Nederlandse politiek

Dit kan niet waar zijn. Van Agractie zou je het verwachten. Maar van fdf? Na afgelopen zaterdag en alle andere acties? Waar zijn die mee bezig dan. Lopen ze echt met hun hoofd in de wolken soms voor dat dikke monster die er niet eens was zaterdag?
Die juichen wel erg vroeg. 😅
 
Maar van fdf dat ze dit menen met die vlaggen? Ik geloof er echt geen bal van. Maar natuurlijk zullen er alsnog zat mensen zijn die jammer genoeg de vlag weg halen of ophangen met rood wit blauw.
 

Zeven provincies klaar met tellen, BBB overal de grootste​


De BoerBurgerBeweging is in meer dan de helft van de provincies de grootste partij geworden bij de Provinciale Statenverkiezingen. Het gaat om Friesland, Groningen, Overijssel, Drenthe, Flevoland, Limburg en Zeeland, waar inmiddels alle stemmen zijn geteld.

-------------

De opkomst wordt zeer waarschijnlijk de hoogste sinds eind jaren 80, als wordt gekeken naar Provinciale Statenverkiezingen. Met verreweg de meeste stemmen geteld is de opkomst nu 57,7 procent. Vorige keer was die iets meer dan 56 procent.
 
Nederlandser dan dat kan gewoon niet. Zou mij niet verbazen als die 4-6% lost forever grotendeels uit Nederlanders bestaat.:rolleyes:

Mike
 
Laatst bewerkt:
Nederlandser dan dat kan gewoon niet. Zou mij niet verbazen als die 4-6% lost forever grotendeels uit Nederlanders bestaat.:rolleyes:

Mike
Triest, maar die mensen hebben dat dan verdient want god heeft dat bepaald. Hopenlijk ondervindt de rest van de maatschappij daar niet al te veel schade van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan