oorlog tegen de boer

Tijdje terug heeft de gemeente Midden-Delfland alle omgekeerde vlaggen op weg naar Maasland verwijderd vabaf schipluiden-oostgaag. Vandaag rij ik hier langs en is alles dubbel en dwars teruggekomen maar dan op EIGEN terrein😂😂
Al rijdend geprobeerd foto te maken zo cool dit😎
 

Bijlagen

  • C1B7F575-8932-43AA-B47E-0EE37D5A2795.jpeg
    C1B7F575-8932-43AA-B47E-0EE37D5A2795.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 4
Tijdje terug heeft de gemeente Midden-Delfland alle omgekeerde vlaggen op weg naar Maasland verwijderd vabaf schipluiden-oostgaag. Vandaag rij ik hier langs en is alles dubbel en dwars teruggekomen maar dan op EIGEN terrein😂😂
Al rijdend geprobeerd foto te maken zo cool dit😎

Ze blijven goed bezig in Midden-Delfland en het Westland. (y)
Bij een manege in Maassluis zag ik vrijdag rondom de paardenbak omgekeerde vlaggen staan. :)
 
"De politie stopt met het onderzoek naar de vernieling van een natuurgebied bij Stroe. Dat bevestigt Staatsbosbeheer na berichtgeving van Omroep Gelderland. Boze boeren uit de omgeving bewerkten begin juli als protestactie tegen de stikstofplannen van het kabinet het stuk grond, tot onvrede van terreinbeheerder Staatsbosbeheer."
 
Het was vanaf het begin al kansloos. In 2019 protesteerden de boeren op het Malieveld en ruimden naderhand alle rotzooi netjes op. Dit zijn nette mensen, geen vandalen. Het ging [ZE] om het demoniseren van boeren via de media, trial by media. Voor een rechter houden deze leugens geen stand en dat weten [ZE].

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan