• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Opnieuw voorstellen Celticmyst

liz1985

Well-known member
Waar kan ik deze post het beste plaatsen, in mijn eigen voorsteltopic dan maar. Ik ben bezig met een blog over uitgaan in België. Maar heb al zo'n vijftien teksten over dit onderwerp moeten schrijven. En dan steeds met een andere invalshoek (met een klein linkje naar alcoholverslaving, maar daar moet niet de hele blog over gaan). Iemand nog leuke input over uitgaan in België (stappen, drankjes doen enz)?

Ik heb al geschreven over jongeren die naar Knokke-Heist gingen, diverse tips om uit te gaan, drankjes waar je een kater van krijgt, cocktailtips, pas op je portemonnee, uitgaansgelegenheden voor overdag (mooie bezienswaardigheden), flirttips voor in de kroeg...

Sailor

Well-known member
Waar kan ik deze post het beste plaatsen, in mijn eigen voorsteltopic dan maar. Ik ben bezig met een blog over uitgaan in België. Maar heb al zo'n vijftien teksten over dit onderwerp moeten schrijven. En dan steeds met een andere invalshoek (met een klein linkje naar alcoholverslaving, maar daar moet niet de hele blog over gaan). Iemand nog leuke input over uitgaan in België (stappen, drankjes doen enz)?

Ik heb al geschreven over jongeren die naar Knokke-Heist gingen, diverse tips om uit te gaan, drankjes waar je een kater van krijgt, cocktailtips, pas op je portemonnee, uitgaansgelegenheden voor overdag (mooie bezienswaardigheden), flirttips voor in de kroeg...
Flirten en dan 1,5 meter afstand en in België is dat niet dat stuk slecht wegdek onderweg naar Frankrijk... 
De beste plaatsen zijn de clubs en kustplaatsen waar ze uit Brussel heen gaan voor de weekenden, ik bedoel daarmee de luie vastgesteld EU nuttelozen, de beste cocktails drankjes en het beste eten, flirten ook geen probleem de secretaresses zijn wel te doen, de heren wat minder.
Maar ik sla België graag over verder

liz1985

Well-known member
Wilde nog iets schrijven. Mijn amandelen zijn gepeld toen ik 11 was. Dat is helemaal niet goed las ik hier ergens op het forum
Want ik had altijd veel slijm dus de huisarts bedacht toen dat die dingen eruit moesten. Zucht... kwam uiteraard achteraf door teveel gepasteuriseerde zuivel

zijn er hier meer mensen die hun amandelen hebben laten pellen?

daarnaast heb ik vroeger ook de nodige vaccinaties gehad uiteraard.

K

Kattekop

Guest
Amandelen pellen of verwijderen is zoveel mensen overkomen.

Nadeel daarvan is dat je lymfesysteem niet meer intact is. Mocht je hiervan de nadelen merken [en dat zit er dik in] dan raad ik je aan om trampoline te gaan springen. Schüssler celzouten nummer 9 ondersteunt ook het lymfesysteem, maar dat is wel een kwestie van uitproberen [zoals met alle middeltjes].

Fred de Boer

Well-known member
Amandelen pellen of verwijderen is zoveel mensen overkomen.

Nadeel daarvan is dat je lymfesysteem niet meer intact is. Mocht je hiervan de nadelen merken [en dat zit er dik in] dan raad ik je aan om trampoline te gaan springen. Schüssler celzouten nummer 9 ondersteunt ook het lymfesysteem, maar dat is wel een kwestie van uitproberen [zoals met alle middeltjes].
"dan raad ik je aan om trampoline te gaan springen" Hee, dat doe ik toevallig ook, sportief als ik ben! (not!)

Decem

Well-known member
Ooit gelezen dat trampoline springen veruit de meest gezonde sport is die je kunt doen. In dit boek;
Was een vd eerste boeken die ik over gezondheid las.

Bijlagen

• 289307BB-32F1-4600-BBB3-058616938652.jpeg
    289307BB-32F1-4600-BBB3-058616938652.jpeg
    24,8 KB · Weergaven: 2

liz1985

Well-known member
hoi hoi
Lees deze reacties nu pas. Tof, trampolinespringen, Deed ik vroeger ook.

Oke. Echter mijn lichaam is erg verzwakt geraakt door de rontgenfoto die ze van mijn kaak hebben gemaakt in het ziekenhuis. Ik ben omgepraat, om die te laten maken, omdat ze zeiden dat ze het anders niet konden beoordelen, en ben hier erg ziek van geworden (zie posts boven). Ik heb toen acupunctuur gedaan en na 1 van de behandelingen van acupunctuur in combinatie met moxa heb ik moeite gekregen met het aansturen van de spieren. En lichtjes zenuwtrekjes bij de mond. Wederom acupunctuur doen? Ik weet het niet.

Trampolinespringen klinkt op zich leuk. Nou misschien vind ik er nog 1.

Maar zaak is nu dat ik mijn lichaam sterk. Het moeite met aansturen spieren is ook totaal niet fijn. Ik heb gisteren fysiotherapie gedaan. Echter denk ik dat ik het bij 1 keer laat.

ZIjn er meer mensen die trouwens rontgenfoto's gehad hebben en hoe hebben zij hun lichaam hiervan hersteld? Ik heb dus al acupunctuur geprobeerd. En ook neem ik spirulina.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.274
Leden
8.170
Nieuwste lid
Blossie
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan