onderwijs

Ik bedoel: lichamelijke fitheid, een wapen kunnen hanteren, discipline, moed, trouw, eer... Moet ik nog even doorgaan?

Mike
 
Mag hoor, maar ik snap 'm. D'r lijkt niet veel over te zijn van wat je daar opnoemt. Ik zie jongens die als meisjes hardlopen, 90% van mensen op straat zit op een iPhone te turen, knotjes en schoentjes zitten aan voeten waar geen vrouwenlijf boven zit, maar echt een man kan ik er ook niet aan ontdekken.
 
Mijn kinderen (heb er pas een) gaan op Kav Maga als ze 5 zijn. Kan geen kwaad lijkt me. Spelenderwijs zichzelf leren verdedigen.

Complotdenker
 
T1ib9j3v2v3gmhwi2olna0c4g0muprwqt.jpg
Tjees zeg, ik dacht eest dat bovenstaande afbeelding om een flauwe grap ging maar later vond ik dit artikel: https://vk.com/wall376534624_22878

Te gruwelijk voor woorden (als het tenminste allemaal echt is....)
 
Ik vraag me af wanneer kinderen een vrijwillige keuze zouden hebben of ze dan naar school willen zoals het nu allemaal geregeld is. Ik denk van niet. Het is opgelegde verplichting. Overheid die bepaalt. Ouders die geen keuze hebben. Als de mens de mogelijkheid had om te zijn wat zijn geboorterecht is iplv opgelegde regeltjes ben ik benieuwd of ze wel echt zelf naar school willen. Vroeger hoorde je dat als je niet naar school gaat, geen diploma hebt je het nooit ver zal schoppen in het leven en je er niet komt. Ook alweer va die spelletjes. Leven naar hun maatstaven zo brengen ze de boodschap over. Ik had een pest hekel aan school en het interesseerde me ook totaal niet. Heb het dan ook niet af hoeven maken en ontheffing gekregen van de leerplicht ambtenaar. Tja, dan moet je het in deze maatschappij dus echt zelf gaan doen zonder diploma.

Sampjes, dat vrijwillig mogen ze wel weg laten in dit geval. Maar ik snap het wel. Je wilt je kinderen niet ontnemen dat ze niet mee mogen op schoolreis. Dus, je staat eigenlijk voor een keuze waarin je gedwongen word te kiezen tussen je kind of de regels. Zowel voor ouders als kinderen geen echte vrijheid met dit soort lui aan de macht.
 
Afschuwelijk Medusa, als het idd waar is . Het klinkt als een zieke grap. 

Ik heb te doen  met ouders van schoolgaande kinderen hierin.
 
Ik kan alleen maar heel hard hopen dat het een broodje aap is maar hou wel degelijk rekening met dat het waarheid is....Vreselijk!
 
Op de site van RIVM niks over te vinden. Wie weet lopen ze achter of is het idd een broodje aap. Ik denk het laatste.
 
Die brief over vaccinaties op school is nep. Tenzij onze overheid ineens q is geworden.
 
Die brief hierboven over het WHO mbt vaccins en seksualiteit etc is dus nep? Maar even hoor, wie verzint er zoiets? Ben je toch ook ziek in je kop als je dit verzint? Met welk doel? Zeker Facebook.
 
Die brief hierboven over het WHO mbt vaccins en seksualiteit etc is dus nep? Maar even hoor, wie verzint er zoiets? Ben je toch ook ziek in je kop als je dit verzint? Met welk doel? Zeker Facebook.

Ik kreeg hem via de Telegramgroep van Elise Nijmegen. Had zelf eerst beter moeten kijken alvorens hem te plaatsen. Gelukkig zagen Binc en ssrdam de referentie waar ik overheen had gezien.
Doel? Dat vraag ik me ook af. Waarschuwing, zieke grap, verwarring zaaien?
 
Het lijkt erop met als doel Q zwart te maken. Kan best een linkse trol zijn die daar baat bij heeft.
 
geen idee of het een zieke grap is, het is wel slecht voor mijn adrelinepeil. De half wakkere ouder, krijg je hiermee wel wakkerder
 
Hoe dan? Dit lijkt mij nep nieuws en ook nog eens alsof Qanon slecht nieuws verspreid.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.613
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan