ON!

Tjee zeg, nou dan ben ik maar weer blij dat ik het aanbod voor glasvezel heb afgewezen. Heb wel erg getwijfeld omdat mijn internet niet altijd even stabiel is (adsl) en soms wat traag.
Even een reactie op een oudere discussie:
Net de man van KPN aan de deur gehad. Naast T-Mobile gaat nu ook KPN glasvezel aanleggen. KPN is mijn aanbieder. Wat zegt de man, ik ben niet verplicht, maar vanaf volgend jaar april wordt het aangelegd en dan trekt KPN de oude stekker van internet eruit en is er alleen nog maar glasvezel. Het kost niets.
Tja, maar nu word ik dus met mijn hoofd op het hakbijl gelegd. Wat KPN doet, zullen de anderen ook wel na en na doen, dus wisselen heeft geen nut.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Even een reactie op een ouderen discussie:
Net de man van KPN aan de deur gehad. Naast T-Mobile gaat nu ook KPN glasvezel aanleggen. KPN is mijn aanbieder. Wat zegt de man, ik ben niet verplicht, maar vanaf volgend jaar april wordt het aangelegd en dan trekt KPN de oude stekker van internet eruit en is er alleen nog maar glasvezel. Het kost niets.
Tja, maar nu word ik dus met mijn hoofd op het hakbijl gelegd. Wat KPN doet, zullen de anderen ook wel na en na doen, dus wisselen heeft geen nut.

Dorothé
Wij hebben ook geen glasvezel aansluiting, omdat we bij Ziggo zitten. Bij Ziggo word gebruik gemaakt van de coax-kabel (tv kabel), en dat geet veel stabieler internet dan adsl. Ik heb idd gehoord dat ze van plan zijn om adsl kabels overal weg te halen in de toekomst.
 
Even een reactie op een ouderen discussie:
Net de man van KPN aan de deur gehad. Naast T-Mobile gaat nu ook KPN glasvezel aanleggen. KPN is mijn aanbieder. Wat zegt de man, ik ben niet verplicht, maar vanaf volgend jaar april wordt het aangelegd en dan trekt KPN de oude stekker van internet eruit en is er alleen nog maar glasvezel. Het kost niets.
Tja, maar nu word ik dus met mijn hoofd op het hakbijl gelegd. Wat KPN doet, zullen de anderen ook wel na en na doen, dus wisselen heeft geen nut.

Dorothé
1698761167383.png
Dat DSL steeds onbetrouwbaarder wordt ondervind ik aan den lijve. Internet valt vaak weg of is tergend traag. Ze dwingen ons gewoon om over te stappen op glasvezel. Past ook mooi binnen de aftap plannetjes van de overheid. Zou fijn zijn als Elon met stabiel en betaalbaar internet komt in NL.
 
Zelf ervaren dat KPN gewoon zonder enige waarschuwing de stekker uit DSL trekt als er eenmaal glasvezel ligt :mad:

Goedkoper wordt het trouwens met glasvezel ook al niet hoewel ze dat wel beloofden.

Met een landelijk glasvezelnetwerk kunnen onveiligheidsdiensten vrij eenvoudig heel Nederland afluisteren èn met hoge snelheid stiekem digitale inhoud van complete PC's van 'burgers' met hoge snelheid naar zichzelf downloaden voor screening op 'terroristische' - lees: vrijheidslievende - inhoud.
 
Zelf ervaren dat KPN gewoon zonder enige waarschuwing de stekker uit DSL trekt als er eenmaal glasvezel ligt :mad:
Hebben ze dat echt zonder voorafgaand bericht gedaan?

Misschien is het voor mij dan slimmer om naar Ziggo te gaan. Maar die is ook flink aan de prijs vergeleken met DSL van KPN.
 

Omroep Ongehoord Nederland (ON) mag voorlopig blijven uitzenden als publieke omroep. Demissionair staatssecretaris Uslu (Media) gaat de zendvergunning niet intrekken, laat ze weten. In april diende de NPO een verzoek in bij Uslu om de vergunning van Ongehoord Nederland in te trekken, omdat de omroep niet voldoende bereid zou zijn om samen te werken met andere zendgemachtigden.

 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of we hier zo blij mee moeten zijn nu Raisa Blommestijn zich heeft ontmaskerd als een Zionist. Het komt het establishment wel goeduit als deze 'alternatieve' omroep anti-islamitosche taal gaat uitslaan. Ik heb de mail waarin gevraagd wordt om mijn contributie alweer ontvangen. Ik heb ON! vanaf het begin gesteund, maar nu haak ik toch echt af.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.706
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan