Oekraine

rt.com 24 Apr, 2024 15:22
HomeWorld News

Biden signs foreign aid bill​

The $95-billion package includes $61 billion for Ukraine, with funds destined for purchase of weapons and military equipment
Biden signs foreign aid bill

U.S. President Joe Biden. © Eros Hoagland/Getty Images

US President Joe Biden signed a long-stalled $95-billion foreign aid package on Wednesday, after the Senate voted resoundingly to approve the funds for Ukraine, Israel and Taiwan.

The package, including $61 billion for Ukraine, passed in a 79-18 vote on Tuesday evening, after both Republican and Democratic lawmakers voted overwhelmingly to end a filibuster and advance the measure.
 

Catherine Austin Fitts zegt het stille deel hardop over Oekraïne

‘Ik weet niet waar dat geld naartoe verdwijnt… maar het is er niet om een legitieme oorlog te voeren.’

“Oekraïne is verloren.” Militaire insiders zeggen: “Geld kan niet helpen.”

Wat Fitts daarna zei was zelfs nog verontrustender.

“Ik vind het vervelend om dit te zeggen, [maar] het [buitenlandse hulp] zal Oekraïne ontvolken. Wat ik sinds het begin hiervan heb gezegd, is dat het doel is Oekraïne te ontvolken, zodat ze hier hun nieuwe ding kunnen doen.”

Sommige rapporten suggereren dat tot nu toe ruim 500.000 Oekraïense soldaten zijn omgekomen door de oorlog. En als je daar de massale uittocht uit het land als gevolg van het conflict bij optelt, beweert Fitts: “Je hebt ongeveer acht tot tien miljoen mensen uit Oekraïne ontvolkt.”
 

Catherine Austin Fitts zegt het stille deel hardop over Oekraïne

‘Ik weet niet waar dat geld naartoe verdwijnt… maar het is er niet om een legitieme oorlog te voeren.’

“Oekraïne is verloren.” Militaire insiders zeggen: “Geld kan niet helpen.”

Wat Fitts daarna zei was zelfs nog verontrustender.

“Ik vind het vervelend om dit te zeggen, [maar] het [buitenlandse hulp] zal Oekraïne ontvolken. Wat ik sinds het begin hiervan heb gezegd, is dat het doel is Oekraïne te ontvolken, zodat ze hier hun nieuwe ding kunnen doen.”

Sommige rapporten suggereren dat tot nu toe ruim 500.000 Oekraïense soldaten zijn omgekomen door de oorlog. En als je daar de massale uittocht uit het land als gevolg van het conflict bij optelt, beweert Fitts: “Je hebt ongeveer acht tot tien miljoen mensen uit Oekraïne ontvolkt.”


Was Ukraine niet de ''oorspronkelijke'' plaats van de Khazaren ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

We gaan op een andere manier kijken naar die oorlog die al zo lang duurt. Daar moet iets veranderen. Een van die dingen is Oekraïne meer vrijheid van handelen geven en minder beperkingen opleggen", zegt Bolder.
Behalve het Verenigd Koninkrijk geeft bijvoorbeeld ook Nederland Oekraïne meer beweegruimte. Kyiv mag "ter zelfverdediging" doelwitten over de grens bombarderen met door Nederland aangeleverde wapens, zei demissionair minister van Defensie Ollongren vorige week in een interview met NRC, áls het land zich daarbij houdt aan het oorlogsrecht. "Volgens het VN-handvest mag je degenen tegen wie je je verdedigt ook aanvallen, bijvoorbeeld in Rusland", lichtte Ollongren toe.
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.167
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan