Neurenberg 2.0

Lange zit, meer dan 6 uur (stukjes in Jensen #363 en stukken in post hierboven) .. Rienier Fullmich e.a. (mix engels / duits = vertaling / samenvatting door Fullmich voor Duitssprekende luisteraars)

truth bomb na waarheid bom na ....
 
Met de video / film HELLSTORM (DOCUMENTARY) in gedachten krijg je toch een nare bijsmaak bij de Neurenberg rechtszaak 2.0 waar wij nu zo mee weglopen. Het werk van martelaars en criminelen aan beide zijden. De presidenten van het westen de criminelen van het naoorlogse schrikbewind.

De misdaad gaat vele malen verder als wij ons kunnen voorstellen
 
Klopt Henkie ... waarborgen voor Neurenberg 2.0 zullen het voorkomen van nog eens 'Operation Paperclip" moeten inhouden. Veel van die nazizwijnen zijn in welvaart op oude leeftijd een natuurlijk dood gestorven, of in het Westen of in het Oosten. En hebben helaas psychopatische bloedlijnen in stand gehouden waar we nu last van hebben. Eigenlijk is WWII nooit gestopt. Het Nazi netwerk is juist verstevigd door "overwinning" van het Westen.

Ik kan echt begrijpen als God nog eens grote schoonmaak gaat maken met een flinke plas water. Zo door en door corrupt zijn veel mensen. Niet allemaal, daarom is het denk ik nog niet gebeurd. Wie weet is de schifting van kaf en koren uit de Bijbel al gaande?

Meerdere mogelijkheden. Door vaccinatie onstaat nieuwe (legere) wereld en wordt door overlevenden genormaliseerd. Die moeten dan wel de [DS] nog volledig Neurenbergen. Of er komen razzia's en de "goede zielen" verlaten het tijdelijke voertuig en zijn eindelijk vrij ... en wat nog meer zou kunnen gebeuren.

Ik weet het niet. Het zal in komende maanden blijken welke krachten sterker zijn. De satanische krachten die al verliezend de taktiek van de verschroeide aarde toepassen. Of de wakkere mensen die opstaan tegen hun fascistische regiems. Frankrijk: hoopgevend. Nederland: ........... wie durft zijn hand in het vuur te steken?
 
Klopt Henkie ... waarborgen voor Neurenberg 2.0 zullen het voorkomen van nog eens 'Operation Paperclip" moeten inhouden. Veel van die nazizwijnen zijn in welvaart op oude leeftijd een natuurlijk dood gestorven, of in het Westen of in het Oosten. En hebben helaas psychopatische bloedlijnen in stand gehouden waar we nu last van hebben. Eigenlijk is WWII nooit gestopt. Het Nazi netwerk is juist verstevigd door "overwinning" van het Westen.

Ik kan echt begrijpen als God nog eens grote schoonmaak gaat maken met een flinke plas water. Zo door en door corrupt zijn veel mensen. Niet allemaal, daarom is het denk ik nog niet gebeurd. Wie weet is de schifting van kaf en koren uit de Bijbel al gaande?

Meerdere mogelijkheden. Door vaccinatie onstaat nieuwe (legere) wereld en wordt door overlevenden genormaliseerd. Die moeten dan wel de [DS] nog volledig Neurenbergen. Of er komen razzia's en de "goede zielen" verlaten het tijdelijke voertuig en zijn eindelijk vrij ... en wat nog meer zou kunnen gebeuren.

Ik weet het niet. Het zal in komende maanden blijken welke krachten sterker zijn. De satanische krachten die al verliezend de taktiek van de verschroeide aarde toepassen. Of de wakkere mensen die opstaan tegen hun fascistische regiems. Frankrijk: hoopgevend. Nederland: ........... wie durft zijn hand in het vuur te steken?
Mn hand in het vuur steken voor Nederland....
Doe is weggefikt voor je ook maar de warmte voelt.
Vergeet niet dat Bernhard de Bilderberg groep heeft opgericht als oud nazi, dat die groep hoger in de piramide van de deep State zit dan de Rothschilds en al die Amerikaanse troep Rockefeller Vanderbilt rothams Clintons, dit moet inderdaad goed geregeld worden zonder ontsnappings mogelijkheden.

Ik verwacht geen rechtzaak achtige dingen zoals Neurenberg 1 maar meer iets van dit zijn uw misdaden tegen de menselijkheid u bent veroordeeld tot de doodstraf die daarna direct wordt uitgevoerd.
Hoor en wederhoor is uitgesloten.
 
Mn hand in het vuur steken voor Nederland....
Doe is weggefikt voor je ook maar de warmte voelt.
Vergeet niet dat Bernhard de Bilderberg groep heeft opgericht als oud nazi, dat die groep hoger in de piramide van de deep State zit dan de Rothschilds en al die Amerikaanse troep Rockefeller Vanderbilt rothams Clintons, dit moet inderdaad goed geregeld worden zonder ontsnappings mogelijkheden.

Ik verwacht geen rechtzaak achtige dingen zoals Neurenberg 1 maar meer iets van dit zijn uw misdaden tegen de menselijkheid u bent veroordeeld tot de doodstraf die daarna direct wordt uitgevoerd.
Hoor en wederhoor is uitgesloten.
Ik denk dat allemaal al vastgelegd is wat er met ze gaat gebeuren. Maar wat dat is weten maar een paar mensen op deze wereld! Voor iedereen is het gissen voor de rest.
 
Mn hand in het vuur steken voor Nederland....
Doe is weggefikt voor je ook maar de warmte voelt.
Vergeet niet dat Bernhard de Bilderberg groep heeft opgericht als oud nazi, dat die groep hoger in de piramide van de deep State zit dan de Rothschilds en al die Amerikaanse troep Rockefeller Vanderbilt rothams Clintons, dit moet inderdaad goed geregeld worden zonder ontsnappings mogelijkheden.

Ik verwacht geen rechtzaak achtige dingen zoals Neurenberg 1 maar meer iets van dit zijn uw misdaden tegen de menselijkheid u bent veroordeeld tot de doodstraf die daarna direct wordt uitgevoerd.
Hoor en wederhoor is uitgesloten.
Ik hoop het ook, maar soms vrees ik dat ze er gewoon mee weg gaan komen:-(
 
Nope. Nothing can stop what is coming. Nothing.

Mike
Inderdaad nothing can stop what's coming
And it will be painful for a lot off people
US marines no covid shot
US Navy Seals no covid shot
US special Forces no covid shot
US Airborne no covid shot.
De rest is afwachten.
De geluiden uit deze eenheden zijn redelijk gelijk.
If you try to give us a shot, we give you a shot first.
 
Deze maar even hier, mooi gesprek tussen Mike Adams en Reiner Fuelmich.
Vanaf ± 44 minuten vertelt Reiner dat er in Duitsland 27 (!!!) ziekenhuizen zijn gesloten afgelopen jaar en dat zijn commissie plannen heeft om een eigen ziekenhuis te kopen voor patiënten met vaccinatieschade. Uiteraard met ongevaccineerd personeel.
 
En deze keer GEEN 'Operation Paperclip". Allemaal hangen! Wij, de bevolking, mogen na verordeling oorlogsrechters de stoeltjes omtrappen. DNA controle op valsspelers (body doubles in wat voor vorm ook). Daarna vierendelen voor de zekerheid. Nee, ben geen sadist .. ze zijn al morsdood. Opdelen is omdat ze anders niet in een vat passen = voor extra zekerheid oplossen in koningswater. Er mag van deze beesten & demonen geen spoortje DNA overblijven. Die bloedlijnen zijn al milennia een probleem.

WWII was een opzetje voor NWO. We zijn helmaal niet gered door Geallieerden. Deze onmensen mogen nooit meer een kans krijgen. Neurenberg1.0 was een flop door Operatie Paperclip.

Nu graag goed! Wereldwijd uitzenden oorlogstribunaal rechtszaak + alle bewijzen + veroordeling + executie. Volledige transparantie hoe smerig de misdaden ook zijn. Elke vorm van achterhouden waarheid is vergrote kans op herhaling en wederopstandig van gestoord links en liberaal en paars haar en hoelajurken. Nooit meer slapjanus weekdierenstraffen ...
Gelukkig ga ik daar niet over. God wel. God is van liefde ... ik zie uit wat Hij doet met deze onmensen. Ik mag toch hopen op enkeltje 'Meer van Vuur' en dan op de plek waar de vlammen zwart branden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan