oorlog tegen de boer

Gebakken lucht versus vierkante meters grond dat is een makkelijke keuze.

Dat is in dit verband geen vergelijk: het ging over geld overmaken via de Rabobank, wat mensen onmogelijk gemaakt gaat worden: over gebakken lucht gesproken. Bitcoin geeft mensen die kans dan wel mochten ze willen crowdfunden voor de boeren zoals in Canada ook gebeurde toen gofundme zich bij de duivel voegde.
 
Vanavond weer met een groepje naar het viaduct geweest om te vlaggen. Het volk op de snelweg was vandaag meer enthousiast dan afgelopen week. Zou het met de politieke `onrusten` te maken kunnen hebben dat er meer getoeterd en gezwaaid wordt?

Bekijk bijlage 14518
Als dit (gezien Deutsche vlag) in grensstreek is ... ben ik recent doorheengereden (omg. Winterswijk richting Ulft) ... heel veel vlaggen gezien. Wat is die gele vlag met zwarte tekst?
 
Dit is de op de Veluwe.A50
Het klopt niet... dat staat op de gele vlag en is de/een slogan van "Nederland in verzet".
 

Heeeel slim met die zelfgemaakte vlaggenstokken. Waarschijnlijk geplaatst op eigen terrein, dus weghalen door wie geen toegang heeft tot dat land....! Opnemen/foto & aangifte doen van o.a. diefstal door NSB'ers (Nationale Stokkens-met-vlaggen-stelende Boefjes).
 
Wat een kneus

Mijn Duits is niet goed, mijnheer de vlaggenverwijderaart. Kan jij ff aan je grootvader vragen of die mijn opa's fiets nu eindelijk eens terug laat brengen vanuit zijn/uwen echten Heimat!? Daar zitten we al een poosje op te wachten, zo'n echte mooie oude opa-fiets. Die Apfel valt niet weit von de boom! Mijnheer is net als zijn opa gewoon lid van de NSB (Nationale Sukkel Brigade).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.836
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan