Nederlandse politiek

De haat komt door het feit dat Nijman niet gekozen werd en Baudet wel, bart had het liefst Baudet bij zijn clubje gehad maar die had betere plannenplannen, dit is tijdens de corona crisis erger geworden omdat Baudet ertegen in gaat en Nijman mainstream is gegaan anders geen verslaggever in het Binnenhof.....

Ja, die achtergrond snap ik ook wel. Ik bedoelde dus eigenlijk, voortdurende haat. Dat hij niet over zijn eigen schaduw heen kan stappen.

My bad, verkeerd geformuleerd
 
Ja, die achtergrond snap ik ook wel. Ik bedoelde dus eigenlijk, voortdurende haat. Dat hij niet over zijn eigen schaduw heen kan stappen.

My bad, verkeerd geformuleerd
Dat heeft dan weer te maken met euro's, 80% van de betalende figuren daar zijn linkser dan Joop en pro quackcinatie dus als hij de "wappie" kant op zou gaan geen brood op de plank.
En hij moet z'n vrouw wel aan het shoppen houden.

Uit principe zou hij de site gratis kunnen maken en een baan zoeken, maar ja met 2 linkse handen en verder ook geen skills valt dat niet echt mee
 

 

Track resignations.
 
Exit Pieter Omtzigt:

Ik ben gestopt bij er is niets mis met onze democratie..... Er is alles mis met de democratie het begint al met Kamerleden die kunnen blijven zitten van hun 18 de tot hun 180ste.
Bij Max 2 termijnen voor politici en hoofdelijke aansprakelijkheid bij calamiteiten wordt het iets beter.
 
Dit is best wel een beetje een raar optreden van Baudet, waarbij bitcoin en kindermishandeling aan elkaar gepraat worden. Uiteindelijk hangt het ook samen. Ik gun mensen het recht om onsamenhangend te praten, ook in de Kamer overigens.
Ik snap het wel, het zijn voorbeelde om zijn betoog kracht bij te zetten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan