Opnieuw voorstellen Celticmyst

Vandaag voel ik me nog niet beter; nog steeds een raar gevoel in m'n maag, duizelig, en m'n linkeroor nog steeds volledig dicht en m'n spieren voelen slap aan.
Of dit nu door dat overschot magnesiumcitraat kwam, of dat ik misschien gewoon een griepje te pakken heb ik weet het niet....

Anders vd week toch maar even langs de huisarts. In ieder geval voor mijn oor.
 
Ik heb even wat zitten googlen ook omdat ik mij zo raar wazig in m'n hoofd voel en m'n spieren zo vreemd aan voelen.

https://www.mlds.nl/ziekten/campylobacter-jejuni-infectie-met/

Ik zal toch geen virus hebben? Zoiets als dit...
Zou best kunnen. Heb ook zwarte vlekken voor m'n ogen branderige ogen darmklachten verminderd bewustzijn is gewoon heel raar. Dacht eerst stress, maar dat is het niet.

Ik ga morgen meteen naar de huisarts!
 
@ Celticmyst

Mogelijkerwijs zit je met een probleem met het verteren van melkproducten en granen en is de werking van het DPP-IV enzym hierdoor niet OK.

Je kan op dit vlak exorfinen-analyse aanvragen bij Exendo of op dit vlak forumlid Marijntje raadplegen die op dit vlak kinesiologische testen afneemt. Als dit speelt, is een aangepast voedingspatroon in combinatie met inname van het DPP-IV enzym belangrijk om te herstellen.

 
Ben ook duizelig moeite met slikken wat wazig zicht... eerst vandaag proberen oor uit te laten spuiten. Vind het maar vreemd
 
Hallo ik zal nog even typen wat ik vandaag heb gegeten:

O: kefir met een rauw ei en een stuk kaas met roomboter

en 3 glazen rauwe melk

L: bottenbouillon zonder groente 2 kommen
sla met olijfolie en 2 eieren en wat spekjes er doorheen

en 2 grote glazen melkkefir.

____

zie nog steeds wazig, heb veel warmte in mijn lijf.
Het gaat niet goed.
Ik vraag mij echt af: is het de rauwe melk die ik weg moet laten....(misschien niet goed voor mij)? Of heb ik voedingstekorten (nog steeds)?

Dat gepuzzel is niet helemaal goed.

klachten: wazig zien, warm hoofd, heel moe, oor dicht.last van m'n buik.

ps afgelopen zondag een feest met een wijntje en teveel koolhydraten!!!!!

En ik had ´n advies gehad om nog ´n keer naar marijntje antonis te gaan maargoed.. word inmiddels ook ´n beetje moe van steeds naar de therapeut... maarja wat moet dat moet..
ik dacht misschien hebben jullie nog ´n ingeving waar dit misgaat. Neurotisch ben ik niet nu.
 
Lijkt mij dat je juist meer koolhydraten moet eten.
Bij elke maaltijd die je neemt.
Ik zie nergens staan dat je koolhydraten hebt gegeten.
De juiste koolhydraten.

Je bent echt veel en veel te bang voor koolhydraten.
Ik zou bij elke maaltijd basmati rijst eten of gierst etc, en er niet moeilijk over doen. Op deze manier put je je bijnieren helemaal uit. En daarna je schildklier.
 
Ik kreeg ook nog dit van iemand over melk? Ik weet niet of dit ook om rauwe melk gaat ik neem aan van niet?

Melk veroorzaakt botontkalking. Melk veroorzaakt Lyme. Melk veroorzaakt MS. En wist je dat Poetin die boze bacterien in die melk heeft laten stoppen? De Russen hebben de melkcomputers gehackt!

Geen woord over rauwe melk. Geen werkelijk bewijs, enkel 1 onderzoeker die wordt genoemd: Harald Zur Hausen, die melk ook in verband brengt met, jawel, kanker. En ook weer op basis van niet-bestaande koeienvirussen. Dat is zo'n beetje zijn ding, zeg maar. En hij kan er nog jaren mee vooruit: 'virussen' in melk veroorzaken AIDS, Parkinson's, Alzheimer's, leugenachtige carriere-wetenschap, Russofobie, dat soort dingen.

Enne...eet vooral margarine voor je vit. D. Dan weet je meteen hoeveel kennis van zaken de vrouwelijke auteur, Liesbeth Gijsel, heeft. Vrouwen en objectieve waarheid, that'll be the day!

Mike
 
Ok dat is duidelijk vd melk. Meer koolhydraten dus. Zure appel bv

Ik had trouwens een halve zure appel gegeten vandaag. Moet dus meer zijn. Thanks
 
Celtic, zure appel moet je niet zien als koolhydraten. Evenmin dat je groente mee telt als koolhydraten.

Rijst, gierst, quinoa, boekweit.
Dat zijn de koolhydraten die ik bedoel.
 
Dus meer dan 20
Gram per dag nemen of wat was de toegestane hoeveelheid ook alweer? Gewoon meer dan nu in ieder geval dus :)
 
Koolhydraten uit fruit en groente zou je niet moeten zien als koolhydraten. Dit heeft te maken met je bloedsuiker spiegel.

En ik zou geen grammen aanhouden. Gewoon klaar maken en eten naar behoefte zonder angst en stress. Volgens mij kom jij steeds in eem koolhydraten crash omdat je veel te laag zit in de juiste koolhydraten. Em dan pak je koffie chocola etc.

Leesvoer.


http://www.voedingisgezondheid.nl/Bijnieren_hoofd.html
 
Bv. Maar ga niet af wegen of in grammen denken en paranoia doen.
Voor mij part eet je gierstepap.

Jij bent er nog lang niet aan toe om laag in koolhydraten te zitten omdat je je bijnieren volledig uit put.

Het is sowieso niet verstandig om laag in koolhydraten te gaan. Zeker niet als je lichaam uitgeput is.

Zoals ik eerder zei, je kunt naast je smoothie ook crackers eten. Bij de lunch iets van rijst en avond eten ook.

Maar dan wel elke maaltijd in combi met vetten, eiwitten en groente. En die groente tellen niet als koolhydraten.

Daarnaast zou ik de pdf uit lezen over de bijnier uitputting.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.125
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan