eten, flirten ook geen probleem de secretaresses zijn wel te doen, de heren wat minder.
Maar ik sla België graag over verder
 
Wilde nog iets schrijven. Mijn amandelen zijn gepeld toen ik 11 was. Dat is helemaal niet goed las ik hier ergens op het forum
Want ik had altijd veel slijm dus de huisarts bedacht toen dat die dingen eruit moesten. Zucht... kwam uiteraard achteraf door teveel gepasteuriseerde zuivel

zijn er hier meer mensen die hun amandelen hebben laten pellen?

daarnaast heb ik vroeger ook de nodige vaccinaties gehad uiteraard.
 
Amandelen pellen of verwijderen is zoveel mensen overkomen.

Nadeel daarvan is dat je lymfesysteem niet meer intact is. Mocht je hiervan de nadelen merken [en dat zit er dik in] dan raad ik je aan om trampoline te gaan springen. Schüssler celzouten nummer 9 ondersteunt ook het lymfesysteem, maar dat is wel een kwestie van uitproberen [zoals met alle middeltjes].
 
Amandelen pellen of verwijderen is zoveel mensen overkomen.

Nadeel daarvan is dat je lymfesysteem niet meer intact is. Mocht je hiervan de nadelen merken [en dat zit er dik in] dan raad ik je aan om trampoline te gaan springen. Schüssler celzouten nummer 9 ondersteunt ook het lymfesysteem, maar dat is wel een kwestie van uitproberen [zoals met alle middeltjes].
"dan raad ik je aan om trampoline te gaan springen" Hee, dat doe ik toevallig ook, sportief als ik ben! (not!)
 
Ooit gelezen dat trampoline springen veruit de meest gezonde sport is die je kunt doen. In dit boek;
Was een vd eerste boeken die ik over gezondheid las.
 

Bijlagen

  • 289307BB-32F1-4600-BBB3-058616938652.jpeg
    289307BB-32F1-4600-BBB3-058616938652.jpeg
    24,8 KB · Weergaven: 3
hoi hoi
Lees deze reacties nu pas. Tof, trampolinespringen, Deed ik vroeger ook.

Oke. Echter mijn lichaam is erg verzwakt geraakt door de rontgenfoto die ze van mijn kaak hebben gemaakt in het ziekenhuis. Ik ben omgepraat, om die te laten maken, omdat ze zeiden dat ze het anders niet konden beoordelen, en ben hier erg ziek van geworden (zie posts boven). Ik heb toen acupunctuur gedaan en na 1 van de behandelingen van acupunctuur in combinatie met moxa heb ik moeite gekregen met het aansturen van de spieren. En lichtjes zenuwtrekjes bij de mond. Wederom acupunctuur doen? Ik weet het niet.

Trampolinespringen klinkt op zich leuk. Nou misschien vind ik er nog 1.

Maar zaak is nu dat ik mijn lichaam sterk. Het moeite met aansturen spieren is ook totaal niet fijn. Ik heb gisteren fysiotherapie gedaan. Echter denk ik dat ik het bij 1 keer laat.

ZIjn er meer mensen die trouwens rontgenfoto's gehad hebben en hoe hebben zij hun lichaam hiervan hersteld? Ik heb dus al acupunctuur geprobeerd. En ook neem ik spirulina.
 
IK heb even een paar dingen maar stel deze vragen het liefste in mijn eigen voorsteltopic.

Ik klopte wederom aan bij de klachtencommissie van mijn (vorige) tandarts- waar ik in februari 2020 met h202 moest spoelen. Waarna ik dus letselschade aan mijn tandvlees/slikken/mondflora heb opgelopen. Een vieze smaak met raar opgezwollen teruggetrokken tandvlees dat snel bloedt bij poetsen. De klachtencommissie zei toen van o ga maar naar de huisarts en nu zeggen ze dat de klacht reeds is behandeld. Wie weet was de concentratie h202 wel te hoog! Er ontstonden toen ook gelijk bruine vlekken waarna de gehele bovenlaag van het gebit gepolijst was.
Dus, mijn insziens was dit toch niet goed.

Het zijn schandalige praktijken. Er werd mij toen ook niet gezegd wat het was.

Ik ben momenteel erg moe, dus even rustig aan doen. Ik zou willen dat dit beter wordt.
Maar flink wat kefir drinken vandaag dat is tenminste voedzaam......

Ik vroeg mij trouwens af, of een seleniumsupplement wat zou toevoegen heeft iemand daar ervaring mee. IK slikte voorheen altijd die van solgar, 2 tabletjes per dag in combi met zink. Ook van solgar.


Maar heb ook die van biopharma geslikt, combi bioseleen en zink.

Ik weet niet goed wat de selenium doet volgens mij ook ontgiften en aanvullen

Mijn gevoel zegt dat ik dat te kort kom. Ik weet dat het ook in sardientjes zit die eet ik nu ook wel zo nu en dan.
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij nog eens vertellen hoe het nu is met de uitgaanssituatie in België, nog steeds geen QR codes toch?
 
even een update. Veel pijn in kaak en oor sinds acupunctuurbehandeling. Had al een kleine kaakbeschadiging, maar nu meer pijn in kaak. Volgens dat mens ontgifting. ONZIN! Mijn energie stroomt gewoon niet goed sinds de behandeling. Iemand een tip, wat te doen?

Zij had ook die rateradruppels gegeven (soort bioresonantie) probeer ze 1 keer per dag te nemen en dan 1/3e van wat geadviseerd is. Wil dat eigenlijk afbouwen is mij ook door iemand geadviseerd.

Het kangenwater drink ik nog wel, maar liters en liters trekken m'n bijnieren niet momenteel

Voel mij erg alleen ook mede door de letselschade die ik heb opgelopen (aan tandvlees door h202 en vieze smaak daardoor), huidschade door rontgen en idd beroerder na laatste acubehandeling

Ik werk mezelf een slag in de rondte met het schrijven van teksten. Heb vanaf zaterdag gewerkt tot en met gisteren. Het is best zwaar maar heb er al heel veel gedaan, ook wel weer leuk om je in zoveel onderwerpen te verdiepen. Soms drink ik ook wel eens alcohol gelukkig niet veel en zeker niet elke dag maar daar wil ik in minderen.
Er zijn een paar mensen in mijn omgeving die alcoholist zijn (veel) en dat is ook niet echt goed voor me. Het doel is nieuwe mensen te gaan ontmoeten zonder drankverslaving. Of in ieder geval zelf gezonde keuzes te maken. Ik was gisterenavond bij een vriend hij eet koolhydraatarm. Hij had een maaltijd voor mij gemaakt (en het was toch vies!) Ik eet zelf helemaal niet koolhydraatarm (maar wel altijd met veel vet erbij) ik vond het echt niet lekker.
Ben nu aan de wandel. Lekker even genieten van de mooie herfstkleuren.
 
ik ben nu gestopt met de ratera druppels maar voel me erg wazig
dat kan volgens de acupuncturist ook voor meer schade zorgen als je stopt

exceem is sinds laatste behandeling weer helemaal terug terwijl het bijna weg was.. zucht.
 
een tijdje geleden vroeg ik het al. Hoe te ontgiften van straling. Sinds de rontgen veel problemen. Enkele malen acupunctuur gedaan, maar dat ga ik nu niet meer doen omdat ik tot 2 keer toe moeite had met aansturen van de spieren Ik kan nu ook niet meer goed tegen straling, als ik bv onder de infrarood heaters zit in een restaurant heb ik de volgende dag gelijk last van mijn zicht (de rontgenfoto was van de kaak).

Iemand nam hier chlorella voor, dit schijnt wel te helpen.

Even iets anders nog maar ik had dat volgens mij al een keer gevraagd; zijn er hier meer mensen die klachten hebben na het spoelen met h202 bij de tandarts, ik las er net weer een post over namelijk, nu is natuurlijk niet iedereen zo stom om dit te doen - maarja gebeurd is gebeurd en sommigen hebben kennelijk geen klachten wat niet wil zeggen dat dit gezond is natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
ben erg moe vandaag, sowieso heb ik door de rontgenfoto natuurlijk een toegenomen gevoeligheid voor straling, dat is jammer. Heb ook nog de letselschade aan de kiezen die gehalveerd zijn en daarnaast heeft er helaas een mondhygieniste erg hard geschraapt tussen/over de tanden waardoor altijd pijnlijkheid.En ook de schade door h202 er bij, dat is gewoon niet zo leuk. Wat er nog te redden valt weet ik niet,ben wel bezig met schadevergoeding tot nu toe nog geen resultaat, het is nu wel erg ingewikkeld geworden

Daarnaast heb ik vandaag gewerkt (geschreven), ik ben bezig met veel te schrijven over online marketing strategieën voor bedrijven en hoe zij daarbij hulp kunnen krijgen van online marketing bureaus met SEO, doelgroeptargeting enzovoorts, om op een gerichte manier hun advertentie aan de man te brengen.

IK heb erg veel last van mijn gebit dat vind ik wel jammer, maarja. Het is wat het is. Een tandarts (die in de buurt zit) heb ik nog niet. In de buurt zitten ook allemaal niet biologische tandartsen waarbij natuurlijk altijd gebruik gemaakt wordt van giftige middelen zoals ik net al las in een post van iemand, polijstpasta met fluoride maar in die polijstpasta's zitten ook zware metalen zoals alumina (heb ik een keer nagevraagd).

Anyhow: het was weer een fijne schrijfmiddag.
 
het is zo mooi hoe mensen je iets kunnen brengen in het leven. hoe ze je iets kunnen geven

zo heb ik al vele inzichten mogen krijgen uit dit forum
Maar ook vorige werkgevers.. die heb veel moois hebben gebracht, met 1 had ik toevallig vanavond weer contact. Dit is zo mooi
Wanneer je echt uit je hart durft te spreken en uit vertrouwen durft te communiceren gebeuren er wonderen.
 
gebit begint erg veel pijn te doen. Ben er echt een beetje klaar mee. Word ik ook niet blij van. ben gaan wandelen, heb ook al gemediteerd vandaag, om geprobeerd wat rust te vinden. hielp een beetje. maar ben erg moe
 
mijn ouders hebben nog steeds niets door wat er gaande is.. ik heb ook niets meer van ze gehoord. Hoor van meer mensen hoe ze het contact verliezen met mensen die er allemaal in geloven.
Dat is soms moeilijk, maar besefte mij vanmorgen ook dat heel veel dingen zo weinig voor hebben gesteld. De geschiedenis die ik op school onderwezen kreeg, niet de WAARHEID, maar slechts een eenzijdig beeld schetsend van de wereld.
Hoe ik opgevoed ben, alles was zorgeloos, en alles moest maar leuk zijn, moeilijkheden konden er niet zijn. Als ze er al waren dan moest je maar een Prozacje nemen.

Ik besef me die dingen nu, wat er achter de diepere lagen zich afspeelde waar velen geen weet van hadden.
Mijn opa heeft ook het nodige meegemaakt (WOII). Mijn ouders maken geen vergelijking met nu en zien geen verbanden. Maakt niet uit, sommige mensen hebben een andere kijk op de wereld en ik ga ook niet steeds proberen het contact te zoeken nu.

Ik heb geen ingebeelde letselschade, en probeer me hier ook helemaal niet mee bezig te houden. Elke dag ermee bezig zijn put ook uit, dus dat probeer ik echt te vermijden. Echter merk ik wel dat bepaalde patronen zich herhalen van vroeger, dus dat heeft ook weer te maken met de mindset.
 
Nog niet naar de winkels geweest, zal mij benieuwen straks of eigenlijk niet

Ik wil me nogmaals uitspreken over de h202 spoeling bij de tandarts die ik vorig jaar heb gebruikt, hetgeen dus mijn mondflora aangetast heeft met als resultaat altijd een rare smaak in de mond. Ik heb wel al gespoeld met tea trea olie dat helpt dan tijdelijk een uurtje ofzo.
Nu kreeg ik van iemand de tip van een orthomoleculair arts, misschien dat die idd nog wat zou kunnen betekenen?
 
Laatst bewerkt:
ik heb best wel veel problemen met m'n ouders momenteel, ik ben wel iemand die goed voor zichzelf zorgt maar zij hebben zich ook laten vaccineren en ik denk dat dat 1 van de redenen is dat we niet tot een normaal gesprek komen. Dat is wel jammer. Maarja het zij zo.
 
De lacher van de dag
mijn mailadres was gehacked (hotmail) - ook niet echt een waterdicht systeem dus, werden er diverse oude mailtjes opnieuw doorgestuurd ook nog (vanuit Outlook).
Ben maar overgestapt op Gmail
 
De lacher van de dag
mijn mailadres was gehacked (hotmail) - ook niet echt een waterdicht systeem dus, werden er diverse oude mailtjes opnieuw doorgestuurd ook nog (vanuit Outlook).
Ben maar overgestapt op Gmail
Oh en dat is wel waterdicht....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan