Omvolking

De waarheid over wat er op Lesbos gebeurt:

https://www.frontnieuws.com/brandweerlieden-die-de-asielbrand-blusten-werden-bekogeld-met-stenen/

Hier in NL zie je ook dat ze politie en brandweer voortdurend belagen. Deze lui zijn gewoon niet goed wijs!

Mike
 
Over die vluchtelingen: ik had onlangs op TV nog ergens gehoord: er zijn geen kinderen!!
Als ze er al zijn zullen het er waarschijnlijk niet veel zijn.
En inderdaad, via deze site en de filmpjes zien we wat er werkelijk aan de hand is.
Maar de achtergrond is dan wel de zogenaamde afspraken van 5 jaar geleden die niet nagekomen zijn enz. enz.
Misschien hadden ze ze moeten terugsturen met vliegtuigen? of met een boot.
Ik kijk nog wel TV maar meer om te horen hoe daar gelogen wordt t.o.v. de werkelijkheid.

 
‘zielige’ mensen


Paarse krokodillen kunnen niet zielig zijn, want die hebben toch alleen maar krokodillentranen😉

Kevin
 
Verrassing! Linkse Duitse politica, Katrin Eckhart (Groenen), verantwoordelijk voor NEPBEELDEN uit Lesbos:



Vrouwen en bedrog, je verwacht het niet...

Mike
 
Wat mij keer op keer opvalt is hoe de islam van mensen van alle kleuren complete waanzinnige idioten weet te maken. Volgens mij is het een vorm van satanische hekserij, dit kan geen toeval meer zijn.

Mike
 
Als je kijkt naar de bevolking van India en Pakistan, zit er een heel groot verschil in mentaliteit... Denk aan Hindoes vs. Moslims... Terwijl ze qua ras hetzelfde zijn. Geldt net zo goed voor Israel... Joden en Arabieren zijn uiteindelijk ook genetisch gezien familie van elkaar.

Kevin
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.163
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan