oorlog tegen de boer

Dick... jij bent de welkome uitzondering in Dordt
.. en dan floep ik dit er nu even uit m.b.t. gebrek aan omgekeerde vlaggen...
;)"hoe dichter bij Dordt, hoe Rotter het wordt!"
Noord Holland valt me ook best tegen. Zeker de steden. Ik ga maar weer ff flink aan het stickeren. Ben 1.95 en met gestrekte arm de omgekeerde vlag zo hoog mogelijk op alle palen plakken. Succes met afkrabben voor de NSBoas en ander ongedierte.
 
Toen ik verleden week via de A8 richting Wijk aan Zee reed (dagje uit met de Stichting 🤪; ff met de voetjes in zee badderen nu ik hier ben) hingen op een provinciale weg (N246) ter hoogte vanaf een brug/watertoren omgekeerde vlaggen.
Terug langs een boeren biowinkel om 🥑🥕🥔🧅🥦🥬🥛 in te slaan en daar kreeg ik zowaar een rode zakdoek die ik in Orbanistan niet kon scoren. Die hangt nu buiten samen met mijn omgekeerde vlag lekker te wapperen (nou ja, nu even niet ...windstil).

Ook verleden week: een ander dagje uit met de Stichting 🙃 naar een camping/outdoor winkel in de omgeving Winterswijk in het buitengebied veel omgekeerde vlaggen. In Didam 1x een blauw-gele pro-3e wereldoorlog-vlag... hoek Sint Stephanusstraat/Singel Didam. Foei.
 
Wij reden op de A4 bij Den hoorn en zagen vanaf de snelweg dat er wat aan de hand was die dag. Mijn man zei nog: staan ze weer hoor die NSB’ers!

 
Ik zag vandaag dat aan het begin vd Woudseweg vanaf Den Hoorn en De Lier meterslang omgekeerde vlaggen hingen ! In het weiland op eigen terrein😉 💪🏻
 
Die vlaggenactie van dinsdag had ik gezien. Er staan daar vaker groepen met vlaggen.

Aan de (ietwat lachende) kop van de mannelijke politieagent zie je al.... die eenmansdemonstrerende man heeft gelijk, kent zijn rechten. Wie kan dit niet accepteren en wil het bloed onder zijn nagels vandaan halen en haar zin krijgen? Wie overtreedt meerdere Wetten? Dat vrouwlijke criminele wetsovertredende politieding. Wat een zaikwaif.

Dwingen is verboden volgens de wet.
Niet tonen is een misdrijf, want iedereen kan een in een carnavalszaak een kostuum huren....
 
Aan de (ietwat lachende) kop van de mannelijke politieagent zie je al.... die eenmansdemonstrerende man heeft gelijk, kent zijn rechten. Wie kan dit niet accepteren en wil het bloed onder zijn nagels vandaan halen en haar zin krijgen? Wie overtreedt meerdere Wetten? Dat vrouwlijke criminele wetsovertredende politieding. Wat een zaikwaif.

Dwingen is verboden volgens de wet.
Niet tonen is een misdrijf, want iedereen kan een in een carnavalszaak een kostuum huren....
Irriteerde me ook groen en geel aan die bitch maar ja wat wil je als handlanger van satan
 
Van de week gespot: auto met boerenzakdoek en stickers 'Respect voor de boeren' en 'Fuck you Rutte' met vier mannen erin met gele hesjes aan... Geen idee waar ze heen gingen. Paar keer vrolijk toeterend elkaar ingehaald :)
Op A28 tussen Groningen en Zwolle hier en daar een omgekeerde vlag of een spandoek. Ter hoogte van Staphorst ineens heel veel vlaggen langs de weg.
fuck you rutte.jpg
 
In de uitzetting van dotcomradio spraken jullie over de mogelijke reden van de ommezwaai van de politici ivm de stikstofhoax. Kan dit de reden zijn?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.746
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan