Nederlandse politiek

“Wat je nu merkt, is dat iedereen zich heeft ingegraven, iedereen heeft standpunten gemaakt en als je het er niet mee eens bent, dan ben je desinformatie aan het verspreiden en moet je dus uit het BIG-register worden geschrapt,” zei de huisarts. “Het is waanzinnig. Het is niet van deze tijd.”
Ik zou zeggen : allemaal uit het BIG stappen, is er gelijk weer zo'n regeltjes-monster opgerot.
 
“Wat je nu merkt, is dat iedereen zich heeft ingegraven, iedereen heeft standpunten gemaakt en als je het er niet mee eens bent, dan ben je desinformatie aan het verspreiden en moet je dus uit het BIG-register worden geschrapt,” zei de huisarts. “Het is waanzinnig. Het is niet van deze tijd.”
Oneens met Felix. Waanzin past volledig in de actuele, gefeminiseerde samenleving. Uilskuiken is niet slecht geïnformeerd, maar dictatoriaal gehersenspoeld. Als de massa had geweten hoe de menselijke psyche in elkaar zit, dan had de waanzin geen voet aan de grond gekregen en werden feministen doorverwezen naar het dichtstbijzijnde gesticht.
 
Transgender? Kan door de angle komen maar zijn schouders zijn veel te smal. Dit is nog niet eens een 2.5 head to shoulder ratio als ik het zo kan zien. Ook die baarheupen zie je daar goed naar voren komen.
Dat ligt idd aan hoe de foto genomen is, en ook zitten z'n broekzakken vol met spullen. Bill Gates is voor mij tot nu toe de enige 'man' waar je duidelijk aan kan zien dat het een omgebouwde vrouw is.
 
Dat ligt idd aan hoe de foto genomen is, en ook zitten z'n broekzakken vol met spullen. Bill Gates is voor mij tot nu toe de enige 'man' waar je duidelijk aan kan zien dat het een omgebouwde vrouw is.
Ja ik denk het ook. Na wat research kan ik ook niets aan zijn arm lengte opmaken wat vrouwelijk is. ZIjn hoofd is alleen veel te groot ten op zichten van zijn frame.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.607
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan