Omvolking

Mooie trouwerij. Dat is nou echte liefde. Het geluk straalt ervanaf.
Leuk om zo’n mooi stelletje te zien.

😐
 
?ref_src=twsrc%5Etfw

Aanpakken die homo’s. Ze vragen er zelf om. 😉🤨
Het wordt tijd dat dat Allah-tuig een keer de verkeerde tegenkomt en zelf klappen krijgt.

Ik ben altijd wel oplettend op straat. Zeker als ik een brommer of scooter van achter hoor aankomen. Je weet nooit wat erop zit, zeker niet hier in Den Haag. De Wing Chun Kongfu trainingen die ik sinds eind januari doe geven wel veel vertrouwen. Bij de eerste lessen was ik kansloos. Het wordt nu steeds makkelijker om aanvallen af te weren en daarna direct zelf aan te vallen.
 
Goed bezig man! Zou ook heel goed voor mij zijn! Voor iedereen eigenlijk... Tis alleen de drempel om eraan te beginnen. En ja ik train regelmatig bij de fitness wat ik eigenlijk ook niet wil loslaten... twee sporten tegelijk is veel en kost ook veel... Ik ben trouwens wel veel spiermassa kwijt geraakt door die lockdown, armen zijn twee keer dunner geworden zowat...😢😅
 
Goed bezig man! Zou ook heel goed voor mij zijn! Voor iedereen eigenlijk… Tis alleen de drempel om eraan te beginnen. En ja ik train regelmatig bij de fitness wat ik eigenlijk ook niet wil loslaten… twee sporten tegelijk is veel en kost ook veel… Ik ben trouwens wel veel spiermassa kwijt geraakt door die lockdown, armen zijn twee keer dunner geworden zowat…

Hoe is jouw postuur? Ik ben 1,75m en 65kg. Daarmee word ik waarschijnlijk eerder uitgekozen als doel dan iemand van 2 meter en 90 kg. Mijn benen hebben veel spiermassa, maar mijn armen niet. Wing Chun gaat uit van snelheid en techniek. Dat past beter bij mij dan een vechtkunst waar veel kracht bij nodig is.
 
Er zijn inmiddels al heel wat immigranten via de achterdeur binnengelaten. Die rare jonge gasten uit Eritrea vallen hier erg op. Net zag ik dat er eentje werd gearresteerd, hij viel Nederlandse dames lastig of hij wilde ze beroven. Ik kon het niet heel goed volgen want het was al gaande toen ik voorbij kwam. Dit mensen, dit gaat heel erg toenemen de komende tijd. Ik hou mijn hart vast! Ik denk dat ik ook maar zo een vechtsport ga beoefenen voor zover dat lukt ivm mijn gezondheid.
 
Ik denk dat ik ook maar zo een vechtsport ga beoefenen voor zover dat lukt ivm mijn gezondheid.

Jezelf kunnen verweren kan echt geen kwaad. Welke gezondheidsproblemen heb je waardoor dat niet zou kunnen?
 
Hoe is jouw postuur? Ik ben 1,75m en 65kg. Daarmee word ik waarschijnlijk eerder uitgekozen als doel dan iemand van 2 meter en 90 kg. Mijn benen hebben veel spiermassa, maar mijn armen niet. Wing Chun gaat uit van snelheid en techniek. Dat past beter bij mij dan een vechtkunst waar veel kracht bij nodig is.

Ik ben 1,88 en ik weeg rond de 80 kilo. Snelheid en techniek zijn juist mijn zwakke punten...😅 Ik ben ook totaal niet goed in vechten of zo... Qua dansen ben ik ook een stijve hark zeg maar...

Kevin
 
Wing chun ? In een straatgevecht ? De meest effectieve is Muay Thai, het echte, niet dat pussy kickboxing
 
Wing chun ? In een straatgevecht ? De meest effectieve is Muay Thai, het echte, niet dat pussy kickboxing

De een zegt Wing Chun, de ander Krav Maga, weer een ander Muay Thai. Alles zal wel voor- en nadelen hebben.

Heb je wel eens Wing Chun gedaan? Het ziet er zacht uit, omdat er geen gebruik wordt gemaakt van kracht. Op straat is het belangrijk dat je DURFT te vechten en de EERSTE klap geeft. Dan heb je al de helft gewonnen.
 
Zwarte man in Giethoorn dacht: ach, slappe witte man doet toch niks. Bad move. Play stupid games, win stupid prizes!



Mike
 
Er zijn mensen op het forum die hun bedenkingen hebben bij het topic Feminisne. En dan vooral teveel de diepte ingaan en mensen die mogelijk van het forum gaan door de toon van de conversatie. Ik meng me er verder niet in.

Waar ik wel mijn bedenkingen bij heb is dit topic, ondanks dat ik er eerder ook in heb gepost.

We zijn tegen het fake news in de media, maar als het over dit topic gaat, dan vertrouwen we erop dat het klopt? Wat zei Jensen nu in zijn laatste video? De deepstate wil graag dat we tegen elkaar worden opgezet en uitgespeeld. Wat heeft het voor zin om in te zoomen op een kleine groep islamieten die er in Europa een bende van maakt?

Wwg1wga behalve de Islam of zoiets? We moeten na dit hele gedoe toch weer met elkaar door 1 deur.

Aan de andere kant zie ik ook wel dat massa-immigratie een groot probleem is, maar dat ligt meer aan het systeem dan aan de mensen die hierheen komen.
 
We moeten idd zij aan zij tegen de deep state strijden, en hierin kijk ik niet naar afkomst, geloof of wat dan ook... Als iemand aardig en tolerant tegen mij doet, doe ik dat ook terug, ongeacht de achtergrond van deze persoon. Maar de Islam als geheel, als groep, als religie is en blijft vergif! Daarvoor moeten we onze ogen niet voor sluiten. Geldt trouwens ook voor alle andere misstanden in de samenleving zoals feminisering.


Aan de andere kant zie ik ook wel dat massa-immigratie een groot probleem is, maar dat ligt meer aan het systeem dan aan de mensen die hierheen komen.

Er zijn genoeg van zulke mensen die echt dor en dor verrot zijn! Kindhuwelijken en homo's van daken afgooien zijn in sommige van die landen aan de orde van de dag. Ik hoop dat de inwoners van deze landen de kans krijgen zichzelf te ontwikkelen en zich kunnen losmaken van deze barbaarse cultuur.

Kevin
 
@Alpha

Ik snap je punt wel maar helaas doet dat niets af aan het feit dat Europa en veel waar Europa voor staat niet samengaat met de islam en moslims er ook totaal geen boodschap aan hebben. Wel in tegendeel, elke moslim is verplicht volgens de 'profeet' om de ongelovigen te bestrijden en hun cultuur uit te roeien. Kan je zelf nalezen in hun geweldige boek .. We mogen bovendien ook niet vergeten dat deze mosliminvasie uit Afrika en het midden-oosten deel uitmaakt van o.a. het Kalergi-plan dat de Westerse beschaving wil wegvagen inclusief de bevolking. Maak je geen illusies, het is wel degelijk een groot gevaar.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.520
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan