oorlog tegen de boer

Vandaag reed ik op de N210. Tussen Bergambacht en bijna helemaal tot aan Krimpen a/d IJssel gedurende 10 kilometer non-stop omgekeerde vlaggen op eigen boerenterrein, vlaggen zo ver als het oog maar reikt! 💪

Trouwens, mocht je je deze zomer nog op het strand van Katwijk bevinden, vergeet dan niet een drankje te drinken of hapje te eten bij Key West. Te herkennen aan de omgekeerde vlag op het dak. En ja, ook een regenboogvlag, maar de foto van Donald Trump binnen aan de bar maakt dat ruimschoots goed. Ik sprak even met de eigenaresse (of vrouw van de eigenaar?). Ze krijgt wel eens negatief commentaar maar zegt dan dat iedereen voor zijn mening mag uitkomen. 💪

Mike
 

Mike

Alles gaat naar de klote door stikstof. Over een paar jaar is er geen natuur meer in Nederland. Niks doen is geen optie. Wat is jouw oplossing om te redden wat er te redden valt?
 
Nog meer omgekeerde vlaggen in Zuid-Holland. Deze bunker ken ik! Of beter gezegd: ik ken de weg ernaast en zie die bunker wel eens.

 
supermarkt actie voor de boeren:
Wat houdt deze actie in?

We hebben 3 soorten stickers laten maken, die onze boeren en boerinnen (en betrokken burgers) in de supermarkten, tijdens het boodschappen doen kunnen gebruiken. De sticker ‘niet duurzaam’ kan op producten die onnodig vanuit het buitenland worden geïmporteerd . De sticker ‘geen eerlijke prijs voor de boer’ kan op producten waarvoor de boer al jaren een te lage prijs krijgt!
De derde sticker is positief, met de tekst ‘boervriendelijk’.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.189
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan