Nederlandse politiek


"Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."
 

"Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."
Henk Ramp komt ook weer eens onder zijn steen vandaan. Je hoort weinig van jongeren uit de kartelpartijen. Het zijn altijd fossielen.
 

"Mark Rutte kan nog acht jaar door en Ank Bijleveld had gewoon moeten blijven. Dat zegt oud VVD-minister Henk Kamp. De Diepenheimer is minder te spreken over de formatie en de houding van Sigrid Kaag. "Die is totaal destructief, daar ben ik echt boos over."
Henk Kamp (Ur-Loge Eurasia, Ur-Loge Parsifal); anti-democratisch, anti-christelijk (lees: satanisch). Lees boeken Robin de Ruiter (verwijderd van woke bol.com).
 
“Het plan schaadt het vertrouwen in een overheid die maandenlang beweerde dat er nooit vaccinatiedwang of -drang zou komen, direct of indirect,” merkte hij op. “De coronapas wakkert de tweedeling in de samenleving aan en zet ouderen en digibeten op achterstand.”
 

Spreekpop van Klaus Schwab​

Er is veel kritiek op de uitspraken van de koning. “Een globalistische Build Back Better-troonrede. Met een hoop newspeak over rechtsstaat en vertrouwen. Gruwelijk,” stelt FVD-politicus Ralf Dekker. “Ik wist niet dat GroenLinks dit jaar de troonrede zou schrijven,” reageert FVD-voorman Thierry Baudet.
 
1632308889801.png
[Doorgestuurd van Forum voor Democratie geluid -FVD geluid]
[ Foto ]
'Ik heb niet gekeken, maar die prachtige foto van Willem Alexander sprak boekdelen. Ik denk dat hij heel, heel ongelukkig is. Ik heb geen medelijden, want hij heeft de macht om er iets aan te doen. Maar Lieve Jezus mijn Heer, wat lijdt die man.'
- Jan Bennink

🏛️ TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!
 
Soeverein geboren mensen staan boven hem ... hij is slaaf van het Vaticaan die Lucifer aanbidden. De witte Paus (een van de drie huidige pauzen) is de marketing-man die de slapende schaapjes gelovigen hem (de paus, ergo Lucifer) laat aanbidden i.p.v. God. De relatie is tussen God en jezelf. Elke andere vorm is het aanbidden van valse goden (die beweren voor God te mogen spreken) = wat ik begrijp van de Bijbel ... goede kans voor een enkeltje naar de Hel.

Heades wacht op mijnheer Willem (vermeend illegaal koning).
_hades.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.772
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan