ON!

Verstandig besluit van Karskens. Had hij dat maar eerder gedaan, dan had ik mijn contributie aan ON! voortgezet. Ik ergerde me echter aan haar pro-Wilders uitlatingen en dacht dat als zij voor ON! bleef werken deze omroep een soort spreekbuis zou worden voor de PVV.

Mike
 
Maar is ze weggestuurd omdat ze teveel een PVV mening heeft, of omdat ze kritische dingen plaats? Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.

Wat Willem Engel zegt vind ik wel opmerkelijk.

 


Ik weet niet of dat door ON is opgedrongen of een privé mening betreft. Eva is rancuneus dus zal uit zich zelf nooit FvD stemmen.
 
De discussie over het vertrek van Raisa bij Forum Inside is ook zinvol. Als ze is weggestuurd om een verkeerde mening dan is dat zeer kwalijk, want VvMU is een groot goed. Als Karskens echter een redactionele beslissing heeft genomen, dan is dat zijn goed recht.

Mike
 

NPO-bestuur blijft ON! dwarszitten en is nog steeds op ramkoers​

 

 
Laatst bewerkt:
In het tweede deel van Ongehoord Nederland van gisteren vertelde Thierry over zijn ontmoeting dit weekend met Candace Owens. Hij vertelde dat Candace niet is gecanceld vanwege haar kritiek op Israël maar het feit dat ze zij dat Israël veel macht heeft in Amerika.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.771
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan