Ook even voorstellen - Pommetje

Oke, dank je wel Mike, wat kan ik doen om dat de volgende keer te voorkomen?

 
Oke, geen lijnzaadolie, maar betekent dat dan dat ik ook geen lijnzaad meer door mijn yoghurt kan doen? En waarom is oestrogeen dan zo slecht? Wij vrouwen hebben toch allemaal oestrogeen? Wat voor effect heeft oestrogeen dan op je lichaam? Ik heb wel iets gevonden over het effect van oestrogeen op je emoties, maar wat de negatieve effecten zijn van oestrogeen in lijnzaalolie zijn, kan ik niet vinden. Of heeft het te maken met oestrogeen dominantie, kwam ik op de valreep nog tegen.

 
Oestrogeendominantie is een veel voorkomend, maar medisch te weinig onderkend, probleem bij vrouwen. Dit betekent niet dat je bomvol oestrogeen zit, maar dat je teveel oestrogeen hebt t.o.v. progesteron. Oestrogeendominantie is dus een progesterontekort.

Mike

 
Hey Alexandra! Dank je wel, kan ik de volgende keer gewoon pinnen! Ik ben nu afgelopen woensdag geweest, heb melk, yoghurt, slagroom, roomboter en eieren gekocht! Echt lekker!

Aanstaande maandag of dinsdag gaat mijn vriend mijn nieuwe bestelling op afspraak afhalen! Zo hoef ik niet heen en weer naar Breda, fijn hoor.

 
Afgelopen woensdag heb ik verschrikkelijke pijn in mijn lijf gehad, alles deed zeer. Nu, na de rest van de week elke dag 2 glazen rauwe melk te hebben gedronken en yoghurt met slagroom voelt mijn lijf veel beter, ik heb bijna geen pijn, alleen mijn ellebogen doen vaak zeer.

Ook het slapen gaat beter, ik slaap meestal rond tien uur en ben tussen vijf en zes uur wakker, ik zou nog wel langer willen slapen maar dat lukt nog niet. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook goed komt!

 
Hè Pommetje,

voor de slaap kan het helpen de slaapkamer echt volledig te verduisteren. Wij hebben zelfs het raampje boven de deur afgeplakt zodat het licht vanuit de woonkamer niet de slaapkamer in schrijnt. Straatverlichting kan het slaapritme flink verstoren ( al vindt ik jou slaapritme eigenlijk best wel netjes! )

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan