Omvolking

Hier in me straat vanmiddag een hoop bombarie speciale politieeenheden,ambulance. Schijnt een vluchteling,zo een lijmsnuiver uit Afrika die hier al maanden scheldend rondloopt enge vent waar ik en me kids voor omlopen, iemand die onvoorspelbaar is vanwege zijn psychoses. Je kon de klok erop zetten dat het een keer mis zou gaan. Iemand aangevallen schijnt en anderen zeiden hij sprong naar beneden. Maar joh deze gasten krijgen wel een woning hè, mijn schoonzusje wacht al jaren op een huis, kan ze vergeten! 33 jaar en nog steeds bij haar ouders thuis.

En let maar op, deze Afrikaan is mee met de politie maar keert hier gewoon weer terug in ze flatje hoor, ongeacht wat ie heeft gedaan. Zo gaat dat hier in dit verdorven land.
 
Wat een verrijking volgens links. Het enige wat ze doen, is profiteren van onze sociale zekerheid. De facto zijn het uitvreters. En de linkse deugers vinden het prima. hoe dom kun je zijn.
 
Zoals aangehaald in het Spanje topic, de spaanse communistische regering gaat Title 42 illegalen invoeren.
 
Ja gek zeg? Hoe kan dat nou? Vast geen opzet.
Gaat gezellig worden in NL met oorlogsmisdadigers als je buren ofzo,nice!

Ik weet t nooit zo met dit soort stemmingmakerij. Tis alsof ze ons expres lopen te fucken met dit soort nieuwsberichten. Niet dat er geen gajes tussenzit ofzo, maar toch.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.302
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan