Omvolking

Clearly why the French driver drove off in the previous footage, those who don't are being carjacked and attacked by gangs of Moroccans and other non French people.


Mike
 
Clearly why the French driver drove off in the previous footage, those who don't are being carjacked and attacked by gangs of Moroccans and other non French people.


Mike
Mike , ik weet het niet want ik ben hier a la campagne maar hier hebben we een uur geleden vele geluiden gehoord, vele claxons en veel geschreew maar geen geweld. nou natuurlijk ik ben hier op t platteland maar hoor niks van mijn vrienden van bordeaux. laten we hopen dat alles goed gaat.
 
The home of the EU, Brussels being smashed up too as Moroccans riot yet again across parts of Western Europe.


Mike
 
zijn er hier leden die in de grote steden wonen en getuigen zijn van wat er gaande is? Is er hier iemand wonende in Parijs, Lyon, Marseille of in een ander land bv Belgie. Brussel, Antwerpen,Brugge of Gent waar er altijd problemen zijn? Ik zou zo graag willen weten of t eigenlijk wel juist is. Hier, in Zuid west Frankrijk is alles cool. Veel lawaai in de straten, toeters etc maar geen agressie maar ja t is hier klein en natuurlijk veel fransen die heel chauvenistes zijn en allen hunters (y):ROFLMAO:
Ik herinner me verleden jaar wanneer we veel manifestaties deden overal in de sud ouest dat er beelden waren over agressie en opstoten maar we waren met plus 2000 en alles verliep vredig van begin tot einde. ook met duizenden in bordeaux was alles goed. soms op t einde wat rellen maar dat was een bende die niet behoorde tot de groep. ik ben vele malen ondervraagd waarom ik daar was, dat ik bepaalde mensen kende etc. waarom? want ik ben een vreemdeling? maar niet met een ander kleurtje? fanatiek en niet te stoppen in mijn denken? ze weten dat zeer gauw?
 
Laatst bewerkt:
Clearly why the French driver drove off in the previous footage, those who don't are being carjacked and attacked by gangs of Moroccans and other non French people.


Mike
Ja was te verwachten en ik dacht nu is het klaar maar hoor ik dat ze nog de troostfinale mogen spelen, ik hoop dat ze die ook verliezen.
 
Vd NOS:

In Lyon zocht een groep extreemrechtse hooligans de confrontatie met supporters van Marokko. In het centrum werd met stenen en vuurwerk naar de politie gegooid. Op de Champs-Élysées in Parijs was de stemming in eerste instantie goed, maar later sloeg die om en belaagden relschoppers de oproerpolitie met vuurwerk.

Jaja of Antifa?
 
Vd NOS:

In Lyon zocht een groep extreemrechtse hooligans de confrontatie met supporters van Marokko. In het centrum werd met stenen en vuurwerk naar de politie gegooid. Op de Champs-Élysées in Parijs was de stemming in eerste instantie goed, maar later sloeg die om en belaagden relschoppers de oproerpolitie met vuurwerk.

Jaja of Antifa?

Het zal eens niet extreemrechts zijn dat voor problemen zorgt!

Door de NOS wordt alles dat rechtser is dan de CPN/GroenLinks extreemrechts genoemd.
 
Het probleem lost zich soms vanzelf op:

Another hit by a car, this time in Paris as he set off fireworks, most likely unintended, as he's clearly in the middle of the road.


Mike
 
Helaas soms ook fatsoenlijke burgers die op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn.

French supporters being targeted in the city of Grenoble too as Moroccans run amok.


More from the city of Grenoble as Moroccans attack the French, riots and attacks across many areas of Western Europe.

This is the 4th or 5th time this has happened during the world cup, and the media turn a blind eye.

Moroccans so full of national pride, yet not even in Morocco.


Mike
 
Tja triest maar waar, hier hebben we de eerste dode Marokkaan:

IMG_20221215_103329_557.jpg
French police release a statement announcing one of those hit by the panicked driver as they surrounded his car during disorder in Montpellier has died.

Translation:

A young boy was violently hit this Wednesday evening in Montpellier by a driver, following the semi-final match of the football world cup.

Transferred to the hospital in absolute emergency, he died shortly after his medical treatment.

My thoughts go out to his family and loved ones.

The vehicle was found near the scene of the accident and placed in receivership. The police investigation is progressing rapidly under the direction of the prosecution.


Hier de beelden:

The same incident from a different angle shows the car fleeing the mob causing disorder and hitting at least two people, one confirmed dead.


Mike
 
Culturele verrijking. :rolleyes:

Riots ongoing across France into the early hours, Paris, Nice, Grenoble and more notably Montpellier seeing widespread disorder by Moroccans.


Teargas deployed in Nice as fireworks and bottles hurled in the opposite direction.


Mike
 
1671129632844.png
Vlak voor de verkiezingen doet Mark Rutte elke keer alsof hij wat wil doen tegen de massale immigratie. Trap er niet in! De VVD heeft in de afgelopen 12 jaar meer dan 2.5 miljoen immigranten binnengelaten. FVD wil per direct een asielstop en inzetten op remigratie.

 
Bekijk bijlage 18148
Vlak voor de verkiezingen doet Mark Rutte elke keer alsof hij wat wil doen tegen de massale immigratie. Trap er niet in! De VVD heeft in de afgelopen 12 jaar meer dan 2.5 miljoen immigranten binnengelaten. FVD wil per direct een asielstop en inzetten op remigratie.

🤥
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan