Een voorbeeld dat drukken richting het ‘systeem’ helpt als je met andere ouders een vuist maakt. Dit gaat over de school van mijn jongste zoon. Ik zit in een telegram groep via wij de ouders met wakkere ouders die het niet eens zijn met de maatregelen. De groep bestond uit 5 en groeit nu langzaam naar meer omdat er binnenkort nog een aantal ouders gaan aansluiten begreep ik. Afin het gaat hierom:
vorige wk stond er in de nieuwsbrief vermeld dat alleen ouders met een QR code welkom waren om de Kamp film van gr 8 te bekijken. Mijn kind zit niet in gr8 maar was uiteraard geshockeerd toen ik dit las!Via telegram had zich een boze moeder gemeld bij ons waarvan haar kind wel in gr 8 zit, ook zij woest enzo. We hebben veel contact met elkaar gehad in de groep en besloten om de directrice te bombarderen met brieven dus wij stuurden bezwaar ook al heb je geen kind in gr 8. Ook gevaccineerden ouders waren het er niet mee eens( hoe tof).
ik zal zometeen de brief plaatsen vd directrice. En dat is dus een voorbeeld van zij duwen maar wij duwen nog harder terug.
Mooie is dat ook in ons telegram groepje het er niet toe doet wat je afkomst, religie,gender of wat dan ook is. Heel gemixed maar toch verenigd. Nachtmerrie voor de devils.