Nederlandse politiek

Er zijn toch ook schrikbarend veel mensen gedemoraliseerd en niet meer gaan stemmen. Sommigen die eerst FvD hebben gestemd. Sommigen wakkeren die nog nooit hebben gestemd. Waarschijnlijk is er een kleine groep die nog wel Forum hebben gestemd tijdens de afgelopen Tweede kamer verkiezingen en dachten dat het tactisch was om op de BBB te stemmen. Overal in de media werd immers gezegd dat die gigantisch zou worden. Ik ken zelf iemand die wel lid is van het Forum maar niet meer is gaan stemmen.
Ik vraag mij af of dat ook deels te maken heeft dat sommige mensen niet snappen hoe t werkt...en alleen voor 2e kamer verkiezingen gaan, want 'zij bepalen alles...en ach,dit is maar Provinciale Staten."

In de 'spirituele kringen' zie je veel mensen die idd niet gaan stemmen onder t mom van: "wat je aandacht geeft groeit " en dergelijke leuzes.
Ik geloof ook niet in t hele systeem, ik ga dan ook niet stemmen in de illusie dat dat een redding gaat zijn, maar ik ga wel...al is t maar om de boel te vertragen en de kont tegen de krib te gooien.
Het is naar mijn mening gewoon niet realistisch om te verwachten dat een compleet systeem vd ene op de andere dag door mensen aan de kant wordt gezet.....dus dan maar stemmen voor de minst erge optie.

Het probleem is dat veel te veel mensen graag de verantwoordelijkheid over hun leven uit handen willen geven aan derden zoals de overheid.
 
Was het wel de bedoeling dat heel NL groen zou kleuren. Er zijn nu toch best heel veel ontevreden gevaccineerde Nederlanders die tegen het kartel hebben gestemd. (In hun perspectief)
Door de groene golf zal het nog een hele kluif voor het kartel zijn om ongestraft de boeren te onteigenen. Ik ben benieuwd hoe dit nog ontwikkeld.
 
Dit groepje mensen bekijkt alle WOB-verzoeken die openbaar komen, en de interessante plaatsen ze op het internet.
Ze zijn er ook achter gekomen dat Nederland tegen kostprijs bedongen heeft die vaccinaties te kunnen kopen maar waarschijnlijk via een om weg de volle mep betaalt (vanaf 15 minuut 15 seconden).
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan