Omvolking

2 rioting Moroccans get caught by French police after an hour of hurling metal poles at them.


Mike
 
Migratie is destabilisatie van een volk.
[ZE] wisten dat.
Op bepaalde momenten wanneer er eenheid dreigt of wanneer men nog meer chaos wil creëren, zijn al dan niet aangestuurde rellen een goede uitkomst. Kijk niet hier maar daar, zoiets?

Toch blijft mijn gevoel heel sterk dat dit aangestuurd is. Komt het [ZE] niet erg goed uit en alleen ‘toevallig’ in de EU?
Kijk alleen al naar onze reacties, vol afschuw reageren we(overigens terecht ook hoor) Tja WWG1WGA toch?
Een volk wat verdeeld is, is beter onder controle te houden.

En ja er is een marokkanen/moslim probleem en ja dat volk is snel opgehitst maar wil [ze] niet in de kaart spelen. We hebben nog altijd een gezamenlijke vijand.
 
Laatst bewerkt:
Daar kan ik me helemaal in vinden. Maar vanuit diezelfde gedachte moeten we wel de problemen benoemen, anders bedekken we alles met de mantel der liefde en gaat het onderhuids rotten. Do no harm, prima, maar ook take no shit. Vanuit valse apiritualiteit taboes creeren is contraproductief, want werkelijke heling komt allereerst voort uit erkenning van een probleem. Niet voor niets is de route in de 12 stappen: acceptatie - overgave - vergeving, waarbij acceptatie voor de andere twee komt. Acceptatie is dingen neutraal en objectief zien voor wat ze zijn, zonder oordeel. Maar je hebt gelijk, laten we ons niet uit elkaar laten spelen. Dit geldt net zo goed voor mocro's, want andermans eigendom achteloos vernielen getuigt niet van veel respect en fatsoen naar de medemens.

Mike
 
Ik denk dat deze rellen gewoon organisch zijn ontstaan. Het draagvlak voor immigratie neemt hierdoor alleen maar af. In de media wordt er ook met eufemismes over gesproken. De elite heeft hier op dit moment weinig aan.
 
This was Moroccans and other migrants "celebrating" their world cup football game win in London.

The absolute contrast between how the police handle this compared to other things.

If this was England supporters, or even a Covid freedom demo, met Police would be steaming in, batons swinging, and the media would be shaming them, cowards.


Mike
 
'Feest'.


Mike
Dan hou ik mijn hart vast voor a.s woensdag!
Marokko speelt dan tegen Frankrijk in de halve finale hoor ik net van mijn zoon. Dan breekt echt de oorlog uit in Frankrijk en als Marokko verliest nog erger denk ik.
 
Moroccans rioting in Montpellier surround a French supporters car before ripping the flag off it, the French driver plows through them and speeds off.


Mike
 
Violent clashes between Moroccans and the nation that hosts them in the centre of Montpellier.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.233
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan