Nederlandse politiek


Dit gaat al jaren zo: artsen die nadenken als de behandelrichtlijnen niet kloppen, wat ze gewoon niet altijd doen, en dingen doen die buiten de richtlijnen liggen, die komen in de gevarenzone en zijn vogelvrij. Alsof die richtlijnen alle situaties overzien en ze kloppen ook gewoon niet. Dat is echt kwalijk. Die richtlijnen worden als vaststaande wetten beschouwd: dat zijn echt niet zomaar richtlijnen. Ander ding is: als artsen dingen doen die binnen de richtlijnen vallen, die niet door de beugel kunnen: maakt geen bal uit meestal: want wat ze deden was binnen de richtlijnen. Dit slaat gewoon allemaal meer nergens op. En dit gelul ook niet.
 
Artsen weten heus wel wat ze doen. De artsen moeten ZELF tot inkeer komen. Ik ga zelf uitsluitend naar orthomoleculaire arts en nu mijn kleinkinderen naar een Mesoloog. Die hebben kennelijk dan wel andere bevoegdheden.
 
Artsen weten heus wel wat ze doen. De artsen moeten ZELF tot inkeer komen. Ik ga zelf uitsluitend naar orthomoleculaire arts en nu mijn kleinkinderen naar een Mesoloog. Die hebben kennelijk dan wel andere bevoegdheden.
Als een arts het goede wil doen vanuit zijn beroep, dan loopt die zeker in de huidige tijd meer risico dan als ik zeg maar wat een architect of een rioleringsmedewerker: dat wil ik er dan wel bij aantekenen. Artsen mogen mensen helemaal niet helpen met hen beter maken: als ze daar echt voor willen gaan, dan komen ze in de huidige tijd het establishment pas echt tegen. Heftige shit dit vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Als een arts het goede wil doen vanuit zijn beroep, dan loopt die zeker in de huidige tijd meer risico dan als ik zeg maar wat een architect of een rioleringsmedewerker: dat wil ik er dan wel bij aantekenen. Artsen mogen mensen helemaal niet helpen met hen beter maken: als ze daar echt voor willen gaan, dan komen ze in de huidige tijd het establishment pas echt tegen. Heftige shit dit vind ik.
Hoogste tijd om je eigen arts te worden
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.317
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan