Opnieuw voorstellen Celticmyst

Ben momenteel erg uitgeput.

Heb dus die gebitsissues met ontstekingen. Kaak is lichtelijk beschadigd. In april. Is ook pijnlijk.

Daarnaast slikklachten sinds er een vulling opgezet is in april. Met een soort bultje in de keel?
Door iatrogene schade aan gebit zie ik de hele tijd sterretjes (doordat de geleiding van het gebit niet meer klopt heb ik mij laten vertellen).

Ben erg erg moe. Iemand een advies hoe ik mijn weerstand/moeheid toch wat onder controle kan krijgen. Slikken gaat lastig, dus hier moet ik evt toch voor naar de huisarts hoewel ze daar vorige keer niks van snapten.

Ik drink wel kangenwater maar alles gaat met tegenzin. Door ingeslepen kiezen veel kaakspanning, inmiddels erg moe.
Supplementen die ik 's morgens neem: vit c en zink plus B12 en D. B complex soms ook erbij.
Ik neem soms ook nog een vit. complex van solgar erbij. Maar blijf moe.

Magnesiumvoetenbadje gisteren gedaan. magnesiumspray deed ik voorheen 's ochtends maar nu niet meer.
 
Hoi allemaal



vandaag een rontgenfoto gehad van mijn kaak omdat ik dacht dat er misschien scheurtjes in de kaak zaten maar (ik probeerde te weigeren) omdat het per se moest?
De doorverwijzing naar deze gnatoloog was helaas een beetje overbodig, maar oke.



Kunnen jullie mij een tip geven wat voor supplementen ik kan slikken om deze straling te neutraliseren?

Heb het meeste wel in huis



Ik ben m'n ketting van zwarte toermalijn met kopdraaidje erin iig weer gaan dragen



vind 't altijd erg heavy die straling voorlopig maar niet meer doen



fijne avond
 
Het is stom dat die foto gemaakt is. De dame in het ziekenhuis zei "Nee maakt niet uit hoor!"
Mijn beeld schuift als het ware heen en weer (mijn zicht) ik vermoed dat de straling toch de oogzenuwen geraakt heeft oid, dit voelt niet best.

Ben mega dizzy
 
acupunctuur, oke dat is misschien wel wat. Hoewel het altijd wel eng is die naalden in je zenuwbanen, ook niet zonder risico maarja ik moet wat...

Wat een stelletje dozen ook daar in het ziekenhuis! Niet eens eerst een gesprek met mij aangaan en zomaar zeggen "Dat het toch niet uitmaakt"



 
Hoi
was ik weer even
Ik ben nog steeds zooo duizelig sinds die rontgenfoto het is echt niet goed. Had het ook niet moeten doen maar heb al enige tijden wat krakende geluiden in mijn kaak en ja, (ook raar hoe het in zo'n ziekenhuis gaat) Ik moest die foto laten maken. En er werd niet eerst 'n gesprek aangegaan om te overwegen of het wel nodig was.

Ook met lopen is m'n coordinatie wat raar. Dus dit is niet heel fijn. De meeste acupuncturisten zijn nu dicht. Heb wel al spirulina enz geprobeerd daar ga ik maar mee verder, maar is te zwak lijkt het.


Iedereen een goed uiteinde.
 
had hier al eerder op het forum gelezen dat rontgen schadelijk is, en dat klopt dus!!!

Overigens is facebook inderdaad een waardeloos medium, daar kun je over zoiets als dit totaal geen discussie voeren.
Het ontaardt daar altijd in een conflict met mensen die volgens mij niets beters te doen hebben.
 
Ons verleden heeft geen schoonheidsprijs. Ik hou het voor nu maar algemeen en meer terug naar de basis. Probeer inzichtelijk te krijgen waar de vermoeidheid vandaan komt. Evt een bloedafname om een eerste beeld te kunnen krijgen. Laat met name op hormonen prikken en ijzer en b vitaminen. Wellicht kom je een heel eind. Van een foto moe zijn lijkt me erg extreem. Mij heeft een hormonaal onderzoek veel opgeleverd. Uiteindelijk klopt dit ook wel omdat de voeding over de langere termijn te wensen overlaat.  Ik weet niet wat je aan supplementen gebruikt en hoe je voeding momenteel is. dat is basis nummer 1. Daarnaast, vermijd datgene wat je geen energie geeft en doe wat je wel energie geeft. Kruiden kunnen van toegevoegde waarde zijn om hormonen in balans te krijgen. Wel iets om goed in te verdiepen welke kruiden je kunt gebruiken als toevoeging afhankelijk van welke problemen er zijn. Geen idee of je levertraan gebruikt? Zelf ben i overgestapt op levertraan van de rog. Deze werkt veel effectiever. Eerder had ik de grote pot met kokosolie. Overigens is deze niet meer verkrijgbaar. Ik had niet het idee dat deze werkte. Die van de rog denk ik wel effect van te hebben. In mijn bloedwaarden is terug te zien dat de vitamine D in elk geval gestegen is na overstappen op de rog levertraan. Deze was eerder te laag. Wellicht heeft bloed onderzoek toch een toegevoegde waarde voor je. je kan wel weer van alles naar binnen werken maar dat is zonde als je niet inzichtelijk hebt waar het probleem zit.



Succes!
 
Bedankt

een natuurgeneekundig iemand meette vandaag uit stralingsbelasting en ziekte van lyme (dat laatste weet ik niet, of ik daarin geloof) en adviseerde deze druppels van vita

https://www.vitaproducten.nl/producten-bestellen?q=straling&fbclid=IwAR2EdAZmhsWrRXZTmInX7hbrzq5WHDqHT7V_p5MKz57zmRQAG6rYL2iPVN0   (bovenste)

Heb zelf geen ervaring met dit merk. Maar wat zij allemaal noemde klonk aannemelijk.

Ik zie een aanzienlijke verandering in mijn zicht sinds de rontgenkaakoverzichtsfoto (wazig zicht en beeld gaat af en toe heen en weer). Dit is de dag na de rontgenfoto ontstaan.  Lezen gaat wat lastig.
Deze rontgen duurde 15 seconden.

Dus ik weet, wanneer deze verandering is ontstaan.

De levertraan had ik  een paar weken laten staan dat is wel een goede inderdaad om weer te introduceren..... levertraan van de rog klinkt goed, ik heb nog die andere gewoon in het kastje en reageer daar wel goed op.
Die bloedafname kan altijd nog wel ...

Zo maar even stapje voor stapje proberen.
 
heb trouwens ook gemerkt dat het dragen van de zwarte tourmalijn en een zwarte shunguitsteen in mijn zak, ietsje helpt.
Met name de zwarte tourmalijn  dit schijnt goed te zijn tegen straling, alle beetjes helpen zullen we maar zeggen :)
Ik ga iig nooit meer zomaar uit van iets wat een arts zegt, het is al de zoveelste keer dat het niet klopt (nee hoor rontgen kan geen kwaad)
Jaren terug dachten ze dat ik 1 of andere baarmoederverzakking had, kwam ik later terug in het ziekenhuis, hadden ze de foto verkeerd afgelezen en bleek het niet zo te zijn.
Hoor hier in de omgeving betere verhalen over ziekenhuis Hoorn, dan Alkmaar, maargoed weet ook niet of het klopt.
 
Tja, als je denkt dat het zo is en dit spul van toegevoegde waarde is kun je het altijd proberen.
Bloed prikken kan nooit kwaad. Maar als je dat nu niet wilt dan is het wat het is.
Je zou je ook eens kunnen verdiepen in Ormus. Dat schijnt ook tegen straling te werken.

Thijs zei al chlorella tegen zware metalen. Ik ben hier weer begonnen met AFA algen van E3 live. Ik moet zeggen dat dit bij mij meteen helderheid geeft in me hoofd en wat energie. Vrijwel direct na het nemen van 1 capsule.

Vitamine D is o.a ook van invloed op vermoeidheid, je geest en spieren. Mijn waarde was 2 maanden geleden 18 nmol ondanks de levertraan en veel magnesium. Dit begrijp ik niet. Nu na die 2 maanden weer geprikt en is de waarde nog steeds niet binnen de referentie en voel dit lichamelijk en geestelijk ook. Eens zien wat de levertraan van de rog gaat doen. Dus wie weet, als het niet verbeterd om toch vitamine D te laten na kijken.

Ik kreeg van iemand een tip dat Emoe olie ook een zeer goede bron is voor de vetoposbare vitaminen. Is wel duurder maar het ziet eruit als een zeer mooi product.

Het blijft een gepuzzel. Daarom op je eigen gevoel af gaan.

https://walkabouthealthproducts.com/why-emu-oil/

https://www.ergomax.nl/emu-olie-walkabout?gclid=CjwKCAiAudD_BRBXEiwAudakX2ejLRsrhlz5Cfu0SBp7elPOzfEmarWw8mVVFO-P3GdcMKM84-HmRBoCK4oQAvD_BwE
 
is chlorella ook bij rontgenstraling dan?
Want ik heb dus dat m'n beeld heen en weer gaat (best naar) met duizelingen dus erbij.
Ik kan het wel proberen om weer te nemen.

Baal hier best van ;)
 
O ja, ik zie dat Thijs dat typte, dat het ook voor straling werkt. AL zeggen sommigen dat de straling 'allang weg is'. Denkt dat het energetisch toch wel blijft hangen ofzo.
Maar als de straling natuurlijk wel bepaalde zenuwen hebben aangetast (of cellen) dan kan denk ik zoiets als chlorella het niet helemaal oplossen. Toch zal ik het weer dagelijks gaan nemen.

Kangenwater drink ik ook nog, en het geeft energie, al staat het me soms tegen omdat je er zoveel van moet drinken....

Morgen 6 januari. Schijnt een hoop geopenbaard worden door Trump.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan