Omvolking

@alpha2020: dit heeft mij de laatste tijd ook aan het denken gezet. Doen wij niet precies hetzelfde ook in deze topic als het gaat om verdeel en heers. En inderdaad Jensen heeft het ook heel goed verwoord in zijn uitzending van vandaag.

Ik ben ook absoluut tegen die massamigratie, ook ik zie ons land naar de knoppen gaan en maak mij er echt zorgen over. Eerlijk is eerlijk deze mensen uit Afrika en het midden oosten passen over het algemeen gewoon echt niet goed in de Nederlandse/Europese cultuur. Maar op dit moment denk ik tja wat hebben we eraan om nu steeds zo een vergrootglas op deze groep te zetten. Ik heb het hier vaker gezegd, voor mij is het geen prioriteit. Het lost zich redelijk vanzelf op als we het werkelijke gezwel hebben aangepakt. Degenen die dit aansturen verdienen nu de aandacht, zonder hen zouden die migranten hier misschien niet eens naartoe willen komen. Er zitten bijv Syriërs tussen die het daar echt heel erg goed hadden en helemaal niet naar NL wilden komen. Dat zet mij wel aan het denken, het zijn die zieke satanische machtshebbers die dit allemaal teweeg hebben gebracht. Pijlen zouden allemaal op hun gericht moeten zijn.
 
Wel in tegendeel, elke moslim is verplicht volgens de ‘profeet’ om de ongelovigen te bestrijden en hun cultuur uit te roeien. Kan je zelf nalezen in hun geweldige boek .. We mogen bovendien ook niet vergeten dat deze mosliminvasie uit Afrika en het midden-oosten deel uitmaakt van o.a. het Kalergi-plan dat de Westerse beschaving wil wegvagen inclusief de bevolking.

Maar dan zijn het toch ook weer die machtshebbers want die hebben het kalergi-plan bedacht?
Ik vraag mij werkelijk af of de meeste moslims hier in NL daarmee bezig zijn? Als ik bijv kijk naar de Marokkaanse buren van mijn ouders en hun kinderen zijn die totaal niet bezig met een mosliminvasie. Die zetten bedrijven op, werken keihard en doen gewoon hun ding net als iedere andere Hollander. Ook als ik op social media kijk ( ja uit nieuwsgierigheid kijk ik weleens op zulke accounts) zijn die jonge moslimmeiden met name bezig met bijv mode, zelfontwikkeling, business opzetten e.d en zie ik niets terug van Europa willen veroveren. Een clubje die je dan weleens hoort die bijv fanatiek zijn die gebedsruimte afdwingen e.d of überhaupt gewoon meer stem willen qua islam in NL,die zijn er wel maar is die groep groot denk je?
 
De islam is en blijft een absoluut vergif voor ALLE volkeren ter wereld. Die kleine minderheid waar jij het over hebt heeft nu al een heel groot aandeel in de problemen van onze samenleving. Kijk maar om je heen in onze steden. Ja, het is bedoeld om ons tegen elkaar op te zetten maar het IS ook een bedreiging voor Europa. Het dient 2 doelen, verdeeldheid zaaien en de bestaande cultuur ook vernietigen.
 
Het dient 2 doelen, verdeeldheid zaaien en de bestaande cultuur ook vernietigen.

Precies. De import heeft als voornaamste doel om Europa te breken.

Hierna was het de bedoeling om verdeel en heers toe te passen, omdat de gevestigde populatie dan heel erg gevoelig is voor bende vorming. Als je deze elkaar laat bestrijden kunnen ze nooit meer een front samen vormen.

Omdat de agenda van de elite nu in duigen begint te vallen willen ze verdeel en heers eerder al gaan toepassen zodat er chaos ontstaat. Het is nu alleen maar een nood strategie.
 
Dit neemt trouwens niet weg dat we nu met alle welwillende individuen gezamenlijk ten strijde moeten trekken. Wellicht keren een hoop mensen wel ten goede in de aanstaande realiteit.
 
Ik ben het eens met Herr Sens en Kevin. Of de Islam en de rest van wereld wel of niet tegenover elkaar worden gezet, er is een probleem met die islam. Je HOEFT je niet te laten beïnvloeden om anderen te terroriseren. Waarom zijn wij in Europa niet zo en waarom is de Islam overal op de wereld wel zo?


Trump in 2016, tijdens het tweede debat met Clinton, als reactie op een vraag van iemand uit het publiek.


QUESTION: Hi. There are 3.3 million Muslims in the United States, and I’m one of them. You’ve mentioned working with Muslim nations, but with Islamophobia on the rise, how will you help people like me deal with the consequences of being labeled as a threat to the country after the election is over?

RADDATZ: Mr. Trump, you’re first.

TRUMP: Well, you’re right about Islamophobia, and that’s a shame. But one thing we have to do is we have to make sure that — because there is a problem. I mean, whether we like it or not, and we could be very politically correct, but whether we like it or not, there is a problem. And we have to be sure that Muslims come in and report when they see something going on. When they see hatred going on, they have to report it.

As an example, in San Bernardino, many people saw the bombs all over the apartment of the two people that killed 14 and wounded many, many people. Horribly wounded. They’ll never be the same. Muslims have to report the problems when they see them.

And, you know, there’s always a reason for everything. If they don’t do that, it’s a very difficult situation for our country, because you look at Orlando and you look at San Bernardino and you look at the World Trade Center. Go outside. Look at Paris. Look at that horrible — these are radical Islamic terrorists.

And she won’t even mention the word and nor will President Obama. He won’t use the term “radical Islamic terrorism.” Now, to solve a problem, you have to be able to state what the problem is or at least say the name. She won’t say the name and President Obama won’t say the name. But the name is there. It’s radical Islamic terror. And before you solve it, you have to say the name.


Er is onderscheid te maken tussen grote aanslagen en straatterreur, maar het is beide terreur en het komt beide uit de Islam. Van mijn mag de Islam worden uitgeroeid.
 
Zie ook mijn post. We moeten niet wegkijken voor het probleem, maar ook niet voor hen die zich hier niet aan schuldig maken.

Mike
 
Aangezien ik de discussie gestart ben wil ik er ook nog op reageren. Ik was blijkbaar niet de enige met deze gedachten, gezien de reactie van Sampjes. We delen allen dezelfde mening en zorgen als het om immigratie gaat en dat de Islam niet of nauwelijks bij Europa past dat staat vast. Laten we de mensen die er iets moois van willen maken in Europa verwelkomen, de rest mag terug. Nederland op 1 en mensen van buitenaf mogen zich aanpassen aan onze normen en waarden.

Dat stukje van Herr Sens maakte ook echt Sense bij mij. Dat immigrantie bedoeld is om ons tegenover elkaar uit te spelen én om de bestaande bevolking te overwinnen. Bizar toch dat we het nog steeds hebben over slavernij verleden en dat Nederland daar aan heeft bijgedragen, terwijl mensenhandel nog steeds gaande is.

Fijn om hierover met jullie van gedachten te wisselen.
 
Die post naarwaar je verwijst Mike klopt zeer zeker. Zowel het feminisme als de islam en de meeste moslims vertonen systemisch verstoord gedrag wat moet durven en kunnen worden benoemd. En laat dat nu net zijn waar onze corrupte en hypocriete politici en het gros van de gutmenschen met hun gevaarlijke politieke correctheid niet kunnen/willen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.348
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan