oorlog tegen de boer

Aanvankelijk zag zij het überhaupt niet zitten dat de voormalig VVD-minister met de stikstofimpasse aan de slag zou gaan. ,,Maar daar moet ik nu mijn mea culpa voor aanbieden’’, zegt Van der Plas nu. ,,Ik ben eigenlijk een beetje verliefd op hem geworden’’, grapt ze.



 
Aanvankelijk zag zij het überhaupt niet zitten dat de voormalig VVD-minister met de stikstofimpasse aan de slag zou gaan. ,,Maar daar moet ik nu mijn mea culpa voor aanbieden’’, zegt Van der Plas nu. ,,Ik ben eigenlijk een beetje verliefd op hem geworden’’, grapt ze.



🤮🤮
 
Het is nu vooral afwachten wat het kabinet er mee gaat doen.
Nemen ze alles over of doen ze er nog een schepje bovenop.
 
CDA'ers menen dat hun partijleider Wopke Hoekstra daadwerkelijk het kabinet laat ontploffen als stikstofbemiddelaar Johan Remkes niet inbindt. Woensdag komt de VVD-mastodont met zijn rapport over de aanpak van de stikstofcrisis. Als Remkes niet inbindt, dan kan dat het einde betekenen van het kabinet, menen CDA'ers.
 
Zijn uitspraken zorgen voor een golf van verontwaardiging. Journalist Annelies Strikkers duidt de beelden als volgt: “Jesse wil dit allemaal zo snel mogelijk aftikken (ministerraad en een strik eromheen) voordat de boeren doorkrijgen dat alle plannen gewoon doorgang vinden.”

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.061
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan