Opnieuw voorstellen Celticmyst

wow, helemaal geavanceerd, brand new! Het ziet er super uit. Veel kleurtjes en knopjes (ik word oud!) maar toch wel handig dit. :)
 
ik heb eventjes een kort vraagje/opmerking over het kangenwater.
Ondanks dat het mij veel energie geeft en ik er helderder door word word ik er ook angstig van.
Volgens mijn acupuncturist komt het omdat ik 'mijn nieren verzuip'.
Ik hoor wel van meer mensen de ervaring dat ze constant moeten plassen (ik vraag mij ook af of dit goed is).

Zijn er meer mensen die dit angstige gevoel ervaren? Magnesium spuiten helpt niet.
 
heb veel meegemaakt het afgelopen jaar. Als bijwerkingen van spoelen met h202, een gebit dat beschadigd is EN stralingsklachten nu een ontstoken smaak met veel naar speeksel.

Ik voel mij hierin erg alleen.
Ik heb natuurlijk al de tip gehad vd etherische olie.

Gisteren een poging gedaan dit te verbeteren en kwam uit bij een mondhygieniste, die woest tekeer ging met een prikapparaat in mijn hele mond en tandvlees, ik ben erg ziek hiervan geworden. Het bloedt veel de hele dag al. IK ben erg duizelig neiging tot flauwvallen. Ook deed ze iets met kinesiologie.

Heeft iemand een idee of er nog misschien een therapeut is die hier iets mee zou kunnen.
Het is gewoon erg naar. Er is duidelijk eea beschadigd in slikklieren, verhemelte, tandvlees plus tanden.

Ik zag ook iets voorbij komen van biofotonentherapie gisteren op dit forum, zij werken met licht. (hopelijk geen led licht want dat is dan weer slecht). Iets met blauwe lichtstaafjes zag ik op hun website, zit hier ook in de buurt. Ik ben een beetje ten einde raad eigenlijk.
Gisteren was niet een goede behandeling voor mij.

Ik merk ook dat veel behandelaren eigenlijk niet goed weten hoe de klacht van de client of patient in elkaar zit en dan hun eigen theorie erop loslaten wat vaak nog nadeliger uitpakt dan de kwaal.
 
Heb je tea tree in huis? Daar kun je mee spoelen. 1 of 2 druppels in een klein glaasje water.
Is goed tegen ontstekingen.
 
hoi, ok dit noemde je al eerder.
Nee die heb ik niet
zal morgen halen. Merk maakt niet uit denk ik? Gewoon bij ekoplaza oid

heb dit eerder ook eens gedaan helpt niet meteen en voor alles maarja ik moet iets natuurlijk!

Ook noemde iemand de etherische olien maar is natuurlijk erg duur de starterskit, overweeg het wel eventueel
 
hoi het gaat erg slecht met me
Het is ook een ernstige allergische reactie sinds spoelen h202 en stralingsklachten (aanleiding laat ik weg) constant speekselvloed

behandeling mondhygieniste was zeer nadelig zij heeft heel woest overal in lopen prikken en schrapen, zelfs zichtproblemen nu en zenuwpijnen door heel het gebit. Wat moet ik doen? Het is echt foute boel
 
  • Klachten bij TMD
  • Toelichting Klachten
  • Behandeling
  • Contact
  • De meest voorkomende klachten bij TMD zijn: 1. pijn of vermoeidheid van de kauwspieren; 2. het niet goed kunnen openen van de mond; 3. pijn van het kaakgewricht; 4. knappende of krakende kaakgewrichten; 5. overgevoelige of pijnlijke tanden en kiezen; 6. abnormale slijtage van het gebit. Ook oor-, hoofd- en nekpijn kunnen te maken hebben met stoornissen in het kauworgaan.
 
Ik had het meer over de allergische reactie op h202, constant vieze smaak en speekselvloed
dat heeft niets te maken met tmd.
bovendien ben ik al naar een gnatoloog geweest waar ik (ernstige) gezondheidsschade heb opgelopen door rontgenbestraling.
 
mijn insziens is ook dat je tandsteen maar beter kunt laten zitten met name tussen de tanden en kiezen dat heeft volgens mij ook een functie, je kan niet zomaar overal in gaan lopen prikken met 'n scherp prikding ja dat weet ik nu. Want het gebied daar is onwijs kwetsbaar dus echt slecht.
 
ik ben erg boos, en vraag mij dit ook af waarom het criminele rivm ons heeft laten spoelen met waterstofperoxide bij de tandarts. Dit was vorig jaar februari en helaas was er toen een stukje van mijn tand afgebroken er werd helemaal niet gezegd wat het goedje was. Ik neem natuurlijk zelf ook wel h202 in appelazijn maar daar nooit last van.

Sinds deze spoelactie is heel m'n tandvlees terug gaan trekken (heb ik al eerder genoemd) kan ik slecht slikken en staat alles in de brand in mijn mond. Speeksel kan ik slecht wegslikken. is nu al een jaar.
Mijn slikfunctie tandvlees is ernstig aangetast.
Tandarts schreef in de patientenkaart dat ik zelf mijn tandvlees naar beneden heb gepoetst.

Ik begin bijna te denken dat ze ons expres met die troep hebben laten spoelen om ons ziek te maken.
Ik voel me 'n beetje machteloos.
Ik wil hoop uiteraard wel, los van het feit dat ik boos ben op de tandarts waar dit is gebeurd, (of naja op het rivm dus), dat ik hulp vind om dit op te lossen. De etherische olien heb ik al in het achterhoofd. Maar weet natuurlijk niet of dat krachtig genoeg is als er echt iets is aangetast.

Misschien biofotonentherapie?
 
mijn ouders hebben zich beiden laten vaccineren met astrazenica nota bene :(
Ze zijn er niet rustiger op geworden.

Wat dat vaccin met mensen doet is toch wel bizar. Een kennis klaagde al over koude rillingen en dat hij dacht iets onder de leden te hebben.

Ikzelf ben ook niet in orde, gelukkig niet dankzij een vaccin, hierboven heb ik daar al eea over geschreven. Ik probeer veel naar buiten te gaan.

Nog wel even iets positiefs, misschien hebben anderen hier nog iets aan (helaas heeft dat tegen de slikklachten en speekselvloed nog niet geholpen, is echt drama).

Ik had zenuwpijnen door straling (ook dit is weer iets, waar sommige van mijn kennissen mij om uit lachen- dit zijn ook de mensen die zich hebben laten vaccineren).
De acupuncturist heeft deze pijnen zo goed als weggekregen. Ook had ik veel leuk door rontgen (stom dat die foto gemaakt is, ik ben er inmiddels achter dat de farmaceutische industrie- ziekenhuis enz niet goed weten wat ze doen en dat het ook een verdienmodel is, helaas kom je hier dan te laat achter, maarja), zij heeft dit ook kunnen verminderen. Ik heb ook druppels gehad van haar middels ratera (een soort bioresonantie). Wil ze liever niet meer elke dag nemen, is op basis van jenever, maar op de momenten dat ik mij echt heel zwak/moe voel doen die druppels echt wel wat, voel me er wat sterker door.
 
ik ben echt doodziek geworden door dat bezoek aan die mondhygieniste, wat moet ik in vredesnaam doen heel m'n tandvlees rechtsboven m'n kies doet pijn ik ben erg dizzy geworden door al dat geprik van haar, echt belachelijk ik ga daar nooit nooit meer heen
 
hoi hoi

ik kan m'n spieren niet meer goed aansturen

dit is ontstaan sinds een behandeling met moxa bij de acupuncturiste

heeft iemand 'n idee wat te doen?
 
hoi hoi

ik kan m'n spieren niet meer goed aansturen

dit is ontstaan sinds een behandeling met moxa bij de acupuncturiste

heeft iemand 'n idee wat te doen?
Ik heb je al ideeën aangedragen en je doet er niets mee. Je wilt niet geholpen worden, wel aandacht 😉
 
ik wil graag toch nog even reageren


Ik heb je al ideeën aangedragen en je doet er niets mee. Je wilt niet geholpen worden, wel aandacht 😉
dat is absolute onzin! EN dat weten de meesten. ik ben al bezig met een traject, en zoek alle hulp die mogelijk is. Dus dit laat ik puur bij jou!
 
rontgenstraling is troep. Ben erg ziek geworden. Ben ook extra gevoelig voor straling. Heb idd acupunctuur geprobeerd, echter de laatste paar keer bijverschijnselen gekregen daarbij, bevalt op dit moment niet zo heel goed. Ben bek en bekaf. Maag ook last.
 
ik ging gisteren naar de huisarts ivm met slikklachten
voor ik het wist zat dat mens met latex handschoenen diep in m'n keel te voelen. :( wat erg
Ik heb het sinds gisteren erg benauwd en m'n tandvlees is ook onrustiger.

Wat kan ik doen hiervan te ontgiften? Sprirulina? Chrlorella? Slikklachten zijn nu ook alleen maar erger.

Echt, tegenwoordig moet je bij alles opletten.
Al die zogenaamde remedies en/of onderzoeksmethodes zijn gewoon slecht.
 
ik ging gisteren naar de huisarts ivm met slikklachten
voor ik het wist zat dat mens met latex handschoenen diep in m'n keel te voelen. :( wat erg
Ik heb het sinds gisteren erg benauwd en m'n tandvlees is ook onrustiger.

Wat kan ik doen hiervan te ontgiften? Sprirulina? Chrlorella? Slikklachten zijn nu ook alleen maar erger.

Echt, tegenwoordig moet je bij alles opletten.
Al die zogenaamde remedies en/of onderzoeksmethodes zijn gewoon slecht.
ben jij Celticmist? Je kaapt dit hele voorstel topic van iemand anders. Tenzij je Celticmist bent :rolleyes:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.738
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan