oorlog tegen de boer


Mike
 
De link naar het volledige artikel. In dit artikel word gesproken op het eind dat Nederland de grootste aandeel stikstof heeft volgens de normen van de EU. Dat is natuurlijk niet zo. Maar de verwarring zit in het onderscheid en woorden milieu en stikstof


 
Caroline van der plas is helemaal af!!

Caroline van der plas is af wat mij betreft. Ze zou achter de boeren moeten staan en niet achter de leden van het kabinet die zich schuldig maken aan wanpraktijken. Persoonlijk ben ik voor blokkades en stoppen met bevoorraden van voedsel. Dat is wat anders dan de burger niet voorzien in voedsel. De burger kan naar de boer zelf voor voedsel en de voedsel giganten daarmee uit sluiten.


 
Caroline van der plas is helemaal af!!

Caroline van der plas is af wat mij betreft. Ze zou achter de boeren moeten staan en niet achter de leden van het kabinet die zich schuldig maken aan wanpraktijken. Persoonlijk ben ik voor blokkades en stoppen met bevoorraden van voedsel. Dat is wat anders dan de burger niet voorzien in voedsel. De burger kan naar de boer zelf voor voedsel en de voedsel giganten daarmee uit sluiten.


Boeren laten burgers niet stikken want dat hebben ze bij eerdere acties ook slim gespeeld.
 
Boeren laten burgers niet stikken want dat hebben ze bij eerdere acties ook slim gespeeld.
Idd. Alleen Carolien wekt de indruk dat ze dit wel doen. De boodschap is om de grote bedrijven niet meer te bevoorraden. Dat is wat anders dan de burger niet voorzien van voedsel. Wanneer de grote bedrijven niet meer geleverd krijgen en hun inkomsten wegvallen zullen we nog wel eens zien hoe erg deze voedsel crisis nu echt is. Boeren zouden minder voedsel kunnen produceren. Niet om gehoor te geven aan het stikstof probleem maar omdat voedsel beter verdeeld kan worden. Van die fabrieken kunnen trouwens prachtige woningen of appartementen gemaakt worden. Hoewel ik het helemaal voor me zie zal ik wel doordraven denk ik.
 
Het Nederlandse Volk
Is er klaar mee
Met U allen.
Ons is Nieuw leiderschap beloofd
Maar het Elan van D66 en Rutte IV
Is nog rotter dan bedorven stront
En de globalisering druipt van Uw mond
Dus...Waarom wilt U helemaal geen gesprek voeren met Uw bloedeigen achterban Mark?
Zij hebben grote moeite
Met de kaalslag die Uw partijen
voornemens zijn op het platteland te gaan plegen.
Zij mogen gewoon af liggen en bibberen
En anders oprotten
Net als Pieter en Mona..
Functie Elders...
En, Mevrouw Kaag,
Uw linker hand Jetten, en rechter hand boerenhater De Groot staan klaar om nu voor eens en altijd af te rekenen met de boeren van Nederland.
Af rekenen - of afzetten doet beide geen recht aan wat Uw Partij van plan is.
Gewoon ijskoud saneren.Onteigenen
Stelen past de hypocrisie vanuw partij D66 beter.
U straalt van buiten het Royal green (deal ) Elan uit, van binnen zou gegalvaniseerd staal of betongaas het karakter van D66 beter passen.
Tijdens de schimmige praatsessies waaraan U beiden mocht deelnemen in Davos.met het plebs van de wereld. Heeft u daar besproken hoe ver U bent met het uitrollen van agenda 2030..??
En met klimaatakkoord om te bouwen aan de nieuwe verbeterde wereld(orde)..oeps...economie...
Boeren, onze boeren...
Van buiten sterk en robuust als een degelijke boom waar je op kunt bouwen en leunen. Door de eeuwen heen diep geworteld in de Hollandse zand veenweide en klei gronden.
Als je goed voor ze zorgt, bloeien en groeien ze.
Het land waarvoor ze zorgen draagt vruchten, en de hele samenleving kan erop vertrouwen dat ze er staan, en dat ze Hun ambt, Het Boer Zijn verstaan.
En zoals zaad en vruchten, kennis en vakmanschap door zullen geven aan hun nageslacht.
Zorg je niet voor ze, maar dank je ze af,
Zoas bomen voor de biomassa centrale
Dan zal de wortel afsterven, en de boom zal geen enkele vrucht meer dragen.
Een oude boom, moet je ook niet proberen te verplaatsten. De bodem zal immers nooit hetzelfde zijn, als daar waar de boom zijn wortels vond.
De boom een langzame dood sterven.
Als de bodem ziek is zullen alle gevallen vruchten ook afsterven.
Als er te weinig degelijke bomen in een bepaald gebied over blijven ontstaat er erosie.
En de fundering waarop de maatschappij kon vertrouwen zal als pudding in elkaar zakken.
Sterke vruchten en zaadjes kunnen in de juiste omstandigheden misschien de kracht vinden om zich te vestigen in een beter klimaat, zonder zieke bodem.
Deze Politici hebben voor alles wat zij ontwrichten oplossingen, in een maakbare wereld strooien zij met Europa geld voor gekochte aanwas. Van Gekweekte boompjes tot nieuwe boeren...
Geenszins komen deze gekweekte jonge boompjes én boeren in de buurt van de degelijke diep gewortelde bomen en boeren waarvoor Partijen als de uwe opdracht gegeven hebben tot eliminatie ervan.
Er is inmiddels voldoende geld vrijgemaakt om deze gekweekte boompjes op uitgekozen plaatsen te planten. Maar helaas, de bodem is ziek- en blijft ziek zolang het slagen van het planten valt of staat met geld.
Mocht U de wensen van het volk negeren. En het alleen heerschappij over ons Nederland en ons platteland op eisen, dan is de basis voor de fundering zoiezo gedoemd te mislukken
Omdat Uw Partij met gesaboteerd aan elkaar geprutst vlechtwerk probeert leugens en bedrog in beton te gieten om zo de Grootste te worden.
Uw partijen wensen zich te vestigen op een plaats verheven boven de maatschappij waar u uw hart en uw wortels niet heeft liggen. En dat kunt u omdat u meer lijkt op betongaas wat je overal ter wereld kunt volgieten met beton.
Uw partijen hebben reeds bewezen géén oog en hart te zullen dragen voor onze boeren en ons platteland. Nóg voor de bedrijven die met liefde en nijverheid van onze (voor)ouders gegroeid en gebloeid hebben
Zijn de graafmachines al warm aan het draaien ??Anders heb ik nog wel een idee voor U en Uw Partijgenoten om de ontpoldering van onze boerenstand - het fundament van ons Nederland nog te voorkomen?
Functie Elders.
Farmers Defence Force
Auteur Yvonne Meijer
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan