Omvolking

Het wordt denk ik tijd voor een eigen huisje ergens in lapland. Ik trek die drukte overal nu al niet..
NL bestaat straks gewoon niet meer. Nu al, elke hollandse winkel die sluit komt er een Poolse, Turkse of aziatische toko voor in de plaats. Hollands restaurant ging failliet nu zit er een kebab zaak.
NL is verkocht aan de duivel.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt denk ik tijd voor een eigen huisje ergens in lapland. Ik trek die drukte overal nu al niet..

Zweeds Lapland is mooi. Erg rustig: 95.000 inwoners op een oppervlak dat 2,6 keer groter is dan Nederland.
Een huis heb je daar al voor minder dan 30.000 euro.

Er ligt wel zes maanden per jaar sneeuw. Maar dat vind jij denk ik niet erg. En het vriest het halve jaar. De zomers zijn niet erg warm.
 

Kabinet rekent dit jaar op 47.500 extra Oekraïense vluchtelingen​


Het kabinet houdt dit jaar rekening met de komst van nog 47.500 ontheemden uit Oekraïne. Dit schrijft staatssecretaris Van der Burg van Asiel aan de Tweede Kamer.
In januari waren er al bijna 88.000 Oekraïners in Nederland. De oorlog met Rusland is nog steeds in volle gang en de staatsecretaris verwacht niet dat komend jaar veel Oekraïners zullen terugkeren naar hun land. Het kabinet denkt daarom dat eind dit jaar ruim 135.000 vluchtelingen uit het oorlogsland in Nederland zullen verblijven.
 
1681838855615.png
Ties zag via de zoekfunctie dat zijn gestolen telefoon in een AZC lag waar eerder ook al drugs, messen en gestolen waar werd getroffen. Hij werd door de politie niet behandeld als slachtoffer van diefstal, maar als 'opruier'. De omgekeerde wereld!
 
Tegenwoordig spreekt het winkelpersoneel geen NL meer. In een Jumbo hier in de buurt werken er ineens op de broodafdeling 2 Syriërs en 1 oekranier. Ik kwam inde aktiesport en wilde wat vragen aan een medewerker zegt de mevrouw: ik spreek geen NLs alleen Engels. Toen in de holland en barret winkel: een Iranese ( hoorde dat ze tegen een klant zei dat ze uit Iran komt) die gebroken nederlands en half engels tegen me zat te lullen. Bij de C&A bii de kassa werd alleen Engels gesproken. En er liep ook personeel rond wat ik enkel engels of zeer gebroken NLs hoorde spreken.
Maar neehoor geen omvolking.
NL verdwijnt zo langzamerhand, wel goed begin voor Tristate city wat immers neutraal moet zijn.
 

Zweedse regering wil streng migratiebeleid Denemarken kopiëren​


Zweden wil het voorbeeld van zijn buurland Denemarken volgen op vlak van migratiebeleid. Dat heeft de Zweedse premier Ulf Kristersson gezegd. De Denen voeren al jaren een streng migratiebeleid.


 
Wel ja joh, stop ze maar tussen de oudjes!

Begrip, woede én juridische stappen om statushouders tussen hoogbejaarden in Roden – 'Totaal respectloos richting de ouderen'​


De avond voor Koningsdag kregen hoogbejaarde bewoners en de oudere omwonenden van de Noorderkroon in Roden te horen dat er ongeveer veertig asielzoekers met een verblijfsstatus in de leegstaande appartementen van de ouderenflat worden gehuisvest. Het zou gaan om tijdelijke opvang. De reacties zijn gemengd.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan