Nederlandse politiek

Woke indoctrinatie en massa immigratie is vele malen erger in NL dan in vele andere landen. Daarbij vaak mooier weer en meer ruimte.
Alsnog is dit niet alleen een agenda die NL treft, zij willen dit over de hele wereld uitrollen. Ben het eens met je qua weer en ruimte, absoluut! Om die reden zou ik ook wel willen emigreren.
 
Het wordt nu wachten wat er eerder gebeurt.

Of de BBB veraadt de kiezer.

Of het kartel veraadt de BBB, en GroenLinks ect zijn welkom in de coalitie.

Ik hoop dat de kiezers hier flink wat last van krijgen en gaan nadenken.

En verder moeten we het van een wakeupcall hebben. Een plots gigantisch schandaal.
 

Joost Eerdmans denkt dat als Jesse klaver de toon van wat hij zegt matigt dat ze dan best tot elkaar kunnen komen. Dus als Jesse een compromis sluit en zijn doelen over over 7 of 10 jaar wil hebben berijkt inplaats van 5 jaar, dan wil Joost Eerdmans best zaken doen met groenlinks. Terwijl hij eerst nog zegt dat hij het land wil aan passen aan klimaat verandering door de dijken te verhogen.

O en Jesse Klaver: ik kreeg niet echt de indruk dat die demonstranten dat waterkanon heel erg vonden, er werd niet gekeken of ze ze als een bowlingbal naar de andere kant konden laten rollen, andere demonstranten werden vanaf diezelfde afstand tegen een muur aan gespoten
 
Laatst bewerkt:
Het wordt nu wachten wat er eerder gebeurt.

Of de BBB veraadt de kiezer.

Of het kartel veraadt de BBB, en GroenLinks ect zijn welkom in de coalitie.

Ik hoop dat de kiezers hier flink wat last van krijgen en gaan nadenken.

En verder moeten we het van een wakeupcall hebben. Een plots gigantisch schandaal.
Misschien gebruikt de zittende macht BBB wel als (tijdelijke) exitstrategie. Het stikstofnarratief werd te moeilijk, te veel aandacht wereldwijd etc dus we moeten er (voor nu) vanaf. Even rust in de tent. Dan komt bbb goed uit de bus en het kartel ook (zie je wel, we luisteren echt wel naar de kiezer). En dan pakken ze dat land over een paar jaar wel op een andere manier.
 
Misschien gebruikt de zittende macht BBB wel als (tijdelijke) exitstrategie. Het stikstofnarratief werd te moeilijk, te veel aandacht wereldwijd etc dus we moeten er (voor nu) vanaf. Even rust in de tent. Dan komt bbb goed uit de bus en het kartel ook (zie je wel, we luisteren echt wel naar de kiezer). En dan pakken ze dat land over een paar jaar wel op een andere manier.
Die tijd hebben ze niet, zie ook de uitspraak van Van der Wal een dag na de verkiezing. Het is nu of nooit voor de 'elite', snel doordrukken voordat de mensen het door hebben. Stel je voor dat de boeren het echt door gaan krijgen, dan hangen ze - letterlijk!

Mike
 

Er zijn toch ook schrikbarend veel mensen gedemoraliseerd en niet meer gaan stemmen. Sommigen die eerst FvD hebben gestemd. Sommigen wakkeren die nog nooit hebben gestemd. Waarschijnlijk is er een kleine groep die nog wel Forum hebben gestemd tijdens de afgelopen Tweede kamer verkiezingen en dachten dat het tactisch was om op de BBB te stemmen. Overal in de media werd immers gezegd dat die gigantisch zou worden. Ik ken zelf iemand die wel lid is van het Forum maar niet meer is gaan stemmen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan