onderwijs

"Vriendelijkheid aanleren klinkt allemaal mooi, maar je hebt te maken met een cultuur van strijders bij wie oorlog en geweld in het DNA zit ingebakken. De enige taal die zij verstaan is dominantie. Islam betekent: onderwerping. 50 generaties inteelt en indoctrinatie heeft geleid tot individuen met een laag "IQ die enkel nog gemotiveerd worden door primitieve driften.

Deze lui zijn onverbeterlijk en het is een illusie om te denken dat dit via onderwijs in ‘vriendelijkheid’ nog bij te sturen valt. Ga maar eens praten met leerkrachten op basisscholen of met medewerkers van kinderdagverblijven. Reeds op zeer jonge leeftijd zie je allochtone kinderen gebaren maken dat ze anderen de keel willen doorsnijden! En hoe meer je aanstuurt op vriendelijkheid en tolerantie, hoe minder respect je van ze krijgt. In hun ogen is dit zwakte en des te meer reden om je te domineren!

Deze cultuur is niet verenigbaar met de onze, er is maar 1 oplossing: 3 strikes you’re out. Misdraag je 3 keer op rij, dan word je onherroepelijk uitgezet naar welk ‘shithole country’ je ook vandaan komt. Bij extreme geweldmisdrijven (moord, verkrachting) volgt onmiddelijke uitzetting. Niks geen vriendelijkheid, je accepteert onze normen en waarden en anders rot je maar op!"

Dit ben ik volledig met je eens Mike.
Het is zoals je zegt, de Islam is een dominante, agressieve cultuur van onderwerping, ze zeggen het dat zelf en het staat ook zo in hun boek !
Die achterlijke godsdienst heeft idd ook geleid tot generaties en generaties inteelt met als resultaat een samenleving waarin perversiteiten, geweld en een totaal gebrek aan normen en waarden standaard zijn.
Niets voor niets heeft Marion Van San indertijd een duidelijke link vastgesteld tussen criminaliteit en sommige etniciteiten, lees: Maghrebijnen (Marokkanen, Tunesiërs, heel Noord-Afrika soit).
En daar zouden wij "vriendelijk" tegen moeten zijn ? Dacht het niet nee ..
En hoe toegeeflijker je bent, hoe minder respect je krijgt bij die lui. Zoals Mike zegt, dat is voor hen een teken van zwakte. Zij verstaan alleen hun eigen taal; de wet van de sterkste en van geweld.
We moeten NU opkomen voor onze cultuur en westerse beschaving en deze verdedigen voor ons nageslacht.
We zijn dat aan onze kinderen verplicht.
Je beschermt toch ook eerst je eigen gezin, voordat je anderen helpt, is dat zo moeilijk te begrijpen ?
DAAR zit onze moraal en niet in die achterlijke politiek correcte "tolerant zijn voor mekaar".
Wat gaan die linkse rakkers later tegen hun kleinkinderen zeggen als ze later te horen krijgen;
"Pa, opa, oma, waarom hebben jullie ons niet verdedigd tegen die vreemdelingen die ons land binnenvielen, zich van god noch gebod iets aantrokken, ons aanvielen, verkrachtten en onze cultuur kapot hebben gemaakt?
En die vinden zich dan "moreel verheven", die linkse intellectuelen. Ik heb daar maar één woord voor: verraad en lafheid.
Onder het excuus van "gutmensch" verkopen ze onze cultuur uit aan barbaren.
Dat is de harde waarheid.
 
mijn kinderen kregen weer hun rapporten mee. Lagere school. Het is alweer niet te begrijpen. Allerlei afkortingen die mij niets zeggen en als je het me vertelt, ben ik het over een half jaar weer kwijt. Zit ik weer. Pff, hebben die lui een didactische opleiding gedaan, maar het hoofdstuk duidelijk communiceren hebben ze nooit gehad in die 4 jaar. Ik heb al wel eens aangegeven, doe er een uitleg velletje bij. Ik ben niet de enige ouder, maar blijkbaar wel de enige die zich hierover hardop ergert.
Oudergesprekken hebben we niet,omdat ze geen cohonos hebben. Of via de telefoon ofzo. Wat is er mis met real live. Doen die lui allemaal boodschappen via de bezorgdienst? Ik wil ze prive volgen. Als ze zich niet als een engel in de supermarkt gedragen, kunnen ze ook gewoon dat oudergesprek met mij houden.
Erger, erger, erger.......
 
@naief, Mijn oudste heeft deze week Cito toetsen en volgende week hebben we daarover adviesgesprek op school. Ik was verbaasd dat wij als ouders gewoon op school mogen komen?

En nog wat anders, gister zei mijn oudste zoon dus dat ze het jeugdjournaal keken en dat ze zagen dat er 5G masten in de brand gestoken waren. Ik vroeg hem of het jeugdjournaal ook beelden vd demonstratie van vrijheid van zondag heeft laten zien? Nee dat hadden ze niet. De BLM demo werd wel getoond aan de kinderen en zelfs een hele les nieuwsbegrip aan gewijd! Dan weet je wel meteen hoe de vork in de steel zit!

Aan wie kan ik mijn ongenoegen uiten? De school zegt dat is wat wij aan lesmateriaal krijgen van het ministerie van OCW. Daar kom ik ook niet verder.
 
Ik denk dat er maar 1 ding op zit , thuis  onderwijs gaan geven ... hoorde pas van een nichtje (8) dat ze les over ziek worden kregen  , dat komt dus door kou vatten , om niet ernstig ziek te worden krijg je prikjes sinds je baby bent ,en als je ziek wordt moet je lekker in bed gaan liggen en je moeder verzorgt je dan met lekker eten , heb het stencil gezien, niets over het immuunsysteem, voeding, zonlicht , lekker veel buiten spelen, liefde voor elkaar waardoor je gezond blijft , schandalig en misselijkmakend om maar niet te spreken wat er met verjaardagen getrakteerd wordt in de klas !                               Nee ons kindje is nu 1.5 en nog ongeschonden gelukkig ?
 
Dag Assie,

Heb je als eens gekeken naar de zgn Vrije School?
https://www.kiezenvoordevrijeschool.nl/

Vrij van globalistisch onderwijs, gezond voedingsbeleid op school, veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling van het kind, veel ruimte voor creativiteit, dans, muziek, handvaardigheid.

Een complete verademing in vergelijking met het standaard onderwijs.
En kinderen worden niet 'vrij' gelaten op school, zoals sommige mensen denken. Welnee, ze leren wat ze 'moeten' leren op een leuke manier en daarnaast leren ze nog veel meer.
Wij hebben weer een heel blij kind thuis, sinds ze is overgestapt op de Vrije School.

Ik wou dat ik vroeger op zo'n school had gezeten :)
 
ik ken aardig wat mensen die op een Vrije School hebben gezeten, onze dochter zit in een antroposifisch zorghuis. Super lieve en aardige mensen en leek me ook een mooie school voor mijn kinderen destijds (jongste is inmiddels 24). Wel veel vegetariërs en zwevers, ik bedoel niet lelijk maar staan ook vaak niet open voor wat hier besproken wordt. Terwijl Rudolf Steiner dat volgens mij niet zo bedoeld heeft.
 
Kan best wezen dat deze al ergens geplaatst is maar het lijkt me een belangrijk bericht voor ouders met schoolgaande kinderen.

https://www.telegramnl.eu/al-het-nieuws/binnenland/politiek/bericht-van-onrustige-ouders-ongevraagd-vaccineren-van-kinderen-op-school/
 
ik ben op zoek naar ouders die deze weg bewandeld hebben in nederland.
Moet ik dit formulier overtikken en inleveren, of moet het uitgebreider
Wat kan ik verwachten van die ambtenaar en wat moet ik dan wel of niet zeggen.
Ik wil mijn 3e thuis houden.
https://www.thuisonderwijs.nl/wettelijk/5onderb/voorbeeld/
 
Hier ben ik ook benieuwd naar.. onze dochter is nog maar een half jaar maar ben me er al in aan het verdiepen.
 
Dit zijn geen complottheorieën, maar echte, bestaande lespakketten die zijn ontwikkeld voor onze kinderen. Door een organisatie die wordt bestierd door onder andere een prins, een directeur van Microsoft en een miljardair.

https://www.ninefornews.nl/doodeng-lespakket-bereidt-nederlandse-scholieren-voor-op-chip-in-lijf/
 
Via Telegram (Elise Nijmegen) binnengekregen:
[Doorgestuurd van Ron de Roos]
🦾🦿Transhumanisme zal tijdens de nieuwe lockdown agendapunt nummer 1 worden voor de schoolgaande kinderen🦾🦿

Terwijl de meeste mensen niet doorhebben dat de eerste lockdown inclusief thuisonderwijs een test en voorbereiding was, is het maar eens tijd om het spelletje door te hebben.

Leerlingen op basisschool de Rank in Toldijk kregen van Koningin Máxima te horen hoe belangrijk het is om te leren over kunstmatige intelligentie. ‘Kunstmatige intelligentie gaat ons leven en wat we voor werk willen doen veranderen. Met name om je talenten beter te kunnen ontplooien,’ aldus Koningin Máxima, eind vorig jaar.

In samenwerking met FutureNL , waar miljardair Steven Schuurman de voorzitter van is, maken zij lespaketten voor basisscholen en Voortgezet Onderwijs. In de Raad van Advies zitten bijvoorbeeld prominenten als Prins Constantijn van Oranje, en Ernst Jan Stigter van Microsoft. Ja, de oprichter geeft niet alleen vaccinaties, maar zorgt dat het Microsoft team ook de volgende stappen onderneemt.

Enkele voorbeelden die kinderen geleerd krijgen van deze miljardairs:

💢Je kunt slimmer worden door een chip in je hersenen.

💢met een usb-stick in je vinger heb je altijd en overal je bestanden bij je.

💢Over 15 jaar worden baby's meteen na de geboorte gechipt.....

💢over 20 jaar zijn ov-chipkaarten verleden tijd, wil je met het openbaar vervoer, moet je een chip in je arm laten plaatsen.

kijk ook even naar de werkblad stellingen in de onderstaande foto's. Ja, duidelijker kan je het niet hebben toch? Zo in your face, dat het eigenlijk niet zichtbaar zal zijn voor velen.

Volgens FutureNL wordt zelfs beweerd dat dit meer veranderingen gaat brengen dan het internet. Volgens hen is het dus belangrijk dat leerlingen zich nu al bewust worden van deze nieuwe technologie. Vanaf #september 2020 zullen volgens hen de ethische kant van technologie de centrale rol gaan spelen.

De jeugd wordt via de weg van de normalisering van geslachtsverandering (transseksualiteit) voorbereid op de verandering in een hybride mens (transhumanisme).

Ik voel, en zeg al een tijdje dat er iets veel groters aan zit te komen. En ik weet dat zij dit al heel lang weten. Transhumanisme is hun ideale droom, en de oorlog draait al heel lang om onze kinderen. Het gaat een tandje bijgezet worden. Het is te ongelofelijk voor velen wat er daadwerkelijk aan de hand is. Een nachtmerrie, een enge droom, en samen met Corona hebben ze de eerste stappen gezet.

Iedereen die dit allemaal maar wilde fantasieën van doorgedraaide complotdenkers vindt, zal mogelijk pas weer terug willen zwemmen als de fuik zich te ver gesloten heeft, en die tijd gaat snel komen.Ze hebben een probleem gecreëerd en komen vervolgens wereldwijd met de oplossing, een vaccin. Trap er niet in mensen. Het is te onwerkelijk, te groots, te duivels voor velen. Velen zullen in de val gaan trappen, alweer.

Ik ben voorbereid, ons pakken ze niet, wij zijn krachtiger dan dat!
 
Ziet er echt gezellig uit allemaal 🤔
https://www.lessonup.com/app/channel/futurenl/series/a6bbcaeedb7612c0742a2a14
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.521
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan