oorlog tegen de boer

Hopelijk hebben ze het uitgegeven voor de bankenimplosie bail-in .... dan hebben ze niets meer ... geen geld, geen boerderij ... wel cbdc en ubi. Zou dat de truuk zijn... om de boel zo goed als gratis te verkrijgen?
 
Weet niet goed waar deze te plaatsen dus nu maar hier:
Heeswijk-Dinther
In het woonhuis van Jumbo-topman Frits van Eerd hebben de politie en de Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (FIOD) dinsdag een inval gedaan. Dit zou volgens Omroep Brabant zijn gedaan in opdracht van het Openbaar Ministerie Noord-Nederland in het kader van een omvangrijk witwasonderzoek.
 
Weet niet goed waar deze te plaatsen dus nu maar hier:

En nu nog bij "Koninklijke" AH en diens grootaandeelhouders.
 
Het rommelt op zijn zachts gezegd in de voedingsindustrie. Waarom moet Jumbo op de knieën?

Picnic waar enorm in geinvesteerd is en we denken te weten wat de bedoeling is qua voedselvoorziening hervorming. Loopt Frits van E op één of andere manier in de weg?

Zo gaat dat toch als je niet mee wil.. klein of groot de belatsingdienst is een wapen van hun.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Berichten
631.242
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan