oorlog tegen de boer

Ik zag gister ook een stukje van een programma voorbij komen dat Nederlandse boeren ‘vluchten’ om te gaan boeren in Duitsland omdat ze daar niet met die achterlijke regelgeving te maken hebben.

Maar ja in NL hebben we dan ook met echte schoothondjes te maken van het WEF
 
Voor de mensen die geen netflix hebben (al dan niet bewust): bitchute heeft hem ook :)
Gisteren bekeken. Dit is een erg leuke documentaire. Ieder jaar gaat het beter, maar komen er ook weer nieuwe uitdagingen. Daar worden dan weer creatieve oplossingen voor gevonden. Heerlijk om weer eens een positieve film te zien, dat deed me goed. Dank je voor het plaatsen. 🥰
 
Gisteren bekeken. Dit is een erg leuke documentaire. Ieder jaar gaat het beter, maar komen er ook weer nieuwe uitdagingen. Daar worden dan weer creatieve oplossingen voor gevonden. Heerlijk om weer eens een positieve film te zien, dat deed me goed. Dank je voor het plaatsen. 🥰
Idee om deze docu te plaatsen kwam van @Melkmeisje , dus bij deze de credits voor haar :). Inderdaad, heerlijk positieve film.
 

De Nederlandse overheid koopt massaal boeren uit, ook op gedwongen basis! Dat betekent dat er minder vlees en zuivel geproduceerd wordt, wat de prijzen gegarandeerd doet stijgen! Wat we in Duitsland zien is dus het begin van massale en nog nooit vertoonde prijsstijgingen voor eerste levensbehoeften. En zoals we al decennia zien volgt Nederalnd het beleid van Duitsland. Dat zagen we ook v.w.b. de coronamaatregelen. Dat de coronaregels in Duitsland momenteel strenger zijn dan hier zou u dus te denken moeten geven: het is nog niet voorbij!


De uitkoop van boeren, de gierende inflatie, de stijgende energieprijzen en nu de prijsstijgingen van vlees en zuivel: het past naadloos in de agenda 2030!
 
  • Wow
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.582
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan