Nederlandse politiek

En Jan P zouden ze in de kokende olie moeten flikkeren, dat dan weer wel :)
Zonde van de olie, ik zijn geval voldoet een hongerige witte haai ach nee das zielig..
Volgens mij is een esdoorn stok door zijn hart voldoende om hem spontaan te laten ontbranden, tenminste zijn gaat dat bij vampiers toch, testen we het gelijk bij kaagedis
 
Zonde van de olie, ik zijn geval voldoet een hongerige witte haai ach nee das zielig..
Volgens mij is een esdoorn stok door zijn hart voldoende om hem spontaan te laten ontbranden, tenminste zijn gaat dat bij vampiers toch, testen we het gelijk bij kaagedis
Ik ben voor, zonder hier tot dood en verderf op te roepen natuurlijk, maar ik zou ze nog niet uit pissen als ze in brand stonden :)


En er is olie zat!
 

Als Wilders dat deed, aan Kuzu vragen wat hij vh beleid in Turkije vindt, werd er schande van gesproken. Nu doet D666 dus nu het uitkomt, lekker na-apen. Op zich logisch want zelf iets creëren kan de satanische kant niet.

Was ook nooit fan van het Denk clubje maar in dit soort tijden komt steun uit onverwachte hoek. We zijn immers zelf ook jarenlang blootgesteld aan het verdeel en heers spelletje vd elite. Heb Kuzu momenteel hoger zitten dan Wilders.
 
Als Wilders dat deed, aan Kuzu vragen wat hij vh beleid in Turkije vindt, werd er schande van gesproken. Nu doet D666 dus nu het uitkomt, lekker na-apen. Op zich logisch want zelf iets creëren kan de satanische kant niet.

Was ook nooit fan van het Denk clubje maar in dit soort tijden komt steun uit onverwachte hoek. We zijn immers zelf ook jarenlang blootgesteld aan het verdeel en heers spelletje vd elite. Heb Kuzu momenteel hoger zitten dan Wilders.
Helemaal eens!!
 
De overheid calculeert in dat mensen de Qr-code samenleving niet willen. Niet naar een bioscoop of café gaan is een simpele ontwijking van het systeem. Maar wat gebeurt er als de overheid dit doet?


Nu hebben we de poppen aan het dansen.

Edit: ik zie dat dit bericht van najaar 2019 is maar heel toevallig is dit in augustus 2021 ingegaan. Ze plannen vooruit ofzo.
 
Hoe moet het nu verder met de formatie? Dat zal gezellig vergaderen worden op de hei, komend weekend met VVD-nestor Johan Remkes. In feite zijn de drie leiders van VVD, D66 en CDA aangeschoten wild. Rutte is door zijn mismanagement van de toeslagenaffaire en zijn voortdurende gejok, geen geloofwaardige premier meer. Kaag heeft ondanks de mooie woorden over nieuw leiderschap, getoond geen haar beter te zijn en is na het Afghanistan-debacle ook haar internationale aanzien kwijt. Wopke Hoekstra heeft nauwelijks een partij over, nu Pieter Omtzigt (over wie ik het een volgende keer wil hebben) er met de meeste zetels vandoor lijkt te gaan.

 
Bart Nijman heeft het vaak fout, maar soms slaat hij de spijker op zijn kop.
Ik snap niet waar die enorme Baudet haat bij (en de rest van GS) hem vandaan komt.

De haat komt door het feit dat Nijman niet gekozen werd en Baudet wel, bart had het liefst Baudet bij zijn clubje gehad maar die had betere plannenplannen, dit is tijdens de corona crisis erger geworden omdat Baudet ertegen in gaat en Nijman mainstream is gegaan anders geen verslaggever in het Binnenhof.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.824
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan