Neurenberg 2.0

Goed zo, WOL, ik ben trots op jou! Zojuist nog dit bericht geschreven dat hopelijk voor een meer kritische houding t.o.v. dit soort berichtgeving zal leiden door forumleden hier. Let op, dit zal de komende dagen op talloze manieren de ronde gaan doen. Ik ga het via whatsapp, Telegram etc. 100.000 keer rondgestuurd krijgen en zal weer moeten antwoorden met FAKE NEWS!, zo dodelijk vermoeiend allemaal. Net als al die berichten dat HRC, Bush Jr., de Paus etc. zijn gearresteerd c.q. geexecuteerd, dat de Neurenberg-tribunalen al zijn begonnen en meer van dit soort sensatieberichten. Use discernment, de erfzonde is dat we teveel vertrouwen op anderen en te weinig op onszelf en daardoor onvoldoende ons DOOR GOD GEGEVEN onderscheidingsvermogen gebruiken om te zien wie het beste met ons voor heeft en wie niet.

Mike
 
Als je naar het artikel gaat zie je dat het gebaseerd is op deze tweet:



Wat deze Twitteraar doet (m.i. terecht) is de gevolgtrekking dat UVDL met een oproep tot vaccinatieverplichting de Nurenberg Code opzij zet. Dit zijn ZIJN woorden, niet die van UVDL. Dit was allemaal prima geweest als deze website er niet een clickbait headline van had gemaakt, waardoor de suggestie wordt gewekt dat UVDL dit letterlijk heeft gezegd. Nu gaat dit waarschijnlijk een eigen leven leiden en de ronde doen onder clickhongerige, dopamineverslaafden binnen onze kringen. Zucht.

Mike
 
Hij gaat het idd echt doen, die Fuellmich!


🍿🍿🍿

Mike
 
Hij gaat het idd echt doen, die Fuellmich!


🍿🍿🍿

Mike
Ik wil het zoooo graag geloven maar onder aan het artikel staat de bron en dit blijkt een oud artikel te zijn van 7 mei 2021:
 
Nee helaas niet. Zal ik hem weghalen?
Volgens mij heb ik een bron.

Bijbehorende video staat op TG:
 
Wat Reiner Fuelmich zegt over dat met een paar maanden het doek gevallen is, past wel in het “schema” dat we in de QPosts zagen. March Madness, April showers, May time to end the horror show. Ik zet schema bewust tussen haakjes want we weten niets zeker. Of RM is een White hat of hij leest de posts ook.
 
Volgens mij heb ik een bron.

Bijbehorende video staat op TG:
De eerste 10 minuten of zo beluisterd. 17 lawyers, 17 years. Interessant getal!

Mike
 

Polen’s Neurenberg 2.0 Project is gelanceerd “Rechtbanken zijn zodanig geïnfiltreerd door de andere kant dat we een heel nieuw rechtssysteem zullen moeten opzetten”​

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan