Nederlandse politiek

Een gedachte uit de nieuwsbrief van Martin Vrijland:

Goeiemorgen,

Even een gedachte om te delen:

Sigrid Kaag heeft laten zien dat ze Pieter Omtzigt’s regel van “In den Haag is jezelf controleren nooit een probleem” omdraait en zichzelf cancelt.

Nu komt Omtzigt terug om te vertellen hoe we het uitgeknepen volk de communistische heilstaat van gratis woningen en gratis geld kunnen bieden. The Great Reset agenda dus. Nee, herstel: de Build Back Better agenda. The Great Reset is dat wat Rutte & Co mogen doen, namelijk de economie kapot maken en de maatschappij stilleggen via de coronavirus hoax.

Het is allemaal gescript:
1. toeslagen zootje
2. gezinnen naar de vernieling inclusief uithuisplaatsingen kinderen en huis uitzettingen (wegens respectievelijk schulden = niet kunnen zorgen; en niet kunnen betalen huur)
3. Omtzigt die de toeslagenaffaire precies op tijd aankaart, zodat het kabinet lekker dictatoriaal demissionair kan worden ten tijde van de corona hoax
4. Rutte die gewoon blijft zitten en mede politici die hem voor de bühne met de nek aankijken, maar ook zeggen dat hij het zo goed doet in de (zelfgeschapen) plandemie
5. Omtzigt komt goed getimed terug nadat Kaag heeft laten zien wel "verantwoordelijkheid te nemen"
6. Omtzigt stelt voor dat de staat haar verantwoordelijkheid moet nemen en voor woningen e.d. moet zorgen (milde uitleg van je krijgt huis en inkomen van de staat = “You will own nothing and you will be happy about it”)

Als je het mij vraagt wordt de nieuwe regering een combinatie Kaag & Omtzigt, waarbij gender Kaag premier zal worden en held Omtzigt minister van Binnenlandse zaken en vice premier. Het is allemaal gescript.
Maar voor nu hebben we meer aan ons hoofd en moeten we de staatsterreur op vaccinatiegebied stoppen.

Meer op de website..
 
Wat zit eraan te komen????


Of Pinokkio gaat snel weg, of hij liegt dat hij barst, hoop het eerste moet hij wel die kaagedis meenemen
Wellicht emigratie naar Brussel.
Voorzitter van Europese Raad komt per 1 juni 2022 vrij. Momenteel is dat Charles Michel die herbenoemd zou kunnen worden.
In oktober komt de positie voor voorzitter voor het Hof van Justitie van de EU beschikbaar,

De andere Europese topposities komen naar verwachting niet binnen een jaar vrij, tenzij er onverwachte zaken gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht emigratie naar Brussel.
Voorzitter van Europese Raad komt per 1 juni 2022 vrij. Momenteel is dat Charles Michel die herbenoemd zou kunnen worden.
In oktober komt de positie voor voorzitter voor het Hof van Justitie van de EU beschikbaar,

De andere Europese topposities komen naar verwachting niet binnen een jaar vrij, tenzij er onverwachte zaken gebeuren.
Misschien weet hij dat hij met zijn kudde oplichters naar gitmo mag op vakantie
 
Maak maar een enkele reis van die vakantie.
Gitmo is tussenstop daar bepalen ze waar de verraders heen gaan.... Diego Garcia, Guam, een van de atollen bij de Marchal eilanden of Guantanamo er is geen retour vlucht mogelijk
 
1 van de beste en meest herkenbare platen ooit :)

Heerlijk.

Je kan wat van de tekst vinden maar zodra je dat gitaartje hoort herken je het nummer. Knap as je zoiets kan maken
Nu zijn er meer heel herkenbaar uit die tijd
Tien maakte men muziek met instrumenten gevoel en soms geluk, er waren er genoeg die geen noot konden lezen maar wel top muziek maakten, wat nu nog regelmatig langskomt.
Ik ben een zeiker computer meuk nee covers van 60 70 en 80 jaren muziek haat ik, als je zelf niet kan ga, dan wc's schoonmaken.
Daarmee bedoel ik niet de bruiloft en hobby bands maar top 40 cover
 
Nu zijn er meer heel herkenbaar uit die tijd
Tien maakte men muziek met instrumenten gevoel en soms geluk, er waren er genoeg die geen noot konden lezen maar wel top muziek maakten, wat nu nog regelmatig langskomt.
Ik ben een zeiker computer meuk nee covers van 60 70 en 80 jaren muziek haat ik, als je zelf niet kan ga, dan wc's schoonmaken.
Daarmee bedoel ik niet de bruiloft en hobby bands maar top 40 cover
Helemaal eens natuurlijk, zijn nog vele andere klassiekers.

En er is in 2020 maar 1 goeie plaat uitgekomen en dat was rough and rowdy ways van ons aller bob Dylan :)
 
I can't stand Dylan.

Mike
Ja, die mensen zijn er :)
Ik bv vind het onterecht dat hij de nobelprijs voor literatuur slechts 1 keer gekregen heeft:)

Had met zijn ouvre wel 5 keer gekund :)


(tis overigens als mens waarschijnlijk niet de meest sympathieke, grant you that)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.134
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan