Omvolking

Ik ook! Tis niet moeilijk om een bende wolven op te hitsen. Uit zichzelf doen ze meestal op massaal niveau niet veel bijzonders. Ze hebben echt een bepaalde sturing nodig.
En misschien ver gezocht van mij maar zijn [ze] niet vooral in paniek? Want die marokkaan die dat interview deed met thierry baudet heeft er voor gezorgd dat vele oogjes geopend zijn onder die bevolkingsgroep, de reacties eronder logen er niet om(veel gaan op hem stemmen). [Ze] zijn aan de verliezende hand dus voor hun geldt: we trekken alles nog uit de kast wat we hebben.

Ik weet ook en dat heb ik ook op twitter gezien dat wijze marokkaanse mannen de jeugd hard hebben toegesproken via o.a social media kanalen. Mannen/jongens die best wel in hun ogen bepaalde status hebben dus normaliter zonder aansturing was het niet tot flinke rellen gekomen.
 
Het spijt me zeer, maar volk dat zich zo makkelijk laat opfokken kan niet constant met de vinger wijzen naar evt. ophitsers. Er is iets genetisch met islamieten. Hint...

In gedomesticeerde dierenrassen komen als gevolg van inteelt eigenschappen voor die onwenselijk zijn. Zo is er bij de hond sprake van overmatige agressie bij verschillende rassen


Zijn ze in Frankrijk ook opgehitst? Waarom komt dit altijd alleen bij moslims voor?👆


Mike
 
Het spijt me zeer, maar volk dat zich zo makkelijk laat opfokken kan niet constant met de vinger wijzen naar evt. ophitsers. Er is iets genetisch met islamieten. Hint...




Zijn ze in Frankrijk ook opgehitst? Waarom komt dit altijd alleen bij moslims voor?👆


Mike
En ook hier in verschillende steden problemen.
 
Maar eerlijk is eerlijk, het kan ook anders.


Mike
Ook hier in Malaga waren volgens mij geen problemen. Er stonden er een 50-tal met vlaggen te zwaaien en te zingen, en ze gedroegen zich.
 
Het spijt me zeer, maar volk dat zich zo makkelijk laat opfokken kan niet constant met de vinger wijzen naar evt. ophitsers. Er is iets genetisch met islamieten. Hint...




Zijn ze in Frankrijk ook opgehitst? Waarom komt dit altijd alleen bij moslims voor?👆


Mike
Jazeker mee eens. En die oudere generaties trouwden vaak met neef en nicht maar genetisch werkt dat natuurlijk flink door op de volgende generaties ook al trouwen die kinderen en kleinkinderen bijv niet met familie. Dat gaat héél lang duren voordat dat gendefect eruit is.
 
En misschien ver gezocht van mij maar zijn [ze] niet vooral in paniek? Want die marokkaan die dat interview deed met thierry baudet heeft er voor gezorgd dat vele oogjes geopend zijn onder die bevolkingsgroep, de reacties eronder logen er niet om(veel gaan op hem stemmen). [Ze] zijn aan de verliezende hand dus voor hun geldt: we trekken alles nog uit de kast wat we hebben.

Ik weet ook en dat heb ik ook op twitter gezien dat wijze marokkaanse mannen de jeugd hard hebben toegesproken via o.a social media kanalen. Mannen/jongens die best wel in hun ogen bepaalde status hebben dus normaliter zonder aansturing was het niet tot flinke rellen gekomen.
Heb je een link naar dat interview?
 
Tijdens al die coronaprotesten werden vrijheidsdemonstranten sws heel veel uitgedaagd en opgehitst, maar toch bleven de demonstranten bijzonder rustig en netjes!

Bij alle rellen waar moslims/marokkanen bij betrokken zijn is de ophitsing (als de ophitsing er zou zijn) sws veel minder of nauwelijks aanwezig, en toch gebeurt er massaal...💥🔥
 
Police deployed after Moroccan fans “celebrate” their win against Portugal in the Netherlands.


Mike
 
Overal hetzelfde:

Online reports of Moroccan fans “celebrating” their win against Portugal in Nice France.


Online reports of Moroccan fans “celebrating” their win against Portugal in Lille France.


Scenes in Paris tonight as football fans "celebrate" reaching the semi finals of the world cup.

And it's not France supporters, it's Moroccans.


Christmas time in Paris and Moroccans are rioting on the
Champs-Élysées.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
505.996
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan