Omvolking


Alhoewel de burgemeester "Forum" in de beslissing buitengesloten heeft en hij niet bevoegd was om de beslissing in zijn eentje te nemen, gaat het dus gewoon door. De omwoners hebben aangegeven er geen bezwaar tegen te hebben. Klopt dit en zijn het deugdmensen en weten ze niet wat het inhoudt, of wordt dit gewoonweg maar beweerd door de media? Het industrieterrein van Fortuna gaat dus 300 asielzoekers opvang bieden voor een jaar (?) en ze krijgen zelfs een trainer waarbij ze op het Fortunaterrein mogen trainen. Nou, ik krijg die beloning niet. Ik weet wel, omdat ik stage loop bij een huisarts in Sittard, dat vóór dit bekend werd al gesproken werd over het feit dat de huisartsen geen vluchtelingen meer in hun praktijk willen opnemen omdat het te veel wordt. Toen waren er nog geen eens zulke grote opvangcentra in die omgeving.

Tja, als de bewoners van Sittard en omgeving werkelijk hun goedkeuring gegeven hebben omdat ze er geen bezwaar tegen hebben, dan mogen ze wat mij betreft ook wel de consequenties voelen. Tja, zo ben ik dan ook wel weer.

Dorothé
 
Frankrijk begint zijn immigratiebeleid te wijzigen.

Het begint criminelen te deporteren, zelfs als ze de Franse nationaliteit hebben !

In Europa vindt een trendomslag plaats. Het is DE vraag of SMARTCITY voorbestemt Nederland, Belgie en West Duitsland deze trent zullen gaan volgen want een SMART CITY moet natuurlijk WEL bewoners hebben 😳

🙏💜🙏
 
De omwoners hebben aangegeven er geen bezwaar tegen te hebben. Klopt dit en zijn het deugdmensen en weten ze niet wat het inhoudt, of wordt dit gewoonweg maar beweerd door de media?
Luister maar even vanaf 15 minuten:

Bewoners zijn niet welkom op de informatie bijeenkomsten....Wel zo makkelijk om dingen erdoor te duwen.
 
Hier plaatsen ze ook steeds meer statushouders in een startersflat iets verderop hier. En dan zit je met mooi weer in de tuin en dan gaan die Afrikanen lopen roepen naar elkaar: fuck youuuuu, de ander antwoord vanaf het balkon: fuck you toooo!! Whats your name?? En dan psychisch gelach erachteraan, heen en weer geschreeuw. Je wordt er niet goed van!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.499
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan