Opnieuw voorstellen Celticmyst

Als je naar een huisarts gaat met slikklachten weet je dat ze in je keel willen kijken.
Je had ook nee kunnen zegen of je keel spoelen met b.v. teatree o.i.d.
Moet je nu niet klagen. .
 
Als je naar een huisarts gaat met slikklachten weet je dat ze in je keel willen kijken.
Je had ook nee kunnen zegen of je keel spoelen met b.v. teatree o.i.d.
Moet je nu niet klagen. .
Sorry maar vorige keer keek ze in mn keel met een houtje. Tea tree helpt. Niet. Mn slijmvliezen zijn aangetast door straling. Met altijd een knisperend geluid bij het slikken.
 
Ik kwam niet per se vanwege de slikklachteb maar omdat ik mn spieren slecht kan aansturen sinds een moxabehandeling bij de acupuncturist. Voor ik t wist zat ze al met die handschoen in mn mond. Ik klaag niet. Ik vraag of iemand een idee heeft wat ik kan doen
 
je gaat er toch vanuit dat zo'n arts het wel weet. Dat is dus een stomme gedachtengang van mij geweest. M'n keel voelt superdik nu, ik klaag niet, maar heb spijt dat ik die huisarts bezocht heb. :(
 
heb nog een andere vraag.
Ik woon in een flat. Nu zijn ze hier met zwaar chemisch verf de hele boel aan het schilderen: op de balkons. Maandag komen ze hier, maar net hebben ze het al in de bijts gezet. Het is niet lekker. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat dit moet. Je kunt ze natuurlijk ook niet vragen om met biologische verf a/d gang te gaan maar ditlijkt me niet echt gezond , iemand een idee?
 
Klopt! Ik ga maandag inderdaad niet thuis zitten. En ik heb wat etherische olie op een schoteltje gedaan (vond ik net). Ik adem liever dat in dan die vieze lucht ;)De wereld lijkt wel steeds giftiger te worden met al die straling en toxische middelen. Blugh. Echt geen goede ontwikkelingen, maar dat zie ik al langer.
 
heb even een kleine opmerking over het kangenwater, hetgeen ik al een tijdje drink

Ik vraag mij daadwerkelijk af of ze in de tijd van weston price allemaal zoveel water dronken. Ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat het niet goed is voor de nieren. ZOVEEL drinken, dat kan toch niet goed zijn voor ons lichaam?

Ik zie bij de bijwerkingen van kangen water ook staan (omdat het kunstmatig is, niet echt bergwater) 'confusion' en 'hand tremors'.

Ik weet dat donald trump het ook drinkt. Toch merk ik ook dat velen van dit forum het niet drinken, maar sommigen wel.

ja wat is waarheid.

In de tijd dat ik het niet dronk had ik wel een sterkere gezondheid vond ik zelf.
Naar mijn idee is kangen water toch niet heel natuurlijk, en past het niet echt in ons lichaam...
 
ik was net bij iemand thuis en ik dronk kangenwater bij het eten

hij zei dat is echt niet goed voor je nieren hoor zoveel water

ik denk dat hij gelijk heeft

ZO veel water drinken kan toch niet goed zijn
 
ik heb erg veel pijn in mijn hoofd linksbovenin sinds die rontgenstraling.
Heb er veel spijt van dat ik dit heb laten doen. Ziekenhuis zei destijds "Nee anders kan ze 't niet beoordelen" toen ik vroeg of dat geen kwaad kon weer straling. Had het nooit moeten doen. De pijn is links bovenin de accupunctuur heef t't niet weg kunnen nemen, sterker nog: tijdens de behandelingen van de acupuncturiste heb ik moeite gekregen met 't aansturen van mijn spieren. Ik heb huidschade ook op mijn voorhoofd en daarbij veel pijn linksbovenin mijn hoofd. Als iemadn een tip heeft wat voor andere therapie nog zou kunnen helpen alle tips zijn welkom.
 
graag hoor ik nog wat meer ervaringen omtrent kangenwater- wel, niet? Wat zijn jullie ervaringen?

Nadelen- slecht voor je nieren,want je moet er wel HEUL veel van drinken.. je wordt er mogelijk wat onrustig van, het is kunstmatig dus niet echt bergwater... je moet er heeeel veel van plassen constant... (erg nadelig). Tijdens het drinken ervaar je soms heftige ontgiftingsverschijnselen waar je 'n beetje warrig van kunt raken. Ook is het water niet goed voor je gebit heb ik gemerkt.

voordelen- meer energie, je bent scherper, anti oxidanten.. je slaapt dieper... betere huid.... je zingt er beter door.
Ik kan bv langer achtereen teksten typen heb ik het idee als ik dit water drink.
 
Hoi
Het valt mij op dat er over de weston price voeding (daarmee bedoeling ik de rauwe melk, kefir bouillon enz) honderden pagina's zijn volgeschreven. Maar over kangenwater niet tot nauwelijks iets. Ook op mijn vragen omtrent kangenwater krijg ik maar weinig respsons.

Wat ik zelf heb bemerk, maar wat ik ook op sommige sites lees (ookal gebruikt Donald Trump het dan ook) is dat ik van kangenwater angstig word. Ook is mijn gebit er brozer van geworden. En ben ik soms wat van de wereld door het water. Toen ik geen kangenwater dronk voelde ik rust en geen stress. Ik heb wel veel energie door het water maar moet ook veel plassen.

Ik las op een website dat het toch niet zo goed is omdat het op een kunstmatige manier is geproduceerd. Ja wat is nu waarheid dat is natuurlijk iets dat je zelf moet uitvinden. Toch is het opvallend dat er hier in 2012 geschreven werd dat basisch water niet goed is, ik neem toch aan dat daar destijds al goed onderzoek naar gedaan was, en dat het nu opeens wel goed zou zijn. Ik denk dat dat toch iets genuanceerder ligt. Het zal gerust gezondheidseffecten hebben maar het is, inderdaad, niet hetzelfde als bergwater en je moet er echt veel van drinken om goede effecten te bereiken. Als je even een uur geen k. water drinkt word je ook heel snel moe en moet je weer heel veel drinken.

Het lijkt mij toch wat belastend voor het lichaam, dat heb ik tenminste zelf wel. Het geeft me wel energie maar ik word er ook angstig van. Iets wat ik niet prettig vind.
 
Gisteren zei iemand nog tegen mij: iedereen heeft zijn eigen waarheid. Dat geldt in dit geval ook.
 
Ja kijk daar gaan we weer, ieder heeft zijn eigen waarheid. Ik heb flinke letselschade opgelopen o.a. door dat achterlijke spoelen met H202 bij de tandarts maar ook door helaas rontgenstraling waar ik toe ben overgehaald, wat dus niet had mogen gebeuren. Waardoor o.a. blijvend jeuk.
Ik onderneem wel dingen. Zoals behandelingen acupuncturist. helaas middenin de behandelingen heeft zij moxa toegepast (sigaar op naald) en sinds die behandeling heb ik moeite gekregen met het aansturen van mijn spieren hetgeen niet zo best is.
 
Nog even een post, want ik heb wel nagedacht over vanmiddag. Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle mooie inzichten.
Helaas zit ik in een mindere periode in mijn leven. Maar toch moet ik inderdaad proberen om positief te blijven ook voor mijzelf. Ik heb wel werk, al sinds januari waardoor ik afleiding heb en mij daarin kan verdiepen. Ik weet nu alles over bijvoorbeeld elektrische fietsen (helemaal in), kappers, digitale valuta, elektrische auto's, en zakelijke leningen afsluiten. :) Zo blijf je toch een beetje overal van op de hoogte. Ik doe dit bewust, er zijn veel mensen die wat rond hangen hier in de buurt op een pleintje (moeten zij zelf weten!), ik ben bewust weer teksten gaan schrijven omdat ik dan afleiding heb, en werk, en mijzelf ontwikkel, en ik het ook heel leuk vind om zo van van alles en nog wat op de hoogte te blijven. Dus ja, een mindere periode of misschien juist wel mijn beste periode omdat ik zoveel schrijf. Ik vind dat super om te doen; schrijven is echt mijn passie. Ik ben ook maar met een gedichtenboekje begonnen. Met tekeningen erbij.
Er is een dorpsdichter hier in Langedijk - ik interviewde hem destijds toen ik voor de krant schreef, die inmiddels failliet is - die het mij afraadde dit uit proberen te geven. Want hij vond het lastig zijn boekje aan de man te brengen, volgens hem was er geen droog brood mee te verdienen. Hij schrijft trouwens mooi.

Afgelopen zondag was ik naar een festival hier in de buurt. Wel een beetje hippie-achtig (over satanisme gesproken..) Raakte aan de praat met een dame die had de indianen bezocht. Ja wel een beetje zweverig. Ik moest even wennen aan de rust, die zij uitstraalde (alles is hier zo hectisch, ik woon middenin het drukke centrum). Maar zij had er tijdens haar burn-out veel aan om in de natuur te wandelen. Ook zij heeft een gedichtenboekje uitgebracht. Zij heeft er wel 250 van verkocht! Dus tja, geen droog brood mee te verdienen? De intentie van zoiets uitbrengen moet denk ik ook niet zijn om het te verkopen maar omdat je het gewoon leuk vindt dat te doen! Het was wel een inspirerende dame, ze had haar kindje meegebracht. In de tijd dat zij de indianen bezocht heeft zij ook een gedichtje gemaakt, ze zei dat ze dat doorkreeg van hen ofzo (het was een mooi gedicht, ze liet het mij lezen). Ook hingen er kaartjes in de boom, met vragen daar kon je dan over nadenken. Bijvoorbeeld, wat het leven voor jou betekent enz. Ik had wel lol met een vriend die mee was. Ik bedacht mij toen, dat ik zelf wel meer de natuur in zou willen gaan. Ik zit ook best veel achter de computer; dit deels omdat ik veel teksten schrijf. Ik vond het fijn buiten te zijn op het festival en lekker te lachen met die kennis.

Ook zag ik een vroegere vriendin die violiste is, zij speelt inmiddels in een bandje, die een beetje blue-grass achtige muziek maken. Tof! Oude herinneringen herleefden. Ik moet zeggen dat ik blij was dat dat bandje op kwam, de rest van de bands was niet zo fraai. Het was een zeer slaapverwekkende zanger die op enigerlij moment optrad. Hij vertelde een kort stukje voordat hij ging optreden. Over z'n vrouw die ziek was geworden. Toen zei mijn compagnon, met wie ik op dat festival was "ziek van zijn muziek zeker". Ik moest toen heel erg lachen. Al met al een leuke middag. We moesten wel allemaal in gele cirkeltjes op het gras zitten (pas op je kleding!) We hoefden echter geen testbewijs te laten zien. Maar verder was het wel relaxed. Ik zag mijn buurman ook nog.. die, jawel.. magnetiseur is.... hij stond met wat maten.

Daarna stak er een stevig windje op dus ben ik maar gelijk naar huis gefietst. Wat mij betreft was er te weinig Ierse muziek maar toch heb ik genoten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan